پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

شیائومی گوشی Civi ۳ با تراشه هوشمند را معرفی کرد

یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳

شیائومی گوشی Civi ۳ با تراشه هوشمند را معرفی کرد

شیائومی گوشی Civi 3 با تراشه هوشمند را معرفی کرد

شیائومی گوشی Civi 3 را پس از مدت ها انتظار و با تبلیغات گسترده روانه بازار چین می کند. بدون تردید استفاده از پردازنده قدرتمند Dimensity 8200 اولترا مدیاتک یکی از شاهکارهای این برند در رونمایی از گوشی خود بوده است. با بررسی مشخصات دیگر گوشی شیائومی Civi 3 متوجه می‌ شویم که از نظر طراحی و همچنین کیفیت سنسورهای دوربین نیز حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
در واقع گوشی شیائومی Civi 3 را می توان ترکیب بی نظیری از عملکرد فوق‌ العاده و جلوه های بصری خیره کننده در نظر گرفت. گوشی هوشمند ارائه شده توسط شیائومی را می‌ توان یکی از جذاب‌ ترین و بهترین گوشی های هوشمندی دانست که در چند وقت اخیر روانه بازار شده است.

طراحی و کیفیت صفحه نمایش شیائومی Civi 3

نوع طراحی و ساخت گوشی شیائومی Civi 3 برای کاربران جذابیت زیادی دارد. هنگامی که به پنل پشتی این گوشی نگاه کنید، احساس در دست گرفتن یک گوشی چند رنگ را تجربه خواهید نمود.

طراحی دلنوازی که می‌ تواند نگاه هر کاربری را به خود خیره کند. در پنل پشتی و در گوشه سمت چپ و قسمت بالا می‌ توانید سنسورهای برجسته دوربین را ببینید که با طراحی خاصی کنار هم قرار گرفته اند. شیائومی لنزها را در یک ماژول دایره ای شکل قرار داده است. اضافه کردن یک حلقه فلزی در اطراف ماژول دوربین می تواند یک ظاهر زیبا و شیک به آن هدیه دهد. حلقه فلزی که دارای رنگ مطابق با پنل پشتی بوده و ظاهر گوشی را براق تر نشان می دهد. علاوه بر این در کنار جزیره دایره ای شکل سنسورها و در پایین آن می‌ توانید فلش ال ای دی را مشاهده کنید.
استفاده از خطوط صاف و منحنی برای لبه های شیائومی Civi 3 نیز کمک کرده است که یک طراحی خاص با چسبندگی رضایت‌ بخش بتوان مشاهده نمود. این طراحی به خوبی برای کاربران ظاهر ارگونومیک را به ارمغان خواهد آورد. شاید بتوان ضخامت 7.56 میلیمتری گوشی شیائومی Civi 3 را به عنوان یک ویژگی مهم دیگر این دستگاه در نظر گرفت. وزن این گوشی نیز 173 گرم است و به هیچ عنوان در استفاده طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد.
نمایشگر گوشی شیائومی Civi 3 با ابعاد 6.55 اینچ و با پنل OLED توان رقابت با گوشی های قدرتمند برندهای دیگر را دارد. این صفحه نمایش با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و با نرخ نوسازی بی‌ نظیر 120 هرتزی بر روی گوشی قرار گرفته است. علاوه بر این پشتیبانی از نرخ نمونه برداری لمسی نیز مناسب بوده که بیان می‌ کند در این زمینه نیز عملکرد گوشی Civi 3 قابل قبول خواهد بود. جالب است بدانید که گوشی شیائومی Civi 3 با حداکثر روشنایی 1500 نیت می‌ تواند به رقابت را پرچمدارهای گران قیمت برندهای دیگر بپردازد. این حداکثر روشنایی بیان می‌ کند که در زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز محتوا را به خوبی می توانید مشاهده نمایید.

