پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسوس باریکترین مانیتور قابل حمل دنیا را معرفی کرد

پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

ایسوس باریکترین مانیتور قابل حمل دنیا را معرفی کرد

باریک‌ترین مانیتور قابل حمل دنیا معرفی شد. این مانیتور ساخت شرکت ASUS می‌باشد و ایسوس زن اسکرین گو (Asus ZenScreen Go) نام دارد. ضخامت این مانیتور 8 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 900 گرم دارد. اسم رمز این مانیتور“MB16AP” است که در ادامه در مورد آن خواهیم گفت.

کاربران حرفه‌ای همیشه مانیتور‌های نازک قابل حمل با فضای صفحه بیشتر را ترجیح می‌دهند. امروزه افراد برای خرید مانیتور به فاکتور قابل حمل بودن آن بسیار توجه می‌کنند، به همین خاطر سازندگان این مانیتور‌ها به ساخت محصولات سبک‌تر و نازک‌تر جهت حمل روی آوردند. اما ضخامت یک مانیتور تا چه حد می‌تواند کاهش پیدا کند؟ ضخامت یکی از آن‌ها که ایسوس زن اسکرین گو نام دارد و نازک‌ترین مانیتور قابل حمل دنیا است تنها 8 میلی‌متر می‌باشد.

ماینتور‌های قابل حمل همانند این محصول همیشه ضخامت و وزنی کمتر از مانیتور‌های استاندارد داشته‌اند. همچنین افزایش محبوبیت اتصالات USB سبب مقرون‌به‌صرفه‌تر شدن استفاده از این مانیتور‌ها شده است. ایسوس زن اسکرین Go در اصل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند در محل‌های گوناگون با مانیتوری سبک وزن و نازک کار کنند و قصد افزایش محیط کارشان را دارند. به‌علاوه این مانیتور می‌تواند به عنوان نمایشگر دوم لپ‌تاپ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

وضوح تصویر پخش شده و اتصالات مانیتور به علاوه‌ی پایه نگه دارنده آن سه عامل مهم در انتخاب یک مانیتور قابل حمل هستند که از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشند. مانیتور جدید 15.6 اینچی IPS ایسوس با  وضوح 1080×1920 و پوشش ضد تابش مجهز شده و از محافظ فیلتر بلوری پشتیبانی می کند. برای اتصال به این مانیتور دو راه USB-C و Type-A وجود دارد. این مانیتور همچنین مجهز به یک پایه مخصوص می‌باشد.

باتری این مانیتور یک نمونه لیتیومی 7800 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 4 ساعت شارژدهی را تضمین کند. با این تعاریف کاربران دیگر نباید نگران اتمام شارژ مانیتور خود باشند. به علاوه قابلیت شارژ معکوس نیز در این نمونه وجود دارد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.