پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

سامسونگ گوشی گلکسی F۵۴ ۵G با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را وارد بازار کرد، یک میان رده تمام عیار

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵

سامسونگ گوشی گلکسی F۵۴ ۵G با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را وارد بازار کرد، یک میان رده تمام عیار

سامسونگ گوشی گلکسی F54 5G با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را وارد بازار کرد، یک میان رده تمام عیار

گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G آماده حضور در بازار جهانی شده است. این میان رده بی نظیر از سامسونگ که نسخه دیگر گلکسی A54 5G به شمار می‌ رود، با مشخصات ایده آلی که دارد، می‌ تواند فروش زیادی در بازار به خود اختصاص دهد. سامسونگ در چند سال اخیر تلاش زیادی برای فروش گوشی های میان رده با عملکرد مناسب داشته است. حالا به لطف انتشار این میان رده تمام عیار کاربران می توانند از یک گوشی با مشخصات عالی بهره مند شوند.
در کنفرانس رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G اعلام شد که این محصول قادر به دریافت چهار نسخه اصلی اندروید خواهد بود. بهره مندی از باتری با ظرفیت فوق العاده و دوربین با رزولوشن بالا نیز بیانگر این است که یک میان رده با مشخصات فنی قدرتمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی گوشی گلکسی F54 5G سامسونگ

بررسی نوع ساخت و مشخصات فنی گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G بیانگر این است که کاربران می توانند یک گوشی مشابه با Galaxy A54 5G در اختیار داشته باشند.

سامسونگ گوشی گلکسی F54 5G با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را وارد بازار کرد، یک میان رده تمام عیار

سامسونگ این گوشی خود را با بدنه ای باکیفیت روانه بازار می‌ کند. وزن ۱۹۹ گرمی این گوشی با وجود ابعاد بزرگ و باتری حجیمی که دارد، می‌ تواند برای کاربران مناسب باشد. علاوه بر این استفاده از متریال پلاستیک نیز کمک کرده است که یک گوشی با بدنه مقاوم در اختیار کاربران قرار گیرد. در سمت راست گوشی حسگر اثر انگشت مشاهده می شود. این سنسور با سرعت بسیار بالا جهت باز کردن قفل صفحه نمایش می تواند برای کاربران راضی کننده باشد.
پشتیبانی از استاندارد ip67 نیز بیان می کند که یک گوشی میان‌ رده مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و آب در اختیار خواهید داشت. سامسونگ برای محافظت از این گوشی میان رده خود به سراغ محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ رفته است. پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و وای فای نسخه ۶ از دیگر ویژگی‌ های این گوشی محسوب می شوند.
استفاده از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع Super AMOLED Plus خیال کاربران را از کیفیت بالای نمایشگر راحت خواهد نمود. حداکثر نرخ نوسازی یا رفرش ریت نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G نیز برابر با ۱۲۰ هرتز است. این گوشی بی نظیر با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۲۰ روانه بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G می توان به تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در اینچ اشاره کرد. بهره مندی از فناوری ویژن بوستر را می‌ توان یک ویژگی مهم دیگر برای گوشی گلکسی F54 5G در نظر گرفت.

سامسونگ گلکسی F54 5G

به سراغ سخت افزار و پردازنده گوشی سامسونگ F54 5G که برویم، متوجه خواهیم شد که در این بخش نیز یک گوشی کامل و میان رده بی نظیر در اختیار کاربران قرار می گیرد. سامسونگ گوشی خود را مجهز به یک تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ کرده است. این پردازنده ۵ نانومتری با ۸ هسته، توان ایده‌ آلی برای اجرای بازی های محبوب موبایلی خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از پردازنده گرافیکی Mali_G68 MP5 ترکیبی ایده آل را بر روی گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G نمایان می کند. کاربران می توانند با خرید گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G از یک میان رده با حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره‌ مند شوند. علاوه بر این حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این میان‌ رده نیز کاربران را یاری خواهد کرد تا بتوانند حجم زیادی از داده های خود را بر روی آن ذخیره نمایند. فراموش نکنید که سامسونگ امکان استفاده از کارت حافظه را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.
از نظر نرم افزاری نیز کاربر می تواند یک گوشی کاملا به روز را در اختیار داشته باشد. سامسونگ گوشی گلکسی F54 5G را با اندروید ۱۳ روانه بازار می‌ کند. علاوه بر این رابط کاربری One Ui 5.1 با امکان شخصی سازی بر روی این گوشی مشاهده می‌ شود. بر اساس اعلام سامسونگ کاربران تا 5 سال آینده قادر به دریافت آپدیت های امنیتی و سیستم عامل گوشی خواهند بود.
بررسی دوربین گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G نیز نشان می دهد که عملکردی خارق‌ العاده در این زمینه می توانید مشاهده نمایید.

سامسونگ گلکسی F54 5G

پنل پشتی گوشی سامسونگ 5G F54 را که نگاهی بیندازید، دوربین های سه گانه را مشاهده خواهید کرد. این گوشی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4K در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. لرزشگیر اپتیکال نیز شما را یاری می کند تا تصاویری جذاب و با بالاترین کیفیت بتوانید به ثبت برسانید. مشخصا بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال بیانگر این است که در محیط های کم نور می توانید عکاسی و فیلمبرداری را با کیفیت بالا انجام دهید. در کنار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی می توانید از سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و همچنین سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز کمک بگیرید.
یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز تکمیل کننده عملکرد شگفت انگیز این میان رده از سامسونگ در مبحث عکسبرداری و فیلمبرداری خواهند بود. جالب است بدانید که با استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G می‌ توانید روی به فیلمبرداری با رزولوشن 4K بیاورید.
اگر بخواهیم مهمترین نقطه قوت گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G را نام ببریم، به باتری غول پیکر آن اشاره خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی F54 5G

سامسونگ خلاقیت زیادی به خرج داده و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بر روی این میان رده خود قرار داده است. این باتری با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی تا 2 روز امکان شارژردهی به دستگاه را خواهد داشت.

قیمت و زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G

زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G آوریل سال ۲۰۲۳ خواهد بود. با وجود اینکه در ابتدا قیمت گوشی سامسونگ گلکسی F54 5G برای کاربران 360 دلار بیان شد ولی کاربران می توانند این گوشی را با تخفیف و با قیمت ۳۴۰ دلار خریداری کنند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.