پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰

بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

غول فناوری کره جنوبی یکی از پیشرفته ترین فناوری های موبایل در جهان را تولید می کند، همچنین دارای محصولات متنوعی است که تقریباً هر نیاز و بودجه ای را پوشش می دهند. بنابراین چه پول داشته باشید که در جدیدترین مدل ها غوطه ور شوید، یا نه فقط می خواهید با یک تلفن با ارزش کار کنید، مطمئنا یک موبایل سامسونگ وجود خواهد داشت که متناسب با خواسته شما باشد. راهنمای ما در مورد بهترین موبایل های سامسونگ متناسب با هر نوع نیاز و بودجه ای گردآوری شده است تا به شما در خرید گوشی سامسونگ یاری کند. .

بهترین گوشی سامسونگ: Samsung Galaxy S21 Ultra

گلکسی S21 اولترا ؛ یکی از بهترین تلفن های هوشمند در حال حاضر در جهان است. این مدل بهترین صفحه نمایش را دارد: وضوح WQHD + با نرخ تازه سازی متغیر تا 120 هرتز. حداکثر روشنایی آن 1500 نیت است و یک نرم افزار سریع و همه کاره ای دارد که در صورت اتصال به تلویزیون می تواند به عنوان رابط کاربری دسکتاپ دو برابر شود و پیشرفته ترین و همه کاره ترین سیستم بزرگنمایی را در اختیار شما قرار می دهد.

S21 Ultra ، با قیمت 1200 دلار ارزان نیست، اما صادقانه بگویم - اگر اهل فن آوری تلفن همراه هستید و هزینه کافی برای خرید را دارید - به راستی که این مدل ارزشمند است.

دومین گوشی برتر: Samsung Galaxy S21

اگر قیمت Galaxy S21 Ultra زیاد است، Galaxy S21 که با قیمت 800 دلار شروع می شود، یک گزینه مناسب است. این مدل فاقد دوربین کلاس جهانی Galaxy S21 Ultra بوده و پشتی آن به جای گوریلا گلس از پلی کربنات ساخته شده است، اما به غیر از اینها، این موارد را به دست خواهید آورد: طراحی چشمگیر ماژول دوربین، One UI 3.1 و یک دوربین اولترا واید بسیار خوب. و حتی بدون لنز زوم پریسکوپی، Galaxy S21 هنوز هم می توانید عکس هایی عالی بگیرید. 

بهترین ارزش خرید: Samsung Galaxy S20 FE 5G

 Samsung Galaxy S20 FE (Fan Edition) برخی از ویژگی های اصلی یک پرچمدار برتر را به شما می دهد. شما هنوز یک نمایشگر 120Hz Super AMOLED ،  Snapdragon 865 دارید، اما بدنه آن از پلی کربنات ساخته شده است و دوربین تله فوتوی آن به 8MP  کاهش یافته است، که واقعاً ضعیف است. اما هنوز هم مهمترین قسمتهای تلفن - پردازنده، صفحه نمایش و دوربین اصلی - در بالاترین سطح قرار دارند.

گرانترین گوشی سامسونگ: Samsung Galaxy Z Fold 2

 Galaxy Z Fold 2 برجسته ترین تلفن هوشمند در جهان است، اما داشتن آن برای شما هزینه در بردارد: با قیمت 2000 دلار خرده فروشی. علی رغم کیفیت ساخت عالی، به دلیل تاشو بودن؛ همچنان شکننده تر از هر مدل دیگری در این لیست است، در حالی که این گوشی در لیست بالاترین قیمت گوشی سامسونگ قرار دارد. 

از بازی کردن تا تماشای فیلم و تایپ ایمیل های طولانی گرفته، Fold 2 به دلیل صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچی، بهترین است. مطمئناً نرخ تازه سازی Snapdragon 865+ و 120 هرتز به شما کمک زیادی می کند. سامسونگ Galaxy Z Fold 2 تجربه ای برخلاف سایر تلفن های هوشمند ارائه می دهد و ترکیبی از تلفن و رایانه لوحی در یک دستگاه است که شما بدنبال آن بوده اید.

بهترین گوشی با قلم اس: Samsung Galaxy Note 20 Ultra

گلکسی نوت 20 اولترا همچنان بهترین گوشی برای کسانی است که تجربه قلم S را در اولویت خود دارند.

گلکسی نوت 20 اولترا دارای یک سیستم دوربین اصلی است که با یک دوربین 108 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ "Space Zoom" هدایت می شود. صفحه نمایش آن یک صفحه نمایش بزرگ غیر تاشو در بازار است، با نرخ تازه سازی متغیر که می تواند برای سیالیت فوق العاده تا 120 هرتز یا برای برنامه های استاتیک بیشتر برای صرفه جویی در مصرف باتری، کمتر شود.

