پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

معرفی محصولات کمپانی گیمدیاس، رقیبی سرسخت برای هر برند

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

معرفی محصولات کمپانی گیمدیاس، رقیبی سرسخت برای هر برند

کمپانی گیمدیاس از جمله برندهای تولید کننده سخت‌ افزار کامپیوتر و تجهیزات گیمینگ به شمار می‌ رود. این برند از حدود یک دهه قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این برند را با قدرت بالا، کارایی زیاد و قیمت مناسب می توانید خریداری کنید. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را معطوف به تولید انواع لوازم جانبی کامپیوتر کرده بود. در سال ۲۰۱۴ این شرکت تصمیم گرفت که نمایندگی‌ های خود را گسترش داده و به چهار شعبه برساند. به این ترتیب خود را مهیای رقابت با سایر رقبا کرد. در ادامه گسترش فعالیت ها، گیمدیاس تصمیم به ارائه انواع پاور برای سیستم‌ های گیمینگ گرفت. در ابتدا محصولات سری HELIOS توسط گیمدیاس روانه بازار شد. این روند ادامه داشت تا اینکه گیمدیاس پا را فراتر گذاشت و انواع کیس های گیمینگ را با توان فوق العاده نیز در اختیار گیمرها قرار داد. شرایط به گونه‌ ای پیش رفت که استقبال برای خرید محصولات این برند به میزان قابل توجهی بالاتر رفت. هم اکنون این برند انواع تجهیزات گیمینگ و سخت‌ افزارهای دیگر را برای سیستم‌ها روانه بازار می‌ کند. 

تاریخچه گیمدیاس 

شاید شما نیز نسبت به تاریخچه و عملکرد برند گیمدیاس آگاهی نداشته باشید. با این حال باید بدانید که این برند موفق در دهه گذشته توانسته است میان رقبا نامی برای خود دست و پا کند. با بررسی نام برند گیمدیاس می‌ توان متوجه شد که از همان ابتدا تیم فعال در این شرکت تمام شرایط را مد نظر قرار داده‌ اند. به همین علت شروع کار را با انتخاب یک نام منحصر به فرد رقم زدند. سه حرف اول این کمپانی که از عبارت Gaming Art In Motion گرفته شده است بیانگر این ادعا خواهد بود. این عبارت معنی هنر بازی در حرکت را می‌ دهد. در ادامه نیز می‌ توان کلمه لاتین DIAS را مشاهده نمود. جفت کردن این دو کلمه یک معنای خاص را خواهد داد. خدای بازی! 

گیمدیاس تمام فعالیت‌ های خود را بر پایه اسطوره شناسی یونان باستان پایه نهاده است. محصولاتی که توسط این برند موفق روانه بازار می‌ شوند نیز برگرفته از نام اساطیر یونانی هستند. تمام محصولات گیم دیاس را در هر سری که مشاهده می‌ کنید ردی از نام اسطوره‌ های یونان را بر روی آن ها خواهید دید. به عبارت دیگر این برند تصمیم گرفته است که در تمام زمینه‌ ها حتی نامگذاری محصولات خود به کاربران نشان دهد که بالاترین قدرت را در تولید تجهیزات مد نظر قرار داده است. 

این کمپانی فعالیت‌ های خود را در چند سال اخیر ارتقا داده و هم اکنون می‌ توانید سخت‌ افزارهای قابل اعتماد و قدرتمند را برای سیستم‌ گیمینگ با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید. محصولات کمپانی گیمدیاس برای اسمبل یک سیستم گیمینگ اقتصادی انتخابی مناسب به شمار می‌ روند. از تجهیزات جانبی گرفته تا سخت‌ افزارهای کامپیوتری و تجهیزات اتاق گیمینگ را می‌ توان محصولات ارائه شده توسط این برند در نظر گرفت. 

انواع محصولات گیمدیاس 

آشنایی با انواع محصولات برند گیمدیاس به شما کمک می‌ کند تا بتوانید جهت خرید تجهیزات جانبی و لوازم گیمینگ اطلاعات کافی به دست آورید. این برند موفقیت زیادی در زمینه تولید فن‌ های خنک کننده کیس گیمینگ و پاور کامپیوتر به دست آورده است. علاوه بر این گیمدیاس در زمینه تولید لوازم جانبی و تجهیزات اتاق گیمینگ مانند میز و صندلی نیز فعالیت خود را انجام می‌ دهد. بدون تردید هر سری از محصولات ارائه شده توسط این برند با توان بالاتر و کارایی بیشتر می‌ توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند از جمله انواع محصولات کمپانی گیمدیاس می‌ توان موارد زیر را نام برد. 

