پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آموزش نحوه نصب و دانلود iOS ۱۰ برای آیفون و آیپد

پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

آموزش نحوه نصب و دانلود iOS ۱۰ برای آیفون و آیپد

23 شهریور ماه اپل رسماً بروزرسانی سیستم عامل iOS 10 را منتشر کرد. این به روزرسانی به صورت فایل OTA برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه می شود اما با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران این زمان می تواند متغیر باشد. اول نگاهی به لیست زیر نگاهی بیاندازید و ببینید آیا دستگاه شما قادر به دانلود iOS 10 هست یا نه.

دانلود iOS 10 با لینک مستقیم از سرور شرکت اپل:

آیفون

آیپد

آیپاد


هشدار: قبل از دانلود iOS 10 و بروزرسانی آیفون خود، حتما از دستگاه و اطلاعاتتان بکاپ بگیرید. کافیست به مسیر Settings > iCloud > Storage & Backup رفته و با کلیک روی گزینه Back Up Now به صورت مستقیم بکاپ را بر روی سرویس ابری آی کلود انجام دهید. بعد از این کار، آماده دریافت بزرگترین به روزرسانی تاریخ آی او اس شوید.

برای دانلود iOS 10 دو راه دیگر هم وجود دارد:

1- دانلود iOS 10 از طریق فایل OTA
اصلی ترین روش برای دانلود iOS 10 از این روش است و کاربران بر روی دیوایس خود به صورت مستقیم پیامی را مبنی بر آماده بودن این فایل جهت دانلود دریافت می کنند. این پیغام مانند یک نوتیفیکیشن پاپ آپ بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می شود.


تصویری مطابق تصویر بالا نشان به شما نشان داده میشود. بر روی گزینه Details کلیک کنید تا به صورت مستقیم وارد بخش آپدیت سیستم شوید. در صفحه مربوطه اطلاعات مربوط به آپدیت به شما نشان داده میشود که با فشردن کلید Download و سپس Install این به روزرسانی بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

2- دانلود iOS 10 به صورت دستی از آیتونز
بسیاری از کاربران آیفون یا آیپد از طریق آیتونز اقدام به دریافت این به روزرسانی می کنند. برای این کار ابتدا دیوایس آی او اسی خود را به کامپیوتر وصل کرده و با رفتن به نرم افزار آیتونز دکمه Check for update را بفشارید. اگر این به روزرسانی آماده دریافت بود، کافیست بر روی کلید Download & Upadte کلیک کنید تا دستگاه شما پس از دریافت و نصب این به روزرسانی به آی او اس 10 ارتقاء یابد.



 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.