پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

معرفی ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه، بهترین گوشی با دوربین سه گانه کدام است؟

پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸

معرفی ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه، بهترین گوشی با دوربین سه گانه کدام است؟

بهترین گوشی‌ های با دوربین سه گانه در بازار کدامند؟ این سوال به احتمال فراوان در ذهن کاربرانی مرور می‌ شود که علاقه مند به خرید گوشی‌ های هوشمند با دوربین‌ های متعدد هستند ولی قصد ندارند هزینه‌ های زیادی جهت انجام این کار پرداخت کنند. برندهای مختلف با هدف افزایش فروش گوشی‌ های خود تلاش می‌ کنند که از امکانات مناسبی کاربران را بهره‌ مند نمایند. با توجه به اینکه سنسورهای دوربین یکی از مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید گوشی موبایل محسوب می‌ شوند، توجه زیادی به این بخش از گوشی‌ ها شده است. اگر به دنبال خرید ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه از برندهای مختلف هستید، با ما در آترامارت فروشگاه خرید اقساطی گوشی همراه شوید تا به شما چند گزینه معرفی کنیم.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه سامسونگ

برای خرید ارزان‌ ترین گوشی‌ ها با دوربین سه گانه می‌ توانید چند محصول از برند محبوب گوشی سامسونگ را در نظر بگیرید. هر کدام از این گوشی‌ ها برای کاربران می‌ توانند جذابیت بالایی داشته باشند.

گوشی سامسونگ گلکسی A04s

در گام نخست برای معرفی ارزان‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ با دوربین سه گانه به سراغ گوشی سامسونگ A04s می‌ رویم. این میان رده اقتصادی از سامسونگ شاید ارزان‌ ترین محصول موجود در بازار نیز باشد. یک گوشی با امکانات قابل قبول که در سال ۲۰۲۲ توسط سامسونگ روانه بازار شده است. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با کیفیت مناسبی می‌ تواند برای کاربران جالب توجه باشد. علاوه بر این سامسونگ تراشه‌ ای نسبتا مناسب برای این میان رده انتخاب کرده است. تراشه اگزینوس ۸۵۰ با 8 هسته می‌ تواند توان پردازشی بالایی از خود نشان دهد. علاوه بر این سامسونگ گوشی خود را در نسخه‌ های ۳۲ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی و ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی از نظر حافظه رم به بازار عرضه می‌ کند.

به سراغ دوربین‌ های گوشی سامسونگ A04s می‌ رویم. ۳ سنسور قرار گرفته شده بر روی پنل پشتی به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید تصاویری با کیفیت قابل قبول ثبت کنید. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسورهای ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویری راضی کننده بر روی قاب پشتی مشاهده می‌ شوند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی از سامسونگ مشاهده می‌ کنید.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

گوشی سامسونگ گلکسی A14

گزینه بعدی که در لیست ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه سامسونگ قرار می‌ گیرد، گوشی سامسونگ گلکسی A14 است. این محصول جدید در سال ۲۰۲۳ و با اندروید ۱۳ به بازار عرضه شده است. استفاده از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ بیانگر این است که یک محصول کامل با قیمت اقتصادی اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. تراشه این گوشی نیز Exynos 850 بوده و با ۸ هسته توان بالایی برای اجرای نرم‌ افزارها و بازی‌ های محبوب نشان می‌ دهد.

3 سنسور دوربین این گوشی در نور روز می‌ توانند تصاویری کاملا راضی کننده ثبت کنند. سنسور اصلی این گوشی نیز ۵۰ مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی، سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو را نیز بر روی قاب پشتی مشاهده می‌ کنیم. با مقداری خلاقیت می‌ توانید تصاویری فراتر از حد انتظار ثبت کنید. علاوه بر این دوربین سلفی گوشی سامسونگ Galaxy A14 نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که در نور روز و حتی در نور شب نیز تصاویری مناسب را می‌ تواند ثبت کند. سامسونگ این گوشی خود را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری فست شارژ به بازار عرضه کرده است.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

گوشی سامسونگ Galaxy F13

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین گوشی‌ های سه دوربینه اقتصادی و ارزان قیمت از برند سامسونگ هستید، توصیه ما به شما خرید گوشی Galaxy F13 است. یک گوشی با امکانات کاملا قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه که نیازهای کاربران را به بهترین شکل پاسخگو خواهد بود. این گوشی در سال ۲۰۲۲ و با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی روانه بازار شد. نمایشگری که از نوع IPS LCD بوده و با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ هر آنچه از یک گوشی اقتصادی می‌ خواهید را به همراه دارد. تراشه اگزینوس ۸۵۰ را بر روی این گوشی میان رده اقتصادی نیز مشاهده می‌ کنیم. سامسونگ گوشی F13 را در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایتی در بازار عرضه می‌ کند.