لوازم جانبی گیمینگ

لوازم جانبی سیستم‌ های گیمینگ توسط گیمدیاس با تنوع بالا عرضه می‌ شوند. برای تجهیز سیستم خود می‌ توانید از سری مختلف این محصولات بهره ببرید. 

ماوس

گیمرها به خوبی نسبت به کارایی موس در انجام بازی آگاهی دارند. به همین علت گیمدیاس تصمیم گرفته است که انواع موس گیمینگ را در دو سری روانه بازار کند. همانگونه که بیان شد این شرکت تمام محصولات خود را با نام اساطیر یونانی روانه بازار کرده است. به عنوان مثال ماوس های سری HADES در دو مدل با کارایی شگفت انگیز روانه بازار می کند. طراحی با کلیدهای هوشمند را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های موس گیم دیاس سری HADES در نظر گرفت. 

این برند دسته دیگر موسی های گیمینگ خود را تحت عنوان ZEUS روانه بازار کرده است. بدون تردید تاکنون شما بارها با نام این اسطوره یونانی مواجه شده‌ اید. انواع موس گیمینگ زئوس با کارایی مناسب و قیمت اقتصادی در دسترس شما قرار دارند. 

کیبورد

در کنار موس گیمینگ برای انجام بازی‌ های کامپیوتری باید کیبورد را نیز انتخاب نمایید. کمپانی گیمدیاس انواع کیبورد را تحت عنوان HERMES روانه بازار کرده است. این سری از تجهیزات گیمینگ با تنوع قیمتی بالا و عملکرد شگفت انگیز می‌ توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. انواع موس و کیبورد گیمینگ این برند کیفیت ساخت بالایی داشته و با توجه به قیمت مناسبی که دارند، گزینه ای ایده‌ آل برای تکمیل یک سیستم گیمینگ به شمار می‌ روند. 

فن کامپیوتر سری AEOLUS 

گیمدیاس با ارائه فن‌ های خنک کننده به جنگ حرارت و گرما می‌ رود. اخیراً محصول ارائه شده توسط این برند تحت عنوان AEOLUS M3_1204R سر و صدای زیادی به پا کرده است. این خنک کننده با بهره‌ مندی از فن Ultra Silent عملکردی فوق العاده و بی‌ صدا ارائه می‌ دهد. استفاده از بلبرینگ هیدرولیک با بالاترین کیفیت بیان می‌ کند هیچ نگرانی جهت خرابی این خنک کننده نخواهید داشت. علاوه بر این امکان همگام سازی با انواع مادربرد جهت نورپردازی ARGB فراهم شده است. 

سیستم‌ های خنک کننده که توسط گیمدیاس برای کامپیوترهای گیمینگ عرضه می‌ شوند به کاربر امکان ادغام سبک مورد نظر را با چراغ‌های ال ای دی می‌ دهند. قابلیت تنظیم و تطبیق پذیری و همچنین روشنایی متمرکز را می‌ توان ویژگی‌ های دیگر این محصولات دانست. انواع فن خنک کننده برای کامپیوتر تحت عنوان سری محصولات AEOLUS تنوع بالاتری دارند. 

سیستم خنک کننده CPU گیمدیاس سری BOREAS 

برای خنک کردن پردازنده کامپیوتر لازم است که از انواع خنک کننده‌ ها با بالاترین کیفیت بهره ببرید. سی پی یو یکی از مهمترین سخت‌ افزارها در سیستم بوده که دمای آن هنگام عملکرد افزایش می‌ یابد. لازم است که جهت کنترل دما و خنک کردن آن از انواع فن بهره ببرید. این سری از محصولات ارائه شده توسط گیمدیاس تحت عنوان BOREAS کارایی زیادی دارند. فن‌ پردازنده گیم دیاس BOREAS E1_410 با قابلیت سازگاری با انواع پردازنده amd و اینتل و همچنین سرعت بالا می‌ تواند جریان هوا را به بهترین شکل کنترل نماید. قیمت فن خنک کننده پردازنده گیمدیاس مدل BOREAS E1_410 مناسب است 

