پربازدیدترین مطالب

معرفی گارانتی های معتبر

گارانتی آواژنگ ( گارانتی معتبر محصولات دیجیتال در ایران )

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

گارانتی آواژنگ ( گارانتی معتبر محصولات دیجیتال در ایران )

گارانتی آواژنگ ( گارانتی معتبر محصولات دیجیتال در ایران )

امروزه خرید کالا به ویژه خرید کالای دیجیتال با قیمت های سرسام آوری که دارند بدون گارانتی معتبر ریسک بسیار بالایی است. البته در کشور ما اینکه یک سری شرکت های نامعتبر به علت عدم خدمات مناسب مردم را به گارانتی موبایل و سایر محصولات دیجیتال بدبین کرده اند  اما گارانتی آواژنگ که یکی از معتبر ترین شرکت های گارانتی ایران می باشد کاملا نظر کاربران خود را نسبت به این قضیه تغییر خواهد داد.

درباره گارانتی آواژنگ

این شرکت نسبت به سایر گارانتی های پر آوازه کشور از عمر کوتاهی برخوردار است ولی توانسته در همین مدت کوتاه خود را در میان مدعیان این حوزه قرار دهد. این شرکت در حوزه گارانتی محصولات دیجیتال افق دید خود را گسترده کرده و با الگوبرداری از گارانتی های بین المللی و معتبر توانسته رضایت مشتریان و کاربران خود را فراهم آورد.  گارانتی آواژنگ جز معدود خدمات پس از فروشی در کشور می باشد که بالغ بر 70 شعبه نمایندگی در شهر های مختلف داشته تا بتواند به بهترین نحو وظیفه خدمت رسانی به مشتریان را انجام دهد. اکثر نمایندگی های این شرکت در کلان شهرها بوده و وظیفه ساپورت شهرها و استان های همجوار را نیز دارند. تمامی نمایندگان این شرکت قبل از اخذ نمایندگی بایستی آموزش   کامل در خصوص نحوه برخورد با مشتریان و وظایف و نحوه برخورد و خدمت رسانی را  به مشتریان را ببینند سپس مدرک و گواهی نمایندگی این شرکت برای افراد واجد شرایط صادر خواهد شد. علاوه بر آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی در ابتدا این شرکت سالانه کلاس هایی را در راستای آموزش و آشنایی با خدمت رسانی در این حوزه و به روز کردن اطلاعات پرسنل و نمایندگان خود با استفاده از اساتید داخلی و بین المللی  برگزار می کند تا بتواند هر چه بهتر به کاربران و مشتریان خود خدمت رسانی کند. 

گارانتی آواژنگ اولین شرکتی می باشد که امکان پیگیری لحظه به لحظه قطعه و یا دیوایس ارسالی به صورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم آورده است. همچنین امکان مشاوره و پرسیدن سوال به صورت آنلاین از مشاوران این شرکت هم در خصوص تمام موارد وجود دارد. این شرکت از میان دریافت قطعه و یا وسایل تحت گارانتی خود کاملا با کاربر در ارتباط بوده و از طریق ارسال اس ام اس مراتب را لحظه به لحظه و مرحله به مرحله به مشتریان خود گزارش می دهد. 

این شرکت در قرارداد های خود شفاف بوده و تمامی موارد ذکر شده در قرارداد را به صورت کامل اجرا خواهد کرد و از تعبیر کلمات به نفع خود خودداری می کند. 

در انتها

گارانتی آواژنگ با سابقه کم توانسته نظر  و اعتماد بسیاری از وارد کنندگان عمده تجهیزات دیجیتال و همچنین تولیدکنندگان داخلی را به خود جلب نماید. همچنین مصرف کنندگان هم با دیدن لوگو این شرکت بر روی محصولات دیجیتال اولا از اورجینال و اصل بودن کالا اطمینان حاصل می کنند سپس با اطمینان خاطر کالا را خریداری می کنند زیرا متوجه این مطلب هستند که خدمات پس از فروش با این شرکت پشتوانه مناسبی برای این کالا می باشد.

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.