دوربین اصلی گوشی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که به همراه دو سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، جذابیت خرید Galaxy F13 را افزایش می‌ دهند. سامسونگ برای این گوشی خود یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی انتخاب کرده است. بارزترین ویژگی گوشی سامسونگ Galaxy F13، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن بوده که توان ایده آلی برای راه‌ اندازی دستگاه ارائه می‌ دهد.

یک گوشی سه دوربینه ارزان با باتری قدرتمند تمام خواسته‌ های کاربران را از میان رده اقتصادی می‌ تواند پاسخ دهد.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

گوشی سامسونگ گلکسی M13

برای خرید گوشی ارزان قیمت و خوب از نظر سنسورهای دوربین می‌ توانید به سراغ گوشی سامسونگ گلکسی M13 نیز بروید. میان رده‌ ای با طراحی جذاب و بدنه مقاوم که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده است. این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی داشته که پنل IPS LCD بر روی آن قرار گرفته محتوا را با کیفیت قابل قبول به نمایش می‌ گذارد. پردازنده Exynos 850 با 8 هسته می‌ تواند توان نسبتا مناسبی برای اجرای بازی‌ ها از خود نشان دهد. سامسونگ این محصول را در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایتی در بازار عرضه می‌ کند. به مانند گوشی سامسونگ گلکسی F13، گوشی گلکسی M13 نیز از سنسورهای سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌ برد. سنسور دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی است که در زمینه عکاسی زیر نور مناسب می‌ تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی گوشی سامسونگ گلکسی M13 قرار گرفته است.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

گوشی سامسونگ گلکسی A24

آخرین گوشی از جمله ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه سامسونگ که به شما معرفی می‌ کنیم، گوشی سامسونگ گلکسی A24 است. این گوشی که نسبت به سایر مواردی که بیان کردیم قیمت بالاتری دارد، از عملکرد بی‌ نظیری نیز برخوردار بوده و در زمینه‌ های مختلف نیازهای شما را پاسخ می‌ دهد. سامسونگ گوشی گلکسی A24 را در سال ۲۰۲۳ و بر پایه اندروید ۱۳ به بازار عرضه کرد. نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد و با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی بر روی این گوشی قرار گرفته که برای کاربران جذابیت خرید آن را افزایش می‌ دهد. علاوه بر این پردازنده مدیاتک MT8781 Helio G99 بر روی گوشی گلکسی A24 قرار گرفته که با ۸ هسته توان کافی برای اجرای بازی‌ های محبوب بر روی حالت گرافیکی Low را خواهد داشت. برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A24 می‌ توانید به سراغ نسخه‌ های ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بروید.

دوربین‌ های سه گانه قرار گرفته شده بر روی پنل پشتی این گوشی نیز به شکلی عمل می‌ کنند که هیچ نشانی از یک میان رده اقتصادی ندارند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسورهای ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو کار ثبت تصاویر را به شکلی کاملا رضایت بخش انجام خواهند داد. علاوه بر این دوربین سلفی گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری عملکردی قابل قبول دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی گوشی گلکسی A24 قرار گرفته است.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه شیائومی

گوشی شیائومی در چند سال اخیر جایگاه ویژه ای در میان گوشی‌ های میان رده با مشخصات فنی عالی و قیمت اقتصادی داشته است. بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت سه دوربینه شیائومی می‌ توانند گزینه‌ های زیر باشند.