خنک کننده پردازنده گیمدیاس سری CHIONE 

اگر قصد خرید فن پردازنده و خنک کننده سی پی یو را دارید، می‌ توانید از سری محصولات CHIONE برند گیمدیاس نیز دیدن کنید. این برند اخیرا دو محصول با قدرت بالا در این سری روانه بازار کرده است. به عنوان مثال CHIONE P3_360U آخرین محصول ارائه شده توسط گیمدیاس بوده که نگاه کاربران و گیمرها را توانسته به خود جلب نماید. نورپردازی ARGB، امکان استفاده از نرم‌ افزار cHIONE CAST و بهره‌ مندی از فن توانمند هیدرولیک با فشار استاتیک بالا را می‌ توان قابلیت‌ های این خنک کننده پردازنده در نظر گرفت. این سری از محصولات ارائه شده توسط گیمدیاس تنوع بالاتری دارند. اگر قصد خرید فن خنک کننده پردازنده ارزان قیمت را دارید، می‌ توانید به سراغ CHIONE E2_120R بروید. طراحی مناسب، کیفیت بالا و قیمت اقتصادی را می‌ توان از ویژگی‌ های این خنک کننده در نظر گرفت. 

با کیس گیمینگ گیمدیاس، کیفیت و زیبایی را در اختيار دارید 

اگر بخواهیم یکی از مهمترین تجهیزات ارائه شده توسط گیمدیاس را نام ببریم باید به کیس‌ های گیمینگ اشاره کنیم. گیمدیاس در زمینه طراحی و ساخت کیس های گیمینگ موفقیت زیادی به دست آورده است. این برند انواع کیس گیمینگ را با تنوع بالا در چند سری روانه بازار می‌ کند. گیمرها به خوبی می‌ دانند برای اسمبل یک سیستم گیمینگ در گام نخست باید کیس را با دقت بالا انتخاب نمایند. اگر قصد خرید کیس گیمینگ دارید از چند سری محصولات ارائه شده توسط گیمدیاس دیدن کنید. 

نخستین دسته از کیس‌ گیم دیاس تحت عنوان APOLLO روانه بازار می‌ شوند. کاربران می‌ توانند از میان 6 محصول ارائه شده توسط این برند با هدف اسمبل سیستم گیمینگ انتخاب خود را در این سری انجام دهند. به عنوان مثال کیس گیمینگ گیمدیاس مدل APOLLO E2 ELITE با قیمت بسیار مناسب و طراحی جذاب روانه بازار می‌ شود. از دیگر محصولات ارائه شده در این سری می‌ توان کیس APOLLO M2 ELITE را انتخاب نمود. 

در زمینه تولید کیس گیمینگ فعالیت این برند بسیار بیشتر است محصولات ارائه شده تحت عنوان کیس گیمینگ سری ARGUS نیز به شما امکان اسمبل یک کامپیوتر با بالاترین قدرت را می‌5دهد. این دسته از محصولات تنوع به مراتب بیشتری داشته و با قیمت مناسب روانه بازار می‌ شوند. 

انواع کیس گیمینگ سری ATHENA را با طراحی متفاوت‌ تر نسبت به محصولات ارائه شده توسط برندهای دیگر می‌ توانید خریداری کنید. جدیدترین محصولات ارائه شده در این دسته با عنوان ATHENA P1 و ATHLON P1 LITE اخیرا رونمایی شده‌ اند. این کیس های گیمینگ از نظر کیفیت ساخت حریق طلبی خواهند نمود. استفاده از پنل مشبک، پنل شیشه‌ ای جهت مشاهده سخت افزارها و همچنین پشتیبانی از کارت گرافیک با قابلیت تنظیم را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این سری از محصولات در نظر گرفت. اگر قصد خرید کیس کامپیوتر گیمدیاس برای اسمبل سیستم گیمینگ را دارید، می‌ توانید از ATHENA M6 نیز دیدن کنید. 

