پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی ویژگی های رم کامپیوتر آسگارد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶

بررسی ویژگی های رم کامپیوتر آسگارد

خرید از مارک کمتر شناخته شده لزوما ریسک نیست

کمپانی آسگارد ثابت کرد که خرید یک محصول از مارک های نوپا لزوما ریسک نیست و این شرکت محصولات با کیفیت فوق العاده ای را روانه بازار کرده است. در این پست قصد داریم که درباره رم کامپیوتر آسگارد اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم؛ پس اگر به دنبال خرید رم عالی با قیمت مناسب هستید، تا 5 دقیقه بعدی با ما همراه باشید.

ویژگی های رم کامپیوتر آسگارد

آسگارد تلاش می‌کند با ارائه محصولات با کیفیت، بتوانید توان سیستم خود را ارتقا دهید و آن را به سطح جدیدی از اورکلاک برسانید. در واقع این رم ها برای گیمرها و برای مدیریت فعالیت های سنگین طراحی شده اند و به شکلی فوق العاده با انواع مادربردها ادغام می‌شوند و قابلیت اطمینان و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می‌دهند.

این شرکت چنان به محصولات خود اطمینان دارد که قصد دارد رم های DDR5 با سرعت 4800 مگاهرتز را نیز تولید و روانه بازار کند.

قبل تر اشاره کردیم که یکی مزیت های رم کامپیوتر آسگارد توانایی فوق العاده اورکلاک است که دلیل آن این است که آسگارد محصولات خود را به گونه ای تولید می‌کند که به ولتاژ زیادی نیاز نداشته باشند و تاثیر آن در اورکلاک مشخص می‌شود. رم های تولیدی این شرکت با سرعت 3200 مگاهرتز و SPD ولتاژ 1.2 ولت، توانایی اجرای برنامه های پرمصرف و به صورت همزمان، را با سرعت بیشتری امکان پذیر می‌کنند.

با اینکه طراحی، در برابر عملکرد اهمیت کمتری دارد، اما رم کامپیوتر آسگارد با سیستم نورپردازی RGB، جلوه ای خاص به سیستم شما اعمال خواهد کرد و عملکرد سیستم کامپیوتری و هم میزان زیبایی آن را افزایش خواهد داد.

نکته دیگر درباره رم کامپیوتر آسگارد این است که از استاندارد ECC یا Error Correction Code که در زبان فارسی به کد تصحیح خطا ترجمه شده است، پشتیبانی می‌کنند و به این معنی است که با عملکرد خاص خود، امکان از بین رفتن داده ها را کاهش می‌دهد و با شناسایی خطاهایی که ممکن است در حافظه وجود داشته باشند، از خرابی و آسیب به اطلاعات جلوگیری می‌کند.

از ویژگی های دیگر آن می‌توان به PCB های سفارشی اشاره کرد که باعث می‌شوند کیفیت و ثبات سیگنال در بهترین سطح عملکرد برای جدیدترین مادربردهای AMD و DDR4 ارائه شود. و در واقع این رم ها بهترین عملکرد و ثبات برای DDR4 را به ارمغان می‌آورند.

ویژگی مهم دیگر که باعث می‌شود نصب این رم ها بسیار ساده شود این است که هر ماژول از LED های RGB کنترل شده جداگانه استفاده می‌کند.

نقد های منفی درباره رم کامپیوتر آسگارد

ویژگی های مثبت رم کامپیوتر آسگارد را بیان کردیم و به ویژگی هایی مانند عملکرد و سرعت فوق العاده اشاره کردیم؛ اما تعدادی از کاربران اینترنتی اعتقاد دارند که رم های این شرکت حتی در صورت افزایش ولتاژ به مقدار گفته شده اورکلاک نمی‌رسند و فقط تا سرعت 2400 مگاهرتز را ارائه می‌دهند و در بعضی مواقع نیز ممکن است صفحه آبی ویندوز که نشان دهنده وجود خطا در سیستم و نیاز به راه اندازی مجدد آن است، ظاهر شود.

البته نقد های منفی از این رم ها بسیار کم است و در بسیاری از وب سایت ها درباره ویژگی های مثبت محصولات آسگارد مطالب زیادی وجود دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.