گوشی شیائومی POCO M5

خرید گوشی شیائومی POCO M5 این امکان را می‌ دهد که از یک میان رده با دوربین سه گانه و صفحه نمایش با کیفیت بهره ببرید. شیائومی این محصول خود را با نمایشگر ۶.۵۸ اینچ و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی به بازار عرضه می‌ کند. نوع تراشه‌ ای که شیائومی برای این گوشی خود انتخاب کرده نیز از شرکت مدیاتک و مدل Helio G99 است. این پردازنده ۸ هسته‌ ای توان کافی برای اجرای نرم‌ افزارهای مختلف را دارد. علاوه بر این گوشی شیائومی POCO M5 در نسخه‌ های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی و ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی از نظر حافظه رم به بازار عرضه می‌ شود. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار سنسورهای ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق به شما امکان ثبت تصاویری با کیفیت مطلوب را خواهند داد. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را بر روی این گوشی مشاهده می‌ کنید. کیفیت ساخت و طراحی گوشی بسیار جذاب بوده و با خرید آن می‌ توانید یک میان رده اقتصادی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در اختیار داشته باشید.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست ارزان ‌ترین گوشی‌ های سه دوربینه شیائومی قرار گیرد، گوشی Redmi Note 12 4G است. یک میان رده با عملکرد ایده‌ آل از جنبه‌ های مختلف که در اختیار کاربران قرار گرفته است. شیائومی محصول خود را در سال ۲۰۲۳ و با اندروید ۱۳ به بازار عرضه کرد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد، پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 685 و هسته‌ های توانمند را می‌ توان ویژگی‌ های این گوشی از شیائومی در نظر گرفت. کاربران انتخاب‌ های متعددی هنگام خرید این گوشی پیش رو دارند. نسخه‌ های 64، 128 و ۲۵۶ گیگابایتی در کنار حافظه ‌های رم4 ، 6 و ۸ گیگابایتی در دسترس قرار می‌ گیرند.

یک سنسور 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی از عملکردی خیره کننده در نور روز شما را بهره‌ مند می کنند. بر روی پنل جلویی گوشی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی شاهد هستیم. ویژگی بارز این میان رده اقتصادی پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی گوشی قرار دارد.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

سایر گوشی‌ های ارزان قیمت سه دوربینه

علاوه بر گزینه‌ هایی که از برندهای سامسونگ و شیائومی نام بردیم، می‌ توانید به سراغ محصولات دیگر از سایر شرکت‌ ها نیز بروید.

گوشی هواوی مدل Nova Y70

یکی از بهترین گوشی‌ هایی که می‌ توانیم در لیست خود از آن نام ببریم، گوشی هواوی Nova Y70 است. یک میان رده جذاب که در سال ۲۰۲۲ توسط هواوی به بازار عرضه شد. صفحه نمایش این گوشی با ابعاد بسیار بزرگ ۶.۷۵ اینچی از نوع ‏TFT، حافظه‌ های ۱۲۸ گیگابایتی داخلی و ۴ گیگابایتی رم برای کاربران می‌ توانند کافی باشند. هواوی این محصول خود را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در کنار سنسورهای ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در اختیار کاربران قرار داده است. برای ثبت تصاویر سلفی می‌ توانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی بهره ببرید. یکی از شاخص‌ ترین ویژگی‌ های گوشی هواوی Nova Y70، بهره‌ مندی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این باتری را می‌ توانید با یک شارژر سریع شارژ کنید.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

گوشی موتورولا MOTO E32s

آخرین گوشی که در لیست ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه معرفی می‌ کنیم، محصول ارائه شده توسط برند موتورولا است. این گوشی در سال ۲۰۲۲ و بر پایه اندروید ۱۱ روانه بازار شد. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پردازنده مدیاتک هلیو G37 از جمله ویژگی‌ های این گوشی موتورولا به شمار می‌ رود. این پردازنده توان کافی برای اجرای نرم‌ افزارهای مختلف و حتی بازی‌ های محبوب را نیز دارد. موتورولا میان رده خود را با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ های رم ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی به بازار عرضه می‌ کند. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده که در کنار دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق کار ثبت تصاویر را انجام می‌ دهد. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی بر روی پنل جلویی مشاهده می‌ کنید. گوشی موتورولا MOTO E32s دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. با توجه به قیمت گوشی موتورولا MOTO E32S نباید انتظار چندانی از آن در زمینه عکاسی داشت

ارزان‌ ترین گوشی‌ های سه دوربینه

سخن پایانی

انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های سه دوربینه با قیمت مناسب از جمله دغدغه‌ های کاربرانی است که قصد ندارند هزینه‌ های زیادی برای انجام این کار پرداخت کنند. گزینه‌ هایی که عنوان کردیم با عملکرد مناسب از نظر کیفیت عکاسی و فیلمبرداری و همچنین قیمت اقتصادی در دسترس شما قرار گرفته ‌اند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.