چند سری دیگر از کیس‌ های گیمینگ گیمدیاس با کیفیت فوق العاده در اختیار شما قرار می‌ گیرند. انواع کیس گیمینگ MARS و TALOS را می‌ توان از جمله این محصولات در نظر گرفت. 

حریف طلبی گیمدیاس با کیس های گیمینگ NESO 

اخیرا گیمدیاس با طراحی دو کیس گیمینگ قصد دارد به مبارزه با رقبای خود برود. این سری از کیس‌ های گیمینگ گیمدیاس هر حریفی را به چالش می‌ طلبند. رونمایی از کیس گیمینگ NESO P1 نشان داده که طراحان در این برند تمام شرایط را سنجیده و قصد دارند به جاه طلبی های خود ادامه دهند. جدیدترین محصول ارائه شده توسط گیمدیاس به عنوان سری کیس های گیمینگ NESO دارای طراحی شگفت انگیزی هستند. تنوع بالای این سری از کیس‌ های گیمینگ نیز به شما کمک می‌ کند تا بتوانید برای اسمبل یک کامپیوتر حرفه‌ ای از تجهیزاتی به روز و قدرتمند بهره‌ مند شوید.  

کیس گیمینگ NESO P1 BW با طراحی ذوزنقه ای شکل و با ۸ اسلات جهت نگهداری از کارت گرافیک بیان می‌ کند که می‌ توانید قدرتمندترین سیستم گیمینگ را برای خود اسمبل نمایید. این کیس گیمینگ با شاسی دو محفظه‌ ای و با بهره‌ مندی از پانل های شیشه‌ ای پانورامیک علاوه بر استحکام بالا، طراحی بی‌ نظیری دارد. با توجه به اینکه کیس گیمینگ NESO P1 BW از نوع FULL TOWER است، هیچگونه دغدغه‌ ای جهت قرارگیری سخت‌ افزارها بر روی آن نخواهید داشت. دسترسی به تمام اجزای این کیس آسان بوده و با کیفیت ساخت بی‌ نظیر، عملکرد بالا و همچنین قیمت مناسب در دسترس گیمرها و کاربران حرفه‌ ای قرار گرفته است. با توجه به بهره‌ مندی از پانل های مشبک و کاملا سوراخ شده، جریان هوا به راحتی از کیس عبور می‌ کند. مدیریت عالی کابل و ورودی و خروجی مدرن بر روی پنل جلویی را می‌ توان سایر ویژگی‌ های کیس گیمینگ NESO P1 BW در نظر گرفت. فراموش نکنید که سیستم خنک کننده کیس گیمینگ NESO P1 BW نیز با قدرت بالا و پیکربندی بی‌ نظیر برای نسل بعدی سیستم‌ ها از نظر مراقبت از سخت‌ افزارها کاربرد بالایی دارد. 

کیس گیمینگ گیمدیاس مدل NESO P2، اوج خلاقیت در طراحی 

اوج هنر و خلاقیت گیمدیاس را می‌ توانیم در سری بعدی محصولات ارائه شده توسط این برند مشاهده کنیم. اخيراً بیان شده است که گیمدیاس قصد دارد یک کیس گیمینگ را با طراحی شگفت انگیز و کیفیت فوق العاده در اختیار کاربران بگذارد. کیس گیمینگ مدل NESO P2 بدون تردید پس از رونمایی می‌ تواند نگاه بازار را به خود جلب کند. طبق اطلاعاتی که در خصوص طراحی کیس گیمینگ گیمدیاس مدل NESO P2 درز کرده است، این محصول پشتیبانی کاملی از کارت‌ های گرافیک RTX 4090 و RTX 4080 ارائه می‌ دهد. علاوه بر این ظاهر کیس گیمینگ NESO P2 نیز بسیار متفاوت‌ تر نسبت به محصولات برندهای دیگر خواهد بود. کاربر می‌ تواند تمام سخت‌ افزارهای نصب شده درون این کیس را مشاهده نماید. امکان قرارگیری انواع مادربرد با فرم فاکتورهای مختلف بر روی این کیس وجود دارد. کیس ارائه شده توسط گیمدیاس با سیستم خنک کننده بی‌ نظیر و با انواع درگاه ها جهت اتصال تجهیزات دیگر به بازار عرضه خواهد شد. 

