پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی تخصصی مادربرد ایسوس H۵۱۰M-K

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰

بررسی تخصصی مادربرد ایسوس H۵۱۰M-K

بررسی تخصصی مادربرد ایسوس H510M-K

مادربرد ایسوس PRIME H510M-K جزو مادربردهای سری ASUS Prime است که به طور ماهرانه ای طراحی شده است تا پتانسیل کامل پردازنده های نسل 11 و 10 اینتل را استفاده کند. این مادربرد ایسوس دارای فرم فاکتور Micro ATX است و در ابعاد 203x226 میلیمتر ساخته شده است. به طور کلی شما می توانید از 2 حافظه DDR4 دو کاناