پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه Honor ۹X با Redmi Note ۸ Pro و Samsung Galaxy M۳۰s

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

مقایسه Honor ۹X با Redmi Note ۸ Pro و Samsung Galaxy M۳۰s

مقایسه  Honor 9X با Redmi Note 8 Pro  و  Samsung Galaxy M30s
نبرد رقبا در بخش ارزان قیمت ها

 

گوشی  های هوشمند  در بخش سری  ارزان یا مقرون به صرفه شاهد رقابت شدیدی بین برندهاست. HONOR 9X یک گوشی بسیار مقرون به صرفه است که مجهز به نمایشگر تمام صفحه ، دوربین سلفی پاپ آپ و یک دوربین پشتی سه گانه است. البته این در دامنه قیمت خود از Redmi Note 8 Pro و Samsung Galaxy M30s با رقابت سختی روبرو خواهد شد. در حالی که هواوی  به داشتن  دوربین چهارگانه افتخار می کند ،سامسونگ  از عمر باتری ستاره ای برخوردار است. آیا HONOR 9X قادر خواهد بود بر این دو مدل به برتری برسد ، ما در اینجا این سه گوشی  را باهم مقایسه می کنیم.

برای مشاهده و خرید گوشی های موبایل  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی های موبایل  اینجا کلیک نمایید.
 

Honor 9X با سطح جلوی تمام صفحه و یکدست خود ، در بین این سه گوشی چشمگیرتر  است. این امر با مکانیسم پاپ آپ به دوربین جلو امکان یافته که باعث حذف سوراخ دوربین روی صفحه شده است در حالی  که  Redmi Note 8 Pro و گلکسی M30 سامسونگ دارای شکاف های dewdrop در سطح جلوی خود هستند که این امر تجربه همه جانبه ای را که در گوشی هوشمند HONOR کسب می کنید از شما می گیرد.

هر سه گوشی  با خواننده اثر انگشت مجهزدر عقب ، جکهای هدفون 3.5 میلیمتری و اتصالات USB Type-C مجهز هستند. صفحه‌نمایش Honor 9X روی یک LCD 6.59 اینچی است ، در حالی که نمایشگر Redmi Note 9 Pro یک LCD 6.53 اینچی است. در مورد دستگاه سامسونگ ، این پنل دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED است. هر سه صفحه با وضوح تصویر FHD +.

سخت افزار و نرم افزار
Honor 9X ، تراشه جدید Kirin 710F با پردازنده اوت هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 است. این چیپست قدرتمند به کمک فناوری GPU Turbo 3.0 کمک می کند ، به منظور ارائه تجربه ای سریع تر و بدون تاخیر برای بازیهای PUBG شما. Redmi Note 8 Pro با یک پردازنده هشت هسته ای Helio G90T با قدرت 2 گیگاهرتز که با GPU Mali-G76 MC4 جفت می شود ، همراه است ، در حالی که سامسونگ Galaxy M30s پردازنده 2.3 گیگاهرتزی اگزینوس 9611 را به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 بدست می آورد. عملکرد عالی پردازنده Kirin 710F تضمین می کند که HONOR 9X تمام وظایف را با سرعت چشمگیر انجام می دهد.

Honor 9X با دو گزینه RAM (4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی) همراه است که هر دو دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت هستند. این کاملاً برخلاف Redmi Note 8 Pro و Galaxy M30s است که فقط 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در مدل های پایه خود ارائه می دهند.

EMUI 9.1 نرم افزار موجود در HONOR 9X است. جدای از رابط کاربری به روز شده ، این نسخه همچنین چندین ویژگی AR ، پیاده سازی های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهبود عملکرد ، برنامه به روز شده هواوی VLOG ، ویژگی جدید Clone Phone و موارد دیگر ارائه می دهد. از طرف دیگر Redmi Note 8 Pro با استفاده از منوی Recents جدید ، صداهای اطلاع رسانی با الهام از طبیعت و سایر موارد جدید ، در MIUI 10 اجرا می شود. Galaxy M30s یک لایه UI سامسونگ در پایه Android خود دارد. این ویژگی دارای ویژگی های سلامتی دیجیتال و Wind Down Google است ، اما دارای بیش از چند برنامه bloatware است که نمی توانند کاملاً حذف شوند.

دوربین و باتری
یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تنظیمات دوربین سه گانه Honor 9X را عنوان می کند. عکس های عالی با وضوح بالا ایجاد می کند که پیکسل های آنها را نشان نمی دهد حتی وقتی به طور کامل آنها را زوم کنید. پشتیبان گیری از سنسور اصلی 48MP عبارتند از: دوربین 8MP فوق العاده با زاویه دید گسترده و دوربین عمق 2MP برای عکس های پرتره. بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی نیز راهی 9X می شوند. اینها شامل 22 گروه مختلف در 500 سناریوی مختلف است. تثبیت کننده تصویر مصنوعی (AIS) همچنین برای تهیه تصاویر و فیلم های بدون تاری در این دستگاه خود را پیدا کرده است.

با آمدن به Redmi Note 8 Pro ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را در خود جای داده است که توسط یک دوربین 8MP فوق العاده با زاویه دید عریض ، دوربین ماکرو 2MP و حسگر عمق 2 مگاپیکسل تکمیل شده است. در مورد Galaxy M30s ، این گوشی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی نیز بهره می برد ، در حالی که دو دوربین دیگر آن شامل یک اسنپ فوق العاده 8MP با زاویه دید عریض و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی هستند.

همانطور که گفتیم ، Honor 9X تنها وسیله ای در بین این سه است که از یک دوربین جلوی پاپ آپ بهره می برد. این یک واحد 16 مگاپیکسلی است که از صفاتی مانند Intelligent Detection ، محافظت در برابر فشار رو به پایین و محافظت از گرد و غبار را دارا می باشد. دوربین های جلوی Redmi Note 8 Pro و Galaxy M30s به ترتیب در داخل شکاف های خود با سنسورهای 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی قرار دارند.

گوشی سامسونگ با داشتن پکیج 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 15W در بخش باتری ، برنده واضح است. اما این بدان معنا نیست که Honor 9X و Redmi Note 8 Pro از ظرفیت باتری متوسط نیز برخوردار هستند. HONOR 9X یک سلول 4000 میلی آمپر ساعتی را داراست ، در حالی که دستگاه شیائومی باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به بازار می رود. هر دو این سلول برای دوام کامل باتری یک روزه با استفاده متوسط و سنگین مناسب هستند.

نظر نهایی
شکی نیست که Honor 9X در بین این سه وسیله زیبا ترین است. سطح جلوی تمام صفحه و دوربین جلوی آن نمای زیبایی را به نمایش می گذارد. این گوشی همچنین در مدل پایه خود 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد ، که این دوباره کاری است که دو نفر دیگر انجام نمی دهند. قیمت آن برابر با Galaxy M30 سامسونگ است که ظاهری نسبتاً کمتری دارد و از قیمت Redmi Note 8 Pro که روی یک پردازنده MediaTek قابل اجرا است ، مقرون به صرفه تر است. واضح است که HONOR 9X در بخش مقرون به صرفه و از نظر سبک گوشی برنده است  و انتخاب جوانان خواهد بود!

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.