کیس گیمینگ ارائه شده توسط گیمدیاس با شاسی دو محفظه به شما کمک می‌ کند تا به راحتی بتوانید تنها با یک لمس ساده جهت خارج کردن سخت‌ افزارها از دسترس، اقدام نمایید. بدون تردید گیمدیاس به مانند سایر تجهیزات ارائه شده قیمت مناسبی برای این محصول خود نیز در نظر خواهد گرفت. 

پاورهای توانمند گیمدیاس برای سیستم های گیمینگ 

همانگونه که می‌ دانید برای راه‌ اندازی یک سیستم گیمینگ، پاور یا منبع تغذیه نیز اهمیت بالایی دارد. شرایطی که موجب شده است گیمدیاس انواع پاور را با توان بی‌ نظیر و با قیمت مناسب روانه بازار نماید. این برند انواع پاور کامپیوتر را در چند سری عرضه کرده است. علاوه بر انواع پاور گیم دیاس سری AURA که محصولات اقتصادی شناخته می‌ شوند، منبع تغذیه HELIOS را نیز می‌ توانید جهت اسمبل سیستم گیمینگ از این برند انتخاب کنید. به عنوان مثال با خرید منبع تغذیه کامپیوتر گیمدیاس HELIOS M1_850B اطمینان خواهید یافت که از توان بالای آن برای راه‌ اندازی سیستم خود بهره خواهید برد. فراموش نکنید که قیمت پاور کامپیوتر گیمدیاس در مقایسه با محصولات برندهای دیگر بسیار مناسب‌ تر است. انواع پاور کامپیوتر در سری HELIOS را می‌ توانید از فروشگاه اینترنتی آترامارت خریداری کنید. 

دسته دیگر پاورهای کامپیوتر گیمدیاس تحت عنوان محصولات سری KRATOS تنوع قیمتی بالایی دارند. از سیستم‌های معمولی تا کامپیوترهای حرفه‌ ای و قدرتمند خود را می‌ توانید مجهز به این دسته از پاورها نمایید. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر ارزان قیمت و توانمند را دارید، می‌توانید مدل KRATOS E1_500W را در نظر بگیرید. علاوه بر این جدیدترین محصولات ارائه شده توسط گیمدیاس در سری کراتوس نیز می‌ توانند توان کافی برای راه‌ اندازی سیستم گیمینگ و قدرتمند را در اختیار شما بگذارند. سایر پاورهای کامپیوتر گیمدیاس در سری محصولات CYCLOPS و ASTRAPE به بازار عرضه می‌ شوند. 

تجهیزات گیمینگ سری AURA، اقتصادی و باکیفیت 

همانگونه که عنوان کردیم گیمدیاس تلاش کرده است که انواع محصولات را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. در سری محصولات آئورا می‌ توانید موس و کیبوردهایی با طراحی شگفت انگیز و قیمت مناسب خریداری کنید. به عنوان مثال موس گیمینگ ارائه شده توسط این برند با نام Gaming AURA GS2 جدیدترین محصول موجود در بازار بوده که با توان بی‌ نظیر و طراحی خاص می‌ تواند جهت تکمیل یک سیستم گیمینگ پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. در کنار این محصول از سری محصولات AURA می‌ توانیم به کیبوردهای گیمینگ AURA GK1 و AURA GK2 را نیز مشاهده کنیم. 

اگر قصد خرید کیس گیمینگ با طراحی خاص و قیمت مناسب را دارید نیز در این سری از محصولات می‌ توانید گزینه مورد نظر را جستجو نمایید. به عنوان مثال جدیدترین کیس های گیمینگ گیمدیاس تحت عنوان سری AURA به شکلی طراحی شده‌ اند که جهت اسمبل یک سیستم گیمینگ به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهید شد. طراحی ارگونومیک، بهره‌ گیری از نورپردازی ARGB و همچنین استفاده از فن های قدرتمند را می‌ توان ویژگی‌ های این سری از کیس‌ های گیمینگ گیمدیاس در نظر گرفت. کیس گیمینگ AURA_GC2 در مقایسه با انواع محصولات موجود در بازار طراحی متفاوتی دارد. این کیس گیمینگ دارای پنل سوراخ‌ دار بوده و با شیشه پانورامیک در دسترس خریداران قرار گرفته است. برای همگام سازی با انواع مادربردها از نظر نورپردازی نیز این کیس یک محصول شگفت انگیز شمار می‌ رود. محصولات ارائه شده تحت عنوان آئورا دارای مدل‌ های دیگری نیز هستند. 

