پربازدیدترین مطالب

معرفی گارانتی های معتبر

حامی گارانتی محصولات دیجیتال در ایران

یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰

حامی گارانتی محصولات دیجیتال در ایران

حامی گارانتی محصولات دیجیتال در ایران

تصور کنید کالایی را خریداری کرده­اید و آن کالا برای شما مهم است. پس از مدتی کالای شما دچار نقص یا خرابی می شود و نیاز به رسیدگی یا حتی تعویض دارد. در چنین شرایطی وجود گارانتی حامی و خدمات پس از فروش ضرورت پیدا می کند.

خدمات پس از فروش هر محصول به عهده کمپانی تولیدکننده آن یا شرکت واردکننده آن محصول می­باشد. یک گارانتی معتبر با خدمات پس از فروشی که ارائه می دهد اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به عبارت دیگر برای خود مشتری جذب می کند، و در عوض یک گارانتی بد، نه تنها مشتری جذب نمی کند بلکه سبب عدم استقبال از کالای مورد نظر می شوند.

یکی از کالاهایی که مشتریان در هنگام خرید به خدمات پس از فروش آن توجه ویژه دارند، محصولات دیجیتال است. برندهای معتبر محصولات دیجیتال در سراسر دنیا نمایندگی دارند که وظیفه رسیدگی به فروش و خدمات پس از فروش این محصولات بر عهده آنهاست. یکی از مجموعه­های معتبری که در این عرصه فعالیت می کند مجموعه حامی است.

حامی چیست و چه می کند؟

حامی نخستین شرکت فعال در حوزه خدمات پس از فروش محصولات دیجیتال در کشور است که به صورت مستقل فعالیت می­کند. گارانتی حامی شامل محصولاتی مانند تلفن همراه و تبلت می شود. این مجموعه برای انواع گوشی و تبلت خدماتی مانند خدمات عیب­یابی، تعویض صفحه نمایش، تعویض شیشه صفحه نمایش، آسیب های تلفن همراه ناشی از تماس با آب، تعویض باتری و تعمیر درگاه شارژ را ارائه می دهد. 

مزیت گارانتی حامی نسبت به سایر رقبا چیست؟

تجربه و سابقه گارانتی حامی و همچنین گستردگی خدماتی که ارائه می دهد باعث شده است این مجموعه در طی فعالیت خود مشتریان زیادی را جذب کند و در ارائه خدمات پس از فروش به آنها موفق باشد. دغدغه این مجموعه رفع نیاز داخلی کشور به پشتیبانی محصولات وارداتی و همچنین آرامش مشتریان در پروسه رسیدگی به درخواستشان است. به همین خاطر از دید مشتریان، این مجموعه از لحاظ مشتری مداری نمره قابل قبولی گرفته است. از دیگر مزیت های حامی که سبب اعتماد مشتریان شده، استفاده از کادر متخصص و همچنین قطعات اصل برای تعمیر است و امروزه که قطعات تقلبی فراوان شده این ویژگی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

خدمات منحصر به فرد حامی 

کارت ضمانت حامی: هر محصول در حامی کارت گارانتی اختصاصی دارد و پس از خرید محصول، این کارت در اختیار مشتری قرار می گیرد تا از خرید خود و خدمات پس از فروش مطمئن شود.
آموزش کاربران:  یکی دیگر از خدمات این مجموعه، ارائه آموزش­های کاربردی به مشتریان برای استفاده بهتر از محصولات دیجیتال و برنامه های مختلف است.
خدمات به روز رسانی: برنامه های مختلف در زمان های مختلف آپدیت می شوند و حامی در وب سایت خود این مورد را اطلاع رسانی می کند و مشتریان را از برنامه های به­روزتر بهره­مند می­سازد.

دفاتر مجموعه حامی در تهران، اصفهان، شیراز و مشهد آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند و با مراجعه به سایت گارانتی حامی میتوانید آدرس دقیق این دفاتر را مشاهده کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.