پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آخرین دوربین سونی Alpha ۷R IV معرفی شد

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

آخرین دوربین سونی Alpha ۷R IV معرفی شد

آخرین دوربین سونی Alpha 7R IV معرفی شد
کمپانی سونی اخیرا جدیدترین دوربین خود با عنوان Alpha 7R IV و آخرین مدل از سری آلفا را روانه بازار نموده است. بنا بر گفته سونی Alpha 7R IV آخرین دوربین 35 میلی متری Full-frame خواهد بود که به سنسور جدید Exmor R CMOS با رزولوشن 61 مگاپیکسلی مجهز می باشد. در ادامه به معرفی مختصری در مورد این دوربین خواهیم پرداخت.

برای خرید دوربین های دیجیتال اینجا کلیک نمایید.

مشخصات دوربین سونی از سری آلفا
دوربین A7R IV  سونی دوربینی 35 میلی متری مجهز به رزولوشن 61 مگاپیکسلی می باشد. این سنسور تصویر Exmor R CMOS دارای نور پس زمینه بوده که با پردازنده تصویر جدید BIONZ X  قدرتمندتر گردیده است. A7R IV با وجود تعداد پیکسل های فوق العاده بالا، از حساسیت بالا در 15 محدوده مختلف بهره مند گردیده است که منجر به عملکردی مطلوب و ثبت تصویر  با جزییات عالی خواهد شد به طوریکه جزییاتی مانند سایه تصویر را بسیار دقیق به نمایش خواهد گذاشت.

در ادامه می توان از امکان ثبت تصاویر در حال حرکت  به وسیله بهره مندی از رزولوشن جدید و بالا در A7R IV اشاره کرد. این قابلیت می تواند تا 68 عکس پی در پی را در حالت 10 فریم در ثانیه با فوکوس اتوماتیک کامل (AF) و یا ردیابی خودکار (AE) را به ثبت برساند. همچنین فناوری APS-C جدید در این دوربین سونی ارائه شده که تصاویری با کیفیت 26.2 مگاپیکسلی را خلق نماید.

قابلیت های دوربین A7R IV
از دیگر قابلیت های این دوربین جدید Full Frame سونی می توان به بهره مندی از امکان ضبط ویدیوهایی با کیفیت حرفه ای 4K، بهره مندی از فناوری Eye AF و ویژگی های پیشرفته ردیابی در زمان واقعی برای ضبط تصویر ثابت، سبکی، بهره مندی از طراحی بسیار خوب، حالت APS-C ، امکان اتصال به Wi-Fi، بهره مندی از پورت USB C، سرعت بالای انتقال عکس ها و ویدیوها اشاره نمود.

قیمت و زمان عرضه A7R IV  
سونی برای آن قیمتی حدود  3498 دلار را در نظر گرفته و فروش اینترنتی آن را آغاز نموده است. البته  باید اشاره کرد که قیمت ارائه شده  فقط قیمت بدنه دوربین بدون  لنز و دیگر لوازم جانبی می باشد .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.