با بررسی این سری از محصولات گیمینگ گیمدیاس می‌ توانیم به انواع فن خنک کننده بادی و مایع نیز برخورد کنیم. اگر قصد دارید روی سیستم خنک کننده بروز برای کامپیوترهای خود خریداری نمایید، می‌ توانید چند محصول ارائه شده در این سری را انتخاب کنید. به طور مثال خنک کننده بادی AURA GA1 که توسط گیمدیاس عرضه شده است در کنار توان بالا قیمت مناسبی نیز دارد. این خنک کننده با هیت سینک آلومینیومی و با پوشش کامل cpu به شما اطمینان می‌ دهد که هیچ گونه نگرانی جهت خنک کردن و کاهش دمای پردازنده نخواهید داشت. این خنک کننده از نوع بادی با نورپردازی یک فضای جذاب بر روی سیستم گیمینگ به وجود خواهد آورد. اگر کامپیوتر شما امکان نصب خنک کننده بادی را دارد، می‌ توانید چند مدل مختلف از سری محصولات ارزان قیمت و با کیفیت AURA را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال خنک کننده آبی AURA_GL360 با سه فن قدرتمند دارای یک پمپ با کارایی زیاد بوده که به شما امکان مدیریت کابل را نیز خواهد داد. این محصول از سری محصولات AURA با نورپردازی RGB عملکردی درخشان در سیستم‌ های گیمینگ به اجرا می گذارد. می‌ توانید محصولات دیگری در این سری نیز برای کامپیوترهای خود برگزینید. 

انواع فن و سیستم خنک کننده گیمدیاس 

برای حفاظت از سخت‌ افزارهای سیستم گیمینگ، خرید فن و خنک کننده اهمیت بالایی دارد. با توجه به این امر گیمدیاس تصمیم گرفته است که انواع فن و سیستم‌ های خنک کننده را روانه بازار نماید. تنوع محصولات ارائه شده توسط گیمدیاس به شکلی است که می‌ توانید از میان گزینه‌ های موجود بهترین محصول را برای سیستم خود انتخاب نمایید. 

در میان محصولات سری آئورا می‌ توانید انواع پاور را نیز مشاهده نمایید. قیمت پاور کامپیوتر گیمدیاس سری AURA بسیار مناسب بوده و این دسته از محصولات را برای اسمبل کامپیوتر معمولی می‌ توانید در نظر بگیرید. 

سایر محصولات کمپانی گیمدیاس 

محصولاتی که معرفی کردیم به عنوان پرفروش‌ ترین تجهیزات مد نظر قرار گرفته‌ اند. این برند در چند سال اخیر فعالیت‌ های خود را گسترش داده و روی به فروش انواع صندلی گیمینگ آورده است. در کنار این موارد انواع هدفون و هدست نیز با تنوع بالا می‌ توانند انتخاب شوند. قیمت تمام این محصولات مناسب بوده و با کارایی بالا در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند. 

جالب است بدانید که گیمدیاس اخیرا در زمینه تولید تیشرت و کلاه نیز فعالیت خود را انجام می‌ دهد. انواع اکسسوری‌ ها برای تکمیل اتاق گیمینگ توسط گیمدیاس ارائه شده و برای کاربران جذابیت بالایی دارند. موس پد و کوله پشتی گیمدیاس را می‌ توان سایر محصولات موجود در فروشگاه گیمدیاس در نظر گرفت. 

سخن پایانی 

اگر در یک عبارت بخواهیم محصولات گیمدیاس را معرفی کنیم، می‌ توانیم از آن ها تحت عنوان تجهیزات باکیفیت، قدرتمند و خوش قیمت نام ببریم. در کنار قدرت بالا و کیفیت ساخت بی‌ نظیر، قیمت مناسب را می‌ توان به عنوان ویژگی‌ های انواع محصولات گیمدیاس مد نظر قرار داد. اگر به دنبال خرید پاور کامپیوتر هستید و یا قصد خرید کیس برای اسمبل سیستم گیمینگ را دارید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.