پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

امنیت بیشتر در وبگردی با Chrome Canary

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

امنیت بیشتر در وبگردی با Chrome Canary
شرکت گوگل در سال های اخیر هزینه های سنگینی در قالب  قرارداد های مشاوره و توسعه خود با شرکتهای دیگر تولید کننده مرورگر پرداخته است . برای مثال قرارداد سال 2011 که مبلغ 121.1 میلیون دلار با بنیاد موزیلا مالک مرورگر فایرفاکس امضاء نمود که گفته شده که این مبلغ 84 % درآمد این بنیاد را در آن سال تامین نموده است .
شرکت گوگل چندی است که با ارائه نسخه ای آزمایشی از مرورگر محبوب خود کروم که این بار قناری کروم یا   chrome canary  نام دارد و لوگوی آن نیز به رنگ زرد تغییر رنگ داده است پا را از آن آیکون قفل کوچک در آدرس بار مرورگر فراتر گذاشته است و با برنامه نویسی و کدنویسی های پیشرفته در صدد آسودگی خاطر کاربران خود در وبگردی و توسعه دهندگان وب سایت ها برآمده است.
 
 
قناری کروم اکنون در نسخه آزمایشی خود به سر می برد و از کاربران خود خواسته است تا با ارائه نظرات خود در بهبود امنیت این مرورگر زرد گامی موثر را در کنار گوگل بردارند
 
در این نسحه جدیدی که از Chrome Canary را منتشر شده ، در کنار گزینه‌های معمولی توسعه، به پنل ویژه امنیتی نیز تجهیز شده است. با بازکردن این پنل نه‌ تنها به اطلاعات مربوط به صفحه میزبان دسترسی خواهید داشت بلکه به رمزگذاری تمامی سایت‌های مرتبط نیز دسترسی خواهید داشت. به کاربران عادی این امکان را می دهد که پیش از ورود به هروبسایت ،گواهینامه امنیتی آن سایت را مورد بررسی قرار دهند و امنیت المان های مختلف موجود بر روی یک صفحه اینترنتی را مشاهده کنند. در این نسخه باید مقداری تاخیر در بارگذاری صفحه برای بررسی کامل امنیت آن ، از طرف مرورگر خود را تحمل کنید. شما در ویندوز های 7 و 8 و 10 میتوانید از آن به عنوان مرورگر دوم خود استفاده کنید .
باا این اوصاف بد نیست شما نیز با دانلود و نصب این برنامه به بررسی وضعیت امنیتی وب‌سایت‌های موردنظر خود بپردازید.
جهت دانلود فایل نصب کلیک نمایید : Chrome Canary
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.