پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسوس لپ تاپ های جدید سری E خود را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

ایسوس لپ تاپ های جدید سری E خود را معرفی کرد

ایسوس لپ تاپ های جدید سری  E خود را معرفی کرد

ظاهر  جدید ، ویژگی های نوآورانه و طراحی مناسب سفرو جابجایی های زیاد  ، این لپ تاپ های با ارزش را به عنوان یک انتخاب عالی برای سختگیرها ؛ ایسوس E210 ،  E410 و E510 ، سه لپ تاپ با ارزش 11.6 اینچی ، 14 اینچی و 15.6 اینچی را معرفی کرد.

 

فروش لپ تاپ

 

فروش اقساطی لپ تاپ

 

ایسوس هدف از طراحی این لپتاپ ها بیشتر برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان معرفی کرده. E210 ، E410 و E510 ارزش شگفت انگیز برای کارهای محاسباتی روزمره ارائه می دهد. آنها دارای فریم های سبک و سبک و جوانپسند هستند و دارای یک ظاهر جدید و نقوش منحصر به فرد ASUS و رنگ های جدیدی هستند که با سبک های زندگی پویا امروزی مطابقت داردE210 ، E410  و E510 برای کمک به کاربران در انجام هرچه بیشتر کار با ویژگی های بهره وری از جمله ASUS NumberPad برای ورود آسان داده ها وهمچنین چرخش  180 درجه ساخته شده است که باعث می شود به اشتراک گذاری مطالب با دوستان یا همکاران آسان شود.

طراحی امروزی
ASUS E210 ، E410 و E510 دارای طرحی جوانپسند هستند که آنها را از بقیه مدلها جدا می کند. قاب چشم نواز آنها با الگویی از برش های مدرن که از نقوش منحصر به فرد ساخته شده. طراحی جسورانه آن را به نمایش می گذارد.

طراحی جدید با سه رنگ جدید و جذاب و همچنین به روز  تکمیل شده است. آبی و سفید سایه های چشمگیر دارند که با تغییر زاویه دید ، رنگ را تغییر می دهند و رنگ  رز گلد برای کسانی که ترجیح می دهند یک ظاهر منحصرتر  داشته باشند.

یه لپ تاپ کامل که همه جا همراه شماست
ASUS E201 ، E410 و E510 با کمترین وزن ممکن  طراحی شده است E610 11.6 اینچی فقط 1.05 کیلوگرم وزن دارد ، E410 14 اینچی 1.3 کیلوگرم  و E510 15.6 اینچی فقط با 1.35 کیلوگرم وزن نشان می دهد. صفحه نمایش E410 و E510 از نمایشگرهای  NanoEdge بهره می برد که تصاویررا  به صورت کاملا واقعی ارائه می دهد و نسبت صفحه نمایش به بدن به ترتیب 78٪ و 84٪ است. طراحی NanoEdge همچنین امکان نمایش صفحه بزرگتر را در یک شاسی کوچکتر فراهم می کنداین لپ تاپ ها به راحتی درون کوله پشتی یا کیف کوچک قرار می گیرند ، بنابراین آنها در هر زمان و هر مکان برای کارهای مدرسه یا پروژه های دیگر به راحتی قابل حمل هستند.

با وجود باتری با قدرت 12 ساعت عمر باتری برای همه مدل ها ، دانشجویان در همه جا  می توانند بدون نیاز به حمل شارژر ، تمام روز کار یا بازی کنند.

ساخته شده برای انجام کارهای حرفه ای
ASUS E210،  E410 و E510 از ویژگی های ابتکاری ASUS NumberPad برخوردار است ، همچنین  یک صفحه کلید عددی در تاچ پد 6 اینچی بزرگ ساخته شده است. چرخش  180 درجه ، امکان به اشتراک گذاشتن محتوا یا همکاری با دوستان را برای کاربران آسان می کند و طراحی بدون فن سطح سر و صدا را  پایین  نگه می دارد تا مشکلات  را در حین کار یا بازی کاهش دهد. نور پس زمینه اختیاری امکان تایپ آسان در محیط های کم نور را فراهم می کند.

E210 ،  E410 و E510 از حمایت نرم افزار انحصاری    MyASUS برخوردار است، این نرم افزار  مجموعه ای از برنامه ها و ابزارهای مفید ASUS است که به کاربران کمک می کند تا از لپ تاپ خود بیشتر استفاده کنند. کاربران می توانند تلفن iOS یا Android خود را با لپ تاپ خود همگام سازی کنند ، تنظیمات را برای بهینه سازی عملکرد تنظیم کنند یا با خدمات و پشتیبانی پس از فروش تماس بگیرند. همچنین پیشنهادات اختصاصی و طیف گسترده ای از برنامه های محبوب برای بارگیری وجود دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.