پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی کامپیوترهای HP با قابلیت ضدباکتریایی مخصوص مراکز درمانی

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی کامپیوترهای HP با قابلیت ضدباکتریایی مخصوص مراکز درمانی

شرکت اچ پی با رونمایی اخیر کامپیوترهای با قابلیت ضد باکتریایی جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی، مدل های جدیدی در این زمینه را به بازار کامپیوتری معرفی کرده است. این مدل ها شامل یک کامپیوتر همه کاره یا چند منظوره، مانیتوری 27 اینچی و یک نوت بوک می باشند.

کامپیوترهای HP با جایگزینی سه عضو جدید از خط تولید لپ تاپ ها, کامپیوترهای بدون کیس و نمایشگرها، به بروزرسانی کامپیوترهایش پرداخت. مقاومت در برابر نفوذ باکتری، آنتی باکتریال های قوی و حتی مواد شوینده از ویژگی های ساختاری این کامپیوترها به شمار می رود.

کامپیوترهای همه کاره HP EliteOne 800 Healthcare Edition ، نمایشگر 27 اینچی HP Healthcare Edition Clinical Review و نوت بوک  EliteBook 840 Healthcare Edition از تولیدات جدید کامپیوترهای اچ پی به شمار می روند.

از قابلیت های جدید لپ تاپ های HP غیرفعال کردن کیبورد و تاچ اسکرین در حین پاک سازی با مواد ضدمیکروبی است که از نفوذ مواد به درون لپ تاپ جلوگیری می کند. ساختار کامپیوترهای HP این اجازه را به کاربر می دهد تا با استفاده از دستمال، آنتی باکتری آنها را تمیز کند و با وجود چنین ساختاری، گسترش عفونت های بیمارستانی به حداقل خود خواهید رسید.

قابلیت های دیگر این کامپیوترها در کمک رسانی به کارمندان بیمارستان ها است به عنوان مثال صفحه لمسی نوت بوک قابلیت تشخیص لمس های کاربران را حتی در زیر دستکش های جراحیرا داراست. تجهیز نوت بوک, کامپیوتر چند منظوره و مانیتور جدید HP به سنسور RFID قابلیت تشخیص کارت شناسایی کارکنان و سهولت در استفاده از آن ها را می دهد. به علاوه لپ تاپ ضدباکتری  HP از قابلیت تشخیص اثر انگشت نیز برخوردار است.

پروتکل های ویژه ی امنیتی کامپیوترهای ضد باکتری HP برای حفظ حریم خصوصی افراد و جلوگیری از سرقت اطلاعات پرونده های پزشکی کاربرد دارند. به علاوه EliteBook HP مجهز به کنترل کننده ی امنیتی  مجزایی است که از قرار معلوم نفوذ و دسترسی هکرها را به سیستم سخت می کند. طراحی نمایشگرهای این نوت بوک به شکلی است که افراد دیگر نمی توانند از حاشیه ی آن به محتویات نوت بوک دسترسی پیدا کنند.

معرفی نوت بوک EliteOne 800 Healthcare Edition در اردیبهشت ماه 97 و دو محصول دیگر در خردادماه از برنامه های این شرکت است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.