آنچه Galaxy Note 20 Ultra را برای بسیاری قابل توجه می کند S-Pen است که علاوه بر قلم بسیار عالی می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای گرفتن عکس بدون دست استفاده کنند. اگر جزو افرادی هستید که نیاز به یادداشت کردن اسناد، امضای اسناد دیجیتال یا انجام طرح های گاه به گاه دارید،S-Pen  ضروری است. 

بهترین گوشی ارزان با قلم اس: Samsung Galaxy Note 10 Lite

اگر ویژگی های Galaxy Note 20 Ultra را خوانده اید و علاقه مند به S-Pen شده اید اما قیمت بالای آن شما را منصرف کرده، Galaxy Note 10 Lite شاید ارزش دیدن داشته باشد. با این مدل شما هنوز S-Pen را برای تمام نیازهای خود در اختیار دارید، اما برای کم کردن قیمت برخی از ویژگی های آن هم کاهش یافته است.

از نظر دوربین، شما سه نوع سنسور واید 12 مگاپیکسلی، اولترا واید و تله فوتو دارید. اگرچه دوربین های این مدل قابل قیاس با پرچمداران نیست اما به اندازه کافی خوب است، به خصوص در میان گوشی های قیمت متوسط. باتری 4500 میلی آمپری استقامت کل روز را نیز تضمین می کند، اما پردازنده آن Exynos 9810 است، بنابراین  نباید انتظار بازی با گرافیک بالا را داشته باشید.

بهترین برای کسانی که جیب های کوچک دارند: Samsung Galaxy Z Flip

منظور ما از "جیب کوچک" کمبود بودجه نیست. بلکه به معنای واقعی کلمه؛ منظور جیب هایی است که فضای زیادی ندارند، به عنوان مثال شلوار جین زنانه. Galaxy Z Flip برای آن دسته از افراد مناسب است، زیرا طراحی تاشو آن امکان جمع شدن و تبدیل شدن به وسیله ای ریز را با ابعاد تقریباً یک زیر لیوانی را دارد. پس از باز شدن، این یک گوشی هوشمند ظریف و براق با حاشیه های باریک و یک سیستم دوربین دوتایی متشکل از یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است.

درست مانند Galaxy Z Fold 2، لولا از زوایای مختلف در جای خود قفل می شود که موارد استفاده بی نظیری مانند قرار دادن آن روی میز برای تماس های ویدئویی را فراهم می کند. بسته به نیاز شما، این تلفن یا دارای اسنپدراگون 855+ قدیمی تر اما ارزان تر یا نسخه جدیدتر اما گران قیمت اسنپدراگون 865+ است. مورد دوم عملکرد سریعتر و پشتیبانی از 5G را به همراه خواهد داشت، اما اگر می خواهید 200 دلار پس انداز کنید، نسخه غیر 5G آن همچنان قدرتمند است.

بهترین گوشی برای دوام باتری Samsung Galaxy M51:

آیا از اضطراب خالی شدن باتری رنج می برید؟ در این صورت، گلکسی M51 خیال شما را راحت می کند. این مدل یک باتری غول پیکر 7000 میلی آمپری دارد که تضمین با شارژ کامل، احتمالاً سه روز، کار خواهد کرد. همانطور که انتظار می رفت این باتری بزرگ، گوشی را به ابزاری بزرگ و با وزن 213 گرم و ضخامت 9.5 میلی متر تبدیل کرده است. اما وزن آن به طور مساوی توزیع شده است.

شما همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی 1,080 * 2,340 و یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و همچنین یک جفت سنسور ماکرو و عمق 5 مگاپیکسلی هستید. با استفاده از اسنپدراگون 730G، پردازش کافی برای همه کارهای گوشی هوشمند خود خواهید داشت.

ارزانترین گوشی 5 جی: Samsung Galaxy A52 5G

جدیدترین گوشی موجود در این لیست؛ برخی ویژگی ها را کاهش داده تا به قیمت پایین تری برسد. یک ساخت پلاستیکی به جای شیشه وجود دارد و دوربین آن زوم زیادی ندارید، اما این ویژگی هایی است که افراد برای صرفه جویی در هزینه های خود حاضرند فدا کنند. در عوض،گوشی Samsung Galaxy A52 هنوز یک نمایشگر 120 هرتز AMOLED ، اسنپدراگون 750 G با قابلیت و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسل اولترا واید دارد. دو دوربین دیگر برای depth و پرتره وجود دارد، اما اینها چندان مهم نیستند. این مدل در اصلی یک تلفن همراه است که سه نیاز خریداران را برطرف می کند: یک صفحه نمایش عالی، یک دوربین خوب و قدرت پردازش کافی. و البته از 5G نیز پشتیبانی می کند.

تلفن همراه گلکسی سامسونگ مورد علاقه شما از این لیست کدام است و آیا مدل های دیگری وجود دارد که فکر می کنید باید اضافه کنیم؟ به ما در کامنت های زیر اطلاع دهید! در فروشگاه اینترنتی آترامارت می توانید با ویژگی انواع گوشی های سامسونگ آشنا شده و قیمت آنها را با هم مقایسه کنید. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.