پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آپدیت جدید مایکروسافت، سرفیس ها را از کار انداخت

سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

آپدیت جدید مایکروسافت، سرفیس ها را از کار انداخت



      همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت آپدیت‌ها و بیلد های به‌روزرسانی را برای 2 گروه از اینسایدری ها به‌صورت Fast Ring و همچنین Slow Ring با تأخیر زمانی عرضه می‌کند به‌این‌ترتیب که گروه Fast Ring زودتر از سایرین این به رز رسانی‌ها را دریافت می‌کنند و ازآنجاکه دارندگان سرفیس بوک ها، سرفیس پرو 3 و همچنین سرفیس پرو 4 ها در این زمره قرار می‌گیرند این به‌روزرسانی را بانام بیلد 14279 زودتر از سایرین دریافت می‌کنند. تا به این جای مطلب نکته مثبت ماجرا بود اما این به‌روزرسانی به‌طور مخصوصی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز سرفیس را از کار می‌اندازد و به‌اصطلاح فریز می‌کند. هنگامی‌که این بیلد روی دستگاه‌های نامبرده نصب می‌شود، همه‌چیز متوقف‌شده و کاربران دیگر نمی‌توانند از کیبورد، ترک پد یا تاچ اسکرین استفاده کنند. به همین دلیل مایکروسافت یک‌راه حل برای رفع موقت این مشکل ارائه داده است.
 

     
گروه مایکروسافت پیشنهاد می‌کند دکمه پاور را آن‌قدر نگه‌دارید تا دستگاه اجباراً ریبوت شود. مایکروسافت ضمن اذعان به این ایراد چنین گفته است که:
ما در جستجوی علت مشکلی هستیم که باعث فریز شدن یا هنگ کردن سرفیس بوک، سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4 شده است و تمامی ورودی‌ها مانند کیبورد، ترک پد و صفحه‌نمایش تاچ را از کار انداخته است. راه‌حل این مشکل، نگه‌داشتن دکمه پاور برای ریبوت اجباری دستگاه است. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید خبر خوشحال‌کننده نهایی برای شما اینمی توانند شاد که مایکروسافت مشکل واقع‌شده را می‌داند و به دنبال راه‌حل اساسی برای آن است پس آن‌چنان جای نگرانی ندارد و مایکروسافت شمارا به‌زودی با به‌روزرسانی مرتفع‌کننده این ایراد نرم‌افزاری خوشحال می‌کند.
 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.