پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ Lite

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴

بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ Lite

بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Lite

شیائومی یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان است که امروز تمرکز خود را بر روی تولید محصولات میان رده و بسیار باکیفیت معطوف کرده است. Xiaomi Mi 11 Lite یکی از گوشی های محبوب این شرکت است که در تاریخ 29 مارس و چندماه بعد از عرضه پرچمدار جدید این شرکت روانه بازار شده است. هدف اصلی شیائومی از تولید این محصول قابلیت چندکاره آن می باشد. داشتن دوربین و همچنین صفحه نمایش بسیار بزرگ و حافظه 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم سبب شده است تا از آن بتوانید در انجام کارهای روزمره به خوبی استفاده کنید.

بررسی مشخصات  Xiaomi Mi 11 Lite

بدنه این محصول همانند سری های قبلی این شرکت به صورت کاملا یکنواخت طراحی شده است و شیائومی سعی کرده است در طراحی این گوشی هوشمند آن را به ظریف ترین حالت ممکن خود برساند. این گوشی که به نسبت میان رده های دیگر در بازار وزن بسیار کمتری نیز دارد و این گوشی از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 402 پیکسل بهره می برد که سبب خلق تصاویر فوق العاده ای خواهد شد و افرادی که علاقه مند به دیدن ویدیو یا اجرای بازی های موبایلی هستند، حتما از دیدن رنگ بندی ها آن شگفت زده خواهند شد.

شیائومی سعی کرده است در طراحی بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و شیشه استفاده کند و همین دلیل براق بودن بدنه گوشی شیائومی Mi 11 Lite است. البته این گوشی در بخش صفحه نمایش دارای محافظ گوریلا گلس ۵ نیز است و با وجود گواهینامه IPS در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

از نظر سخت افزاری نیز این گوشی از یک تراشه Snapdragon 732G شرکت سامسونگ که در رده محصولات 8 نانومتری است، بهره می برد و در کنار آن برای پردازش تصاویر و اجرای بازی نیز یک پردازنده گرافیکی Adreno 618 را در اختیار دارد. این تراشه در اصل از دو پردازنده با فرکانس های 1.8 و 2.3 گیگاهرتز بهره می برد، که به شما توانایی اجرای هر نوع برنامه ای را می دهد.

بررسی مشخصات دوربین

Xiaomi Mi 11 Lite تلاش کرده است در بخش دوربین نیز از پرچمدار سری خود پیروی کند و تنها این محصول از نظر نوع سنسور با مدل قوی تر خود تفاوت دارد و از نظر ظاهری یک پنل به همراه دو سنسور دیگر را در قاب پشتی خود جای داده است.

این گوشی هوشمند در قلب خود یک سنسور 64 مگاپیکسلی را در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تله جای داده است که امکان ثبت تصاویر بسیار باکیفیت و FULL HD را برای کاربران خود ارائه می دهد. در بخش جلویی این دوربین نیز در یک ناچ نقطه ای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است.

گوشی Xiaomi Mi 11 Lite همچنین دارای یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4250 میلی آمپری است که با وجود فناوری شارژ سریع 33 واتی امکان شارژ دستگاه در کمتر از 1 ساعت را به شما می دهد. وجود حسگر اثر انگشت بر روی لبه و همچنین استفاده از رابط کاربری MIUI 12 نیز برخی دیگر از ویژگی های کاربردی این گوشی هوشمند میان رده است.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.