با توجه به نوع طراحی پنل و نمایشگر گوشی شیائومی Civi 3 می‌ توان از قابلیت ها و ویژگی های دیگری نیز بهره برد. این گوشی از شیائومی با بهره‌ مندی از تنظیم خودکار شنوایی و پشتیبانی از فناوری های Adaptive HDR10+ و HDR10+ هر آنچه که کاربران نیاز دارند را در اختیار آن ها از نظر کیفیت صفحه نمایش قرار می دهد.
با هدف خوانایی بهتر محتوای نمایشگر گوشی شیائومی Civi 3، این برند از فناوری Sunshine استفاده کرده است. این فناوری به خوبی می‌ تواند چشم های شما را یاری کند تا در زیر نور خورشید نیز بتوانید با کیفیت بالاتر و خوانایی بهتر، روی به مطالعه آن ها بیاورید. از دیگر ویژگی های نمایشگر گوشی شیائومی Civi 3 می توان به محافظت با استفاده از محافظ گوریلا گلس اشاره نمود. این محافظ دوام گوشی و نمایشگر آن را در برابر خط و خش به میزان قابل توجهی بالا تر خواهد برد. یک بریدگی در پنل جلویی و قسمت بالایی می توانید مشاهده نمایید که شیائومی برای قرارگیری سنسورهای دوربین سلفی آن را انتخاب کرده است.

سخت افزار و تراشه شگفت انگیز شیائومی Civi 3

قدرت گوشی هوشمند شیائومی Civi 3 از یک تراشه بی‌ نظیر گرفته خواهد شد. پردازنده ای که به تازگی توسط مدیاتک ارائه شده و سرعت کلاک بی نظیری از خود نشان می دهد.

تراشه اصلی این دستگاه Dimensity 8200 Ultra بوده که در واقع می‌ توان آن را نسخه پیشرفته تر و بهبود یافته Dimensity 8200 دانست. با این تفاوت تراشه بهبود یافته دارای سرعت کلاک پردازنده گرافیکی بهتر و همچنین قدرت بیشتری خواهد بود. به طور دقیق اگر بخواهیم این پردازنده را موشکافی کنیم، می‌ توانیم به ساخت آن بر اساس فرآیند 4 نانومتری اشاره‌ ای داشته باشیم. یک تراشه 8 هسته ای که قدرت بی نظیری برای اجرای سنگین ترین بازی ها از خود نشان می دهد. یک هسته از این تراشه با حداکثر فرکانس 3.2 گیگاهرتز و همچنین 3 هسته دیگر آن با سرعت 2.85 گیگاهرتز به راحتی آب خوردن توان اجرای بازی ها را خواهند داشت. علاوه بر این 4 هسته دیگر نیز بر روی این تراشه قرار گرفته اند که دارای سرعت 2 گیگاهرتزی هستند. در کنار این موارد می توان پردازنده گرافیکی Mali_G610 MC6 را به عنوان یک ویژگی مهم دیگر گوشی شیائومی Civi 3 در نظر گرفت.
از دیگر ویژگی های سخت افزاری گوشی شیائومی Civi 3 می‌ توان به ارائه در چند نسخه اشاره نمود. با توجه به نیاز خود می توانید از نسخه های 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی استفاده کنید. علاوه بر این از نظر حافظه ذخیره سازی نیز شیائومی گوشی Civi 3 را با سه مدل 256 گیگابایتی، 512 گیگابایت یک ترابایتی در بازار عرضه خواهد نمود. با هدف افزایش سرعت و کیفیت این گوشی، شیائومی از حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده کرده است. علاوه بر تمام این موارد دستگاه ارائه شده توسط شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 در اختیار شما قرار می گیرد. این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید 13 بوده و از جدیدترین نسخه بهره مند شده است.

مشخصات دوربین گوشی شیائومی Civi 3

با بررسی گوشی گوشی شیائومی Civi 3 می توانید یک بریدگی بزرگ را مشاهده نمایید که در درون آن 3 سنسور دوربین قرار گرفته است.

لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا OIS و همچنین گشودگی دیافراگم f/1.77، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با بهره گیری از فناوری لرزشگیر اپتیکال و تثبیت کننده تصویر می توانید تصاویر را به صورت پایدار و واضح در خروجی مشاهده کنید. شیائومی سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید را نیز در کنار سنسور اصلی شیائومی قرار داده است. این سنسور میدان دید را به میزان قابل توجهی گسترش خواهد داشت. چنانچه از علاقه مندان به ثبت تصاویر از فاصله نزدیک هستید، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌ تواند در این زمینه به شما کمک کند. علاوه بر این از جمله ویژگی های دوربین گوشی شیائومی Civi 3 از نظر فیلمبرداری می توان به ضبط تصویر با کیفیت 4K اشاره نمود.
یکی دیگر از شاهکارهای شیائومی برای ساخت گوشی Civi 3، در قسمت دوربین سلفی مشاهده می شود. شیائومی دو سنسور 32 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی انتخاب کرده است. سنسور دوربین سلفی با بهره‌ مندی از قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال می تواند به شما کمک کند تا تصاویر شگفت انگیزی را به ثبت برسانید. علاوه بر این ماژول دوم نیز از ویژگی‌ های متعددی برخوردار است. این ماژول با زاویه گسترده به همراه سنسور اول شما را یاری می کند تا بتوانید به فیلمبرداری با وضوح 4K مشغول شوید. برای شبیه سازی جلوه های نوری از هوش مصنوعی کمک گرفته شده و در هنگام ثبت تصاویر سلفی می توانید رنگ ها را واقعی تر به چشم ببینید.

باتری و شارژر های گوشی شیائومی Civi 3

باتری گوشی شیائومی Civi 3 دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است. بر اساس ادعای شیائومی این باتری می‌ تواند کاربران را یاری کند تا با یک بار شارژ کردن به مدت 24 ساعت از گوشی خود استفاده نمایند. پشتیبانی از فناوری شارژ 67 واتی از ویژگی های دیگر گوشی شیائومی Civi 3 از نظر باتری به شمار می رود. طبق ادعای شیائومی برای شارژ کامل باتری این گوشی تنها 38 دقیقه منتظر خواهید ماند. علاوه بر این شیائومی با هدف کنترل دمای این گوشی هوشمند خود به سراغ سیستم خنک کننده مدرن رفته است. سیستم خنک کننده مایع VC به خوبی می تواند در استفاده های سنگین، دمای گوشی را در حد متعادل نگه می دارد.

سایر ویژگی های گوشی شیائومی

مواردی که عنوان کردیم می‌ توانند بخشی از ویژگی ها و قابلیت های گوشی شیائومی Civi 3 باشند. در عین‌ حال شیائومی این گوشی خود را با بلوتوث نسخه 5.3 و با پشتیبانی از شبکه 5G در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این در کنار ویژگی AGNSS می‌ توانید از فناوری NFC بهره مند شوید. به صورت گسترده شیائومی تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت نمایشگر این دستگاه گذاشته است. علاوه بر این سنسور شتاب سنج، قطب نمای الکترونیکی و همچنین یک سنسور مادون قرمز جهت کنترل از راه دور را می توان به عنوان سایر ویژگی های گوشی شیائومی Civi 3 در نظر گرفت.

قیمت و زمان عرضه شیائومی Civi 3 در بازار جهانی

قیمت گوشی شیائومی Civi 3 برای قدرتمندترین نسخه یعنی مجهز به حافظه یک ترابایتی و رم 16 گیگابایتی، 424 دلار انتخاب شده است. علاوه بر این برای نسخه 12 گیگابایتی با رم 512 گیگابایتی باید 382 دلار پرداخت کنید. هم اکنون کاربران در کشور چین می توانند خرید خود را از فروشگاه اینترنتی شیائومی انجام دهند. در عین‌ حال زمان دقیق عرضه این گوشی به بازار جهانی مشخص نشده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.