پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسوس سری کامپیوترهای کوچک و قدرتمند ProArt PA۹۰ را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

ایسوس سری کامپیوترهای کوچک و قدرتمند ProArt PA۹۰ را معرفی کرد

کمپانی ایسوس سری جدید کامپیوترهای کوچک ASUS ProArt را با سخت افزارهای جدید به روز رسانی و برای فروش در بازار سال 2019 آماده نموده است. ایسوس عنوان نموده است که تولیدات جدید خود را برای میز کار طراحان، مهندسان، افرادی که با برنامه هایی نظیر 3Dmax کار می کنند، توسعه دهندگان و کاربران علاقه مند به کامپیوترهای کوچک جذاب تدارک دیده است.

کامپیوتر جدید ASUS ProArt PA90 با  بهره مندی از ظاهر ساده و ابعاد کوچک از قطعاتی همچون  پردازنده های نسل نهم اینتل در مدل های Intel Core i9 و Core i7 بهره مند گردیده است. در بخش کارت گرافیک نیز ProArt PA90، از مدل های قدرتمند NVIDIA Quadro تجهیز شده و بالاترین توان رندرینگ را ارائه خواهند داد. همچنین ایسوس بر دارا بودن گواهی ISV  این محصولات تائید نموده است. ظاهرا بر خلاف ظاهر ساده و ابعاد کوچک، ASUS ProArt ها سیستم های قدرتمندی محسوب می شوند.

باید گفت کامپیوتر ProArt PA90  مورد تائید CAD می باشد و به یک درگاه Thunderbolt 3 مجهز است . این رابط از  پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه بهره مند می باشد . همچنین پشتیبانی آن از درگاه  USB-C، امکان دسترسی  یک ترمینال I/O کامل را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

در بخش حافظه و ذخیره سازی در این محصول ایسوس از 3 درایو ذخیره سازی شامل 2 درایو M.2 PCIe با ظرفیت 512 گیگابایتی همراه با یک درایو HDD با ظرفیت 1 ترابایتی از نوع 2.5 اینچی استفاده نموده است.

و با بهره مندی از  حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز این بخش را تکمیل نموده است به این ترتیب بالاترین قدرت و سرعت را به سامانه های رندر خواهد بخشید.

در مورد سیستم تهویه نیز بدیهی است که با بهره مندی از این سخت افزارهای پیشرفته توسط یک کولر بادی این کیس کوچک خنک نخواهد شد. به همین جهت ایسوس برای این کامپیوتر جذاب، یک خنک کننده مایع در نظر گرفته است.

همچنین نویز صوتی این خنک کننده 32 دسی بل می باشد که چیزی در حدود 36 درصد کم صدا تر  از یک کامپیوتر دسکتاپ می باشد. جالب تر اینکه سیستم خنک کننده به گونه ای طراحی گردیده است که اگر دمای داخلی به 80 درجه سانتی گراد برسد، پوشش بالایی کیس کمی بالاتر رفته و سرعت گردش هوا را بهبود می بخشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.