پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ادعای اچ تی سی: باکیفیت‌ترین دوربین در کلاس جهانی در HTC ۱۰

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

ادعای اچ تی سی: باکیفیت‌ترین دوربین در کلاس جهانی در HTC ۱۰

      کمپانی اچ تی سی درگذشته و در زمان پرچم‌داران قبلی خود ازجمله M7، M8 و حتی M9 با معرفی فناوری اولتراپیکسل و دوربین‌های دوگانه از دیگر رقیبان خود پیشی بگیرد اما بعد از عرضه دقیقاً ورق برگشت پیش‌بینی کارشناسان اچ تی سی محقق نشد و کاربران این گوشی‌ها در مقابل سایر پرچم‌داران عملاً حرفی برای گفتن نداشتند.همانطوز که قبلا تصاویری از آخرین رندر به دست آمده از پرچم دار این شرکت فاش شده بود،  حال با توجه به آخرین تویت رسمی کمپانی HTC این‌طور به نظر می‌رسد که این شرکت به این بار به‌طورجدی بر روی این قضیه مشغول به مطالعه بوده، ادعای این شرکت در این زمینه، اولین دوربین عقب و جلو در رده کلاس جهانی ...!

 

HTC 10


      اچ‌تی‌سی برای آنکه بتواند به آنچه کلاس جهانی (بهترین در دنیا) می‌نامد دست یابد باید بتواند بر دوربین گلکسی اس 7 با فناوری Dual Pixel و بازده‌ی بسیار خوب در عکاسی در نور کم و همچنین دوربین دوگانه‌ی LG G5 غلبه کند. آنچه شایعات به آن اشاره دارند استفاده از حس‌گر IMX377 ساخت سونی در HTC 10 است. این همان سنسوری است که درگوشی‌های نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی نیز بکار گرفته‌شده است؛ اما اگر قرار باشد اچ‌تی‌سی ۱۰ اولین گوشی با دوربین در کلاس جهانی باشد باید عملکرد بهتری نسبت به نکسوس ۶ پی داشته باشد که خود به‌خوبی دوربین گلکسی اس ۷ نیست.
حال با توجه به تاریخ رسمی رونمایی از آخرین پرچم‌دار این شرکت در تاریخ 30 اردیبهشت باید دید تا چه اندازه این گمانه‌زنی‌ها محقق می‌شود.

 

HTC10
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.