پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیفون ۱۲ و سامسونگ گلکسی S۱۱ مجهز به باتری های بزرگتر

پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

آیفون ۱۲ و سامسونگ گلکسی S۱۱ مجهز به باتری های بزرگتر

آیفون 12 و سامسونگ گلکسی S11 مجهز به باتری های بزرگتر
با دستیابی موفقیت آمیز  فناوری جدید  باتری شما همزمان قدرت بیشتر بدون اندازه و وزن اضافی خواهید داشت.

 

برای مشاهده و خرید بهترین گوشی ها  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

اپل و سامسونگ به لطف این  نوآوری در ساخت اخیر خود  می توانند باتریهای قدرتمندتری را در رده های بعدی گوشی پرچمداران خود قرار دهند.

اپل می تواند در سری آیفون های بعدی خود این باتری جدید را معرفی کند،  بر اساس خبرهایی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته سامسونگ آن را در Galaxy S11 معرفی می کند، و همچنین احتمالاً Galaxy S11 Plus و Galaxy S11e را قرار دهد.

براساس  خبری که وب سایت معتبر  کره ای  The Elec بر روی خروجی خود قرار داده، منابع معتبر ادعا می کنند که هر دو شرکت از ماژول های محافظت باتری کوچکتر در تلفن های آینده استفاده می کنند. این امر بدون افزایش اندازه تلفن ، فضای لازم را برای باتری با ظرفیت بزرگتر فراهم می کند.

ماژول های محافظت از باتری اطمینان حاصل می کنند که تلفن شما بیش از حد شارژ نشده است ، و گفته می شود تولید کننده کره ای ITM Semiconductor ماژول های اپل و سامسونگ را تأمین می کند ، این شرکت  روندی را توسعه داده است که باعث می شود ماژول ها کوچکتر شوند. این ماژول تقریباً 50٪ فضای مورد نیاز را کاهش می دهد، که افزایش قابل توجهی در ظرفیت باتری را ایجاد می کند.

در حال حاضر، ما انتظار ورود چهار مدل گوشی  آیفون 12 را داریم و ممکن است یک گوشی ارزانقیمت تر  نیز در کنار این ها نیز وجود داشته باشد .

پیش از این شنیده ها شایعات مشابه فناوری باتری در مورد گلکسی S11 را از همان منبع شنیده ایم که ادعا می کند این شرکت با این ماژول های باتری کوچکتر عرضه خواهد شد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل یا سامسونگ از این فضای اضافی برای باتری های بزرگتر استفاده کنند. ممکن است این فضای اضافی در دستگاه موجود باشد ، اما یکی یا هر دو شرکت تصمیم می گیرند تلفن های آن را باریک تر نشان دهند .فعلا باید منتظر ماند و دید که آیا این فناوری باعث می شود که گوشی های نسل جدید باریکتر از قبل شوند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.