پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

برترین لپ تاپ های ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۹

یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

برترین لپ تاپ های ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۹

برترین لپ تاپ های ایسوس در کامپیوتکس 2019
در کامپیوتکس 2019 کمپانی ایسوس از لپ تاپ های پیشرفته و جدیدی که  واقعا شکفت انگیزند رونمایی کرده است . ایسوس در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی ها با قابلیت های پیشرفته ای بهره گرفته است  و محصولاتی حرفه ای برای حرفه ها طراحی کرده است که در ادامه به معرفی برترین لپ تاپ های ایسوس در کامپیوتکس 2019 می پردازیم .

لپ تاپ  ZenBook Pro Duo
از لپ تاپ های هیجان انگیزی که جذابیت زیادی نیز برخوردار می باشد  لپ تاپ گیمینگ ZenBook Pro Duo با بهره مندی از دو نمایشگر شگفت انگیز با کیفیت  4K است. در واقع این لپ تاپی 15.6 اینچی  با بهره مندی از پنل UHD با رزولوشن 2160×3840 می باشد و نمایشگر دوم نیز به شکل شگفت انگیزی در  بخش کیبورد قرار گرفته است. این نمایشگر دوم که نظر همگان را به خود جلب کرده یک نمایشگر کامل و مجزا می باشد .

سخت افزار ZenBook Pro Duo
ایسوس در  بخش سخت افزاری  ZenBook جدید را با پردازنده نسل نهم 8 هسته ای اینتل Core i9 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 ارائه نموده است. البته ایسوس نسخه ZenBook Duo  را با قیمتی ارزان تر از مدل Pro نیز ارائه خواهد کرد. در واقع  یک مدل 14 اینچی با پردازنده Core i7 و کارت گرافیک MX250 خواهد بود و از عملکرد نسبتا ضعیف تری نسبت به مدل Pro بهره خواهد برد .

بهترین انتخاب برای حرفه ای ها
در ادمه باید گفت که این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی و ویرایش ویدیوها یکی از بهترین انتخابها خواهد بود و حرفه ای ها با بهره مند ی از یک قلم استایلوس تجربه ای عالی را با آن خواهند داشت .

لپ تاپ ROG Zephyrus S GX50
کوچک تر، سبک تر، سریع تر شعار دومین لپ تاپ ایسوس که از آن رونمایی کرد، یکی دیگر از محصولات حرفه ای ایسوس است که از windows 10 Pro پشتیبانی می کند.

سخت افزار و سایر امکانات
ROG Zephyrus S GX50  ایسوس مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H همراه با  کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2070 می باشد. در کنار آنها  ROG Zephyrus S GX50 از  32 گیگابایت رم DDR4-2666 در کنار بهره مند ی از  1 ترابایت حافظه SSD  و  صفحه نمایش 15.6 اینچی UHD  با بهره مندی از کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 که از نرخ بازسازی تصویر 60 هرتز برخوردار گردیده است نیز بهره می برد.  همچنین ایسوس عنوان نموده است که این صفحه نمایش از 100 درصد رنگ های DCI-P3 که قادر به نمایش تصاویری واقعی و زنده خواهد بود پشتیبانی خواهد کرد .

لپ تاپ ROG Mothership
لپ تاپ ROG Mothership یکی دیگر محصولات هیجان انگیز ایسوس در کامپیوتکس 2019  و یکی از جدیدترین محصولات گیمینگ که شباهت زیادی  به سرفیس پرو نیز دارد با عملکردی بسیار قدرتمند در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفت.

سخت افزار و سایر امکانات ROG Mothership
در مورد سخت افزار ROG Mothership باید گفت که از پردازنده اینتل Core i9-9980HK همراه با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 بهره مند گردیده است. لپ تاپ گیمینگ ROG Mothership مجهز به  نمایشگر 17.3 اینچی می باشد .

ROG Mothership و نمایشگرهایی متفاوت
ظاهرا ایسوس در این مدل از دو مدل صفحه نمایش مختلف بهره برده است که یکی از نمایشگرها با پنل IPS 17.3 اینچی UHD با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 بوده و از نرخ بازسازی تصویر 60 هرتز و نرخ پاسخ دهی 25 میلی ثانیه بهره می برد. اما صفحه نمایش دیگر یک مدل 17.3 اینچی و Full HD است که از رزلوشن 1080×1920 برخوردار بوده و با پنل IPS، نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز و سرعت پاسخ دهی 3 میلی ثانیه ارائه خواهد شد .

قیمت و زمان عرضه
ایسوس هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه محصولات خود اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است و فقط عنوان نموده است که به زودی زمان عرضه و قیمت دقیق آن مشخص خواهد شد .

خرید اقساطی لپ تاپ 

اگر در شرایطی هستید که نمی توانید برای خرید لپ تاپ مورد نظر خود کل هزینه را پرداخت نمایید فروشگاه اینترنتی آترامارت شرایط خرید اقساطی لپ تاپ را برای شما مشتریان عزیز ایجاد نموده است و این فروشگاه با فروش اقساطی لپ تاپ با اقساط دلخواه شما امیدوار است گامی در رضایتمندی شما برداشته باشد.برای خرید اقساطی لپ تاپ اینجا کیلیک نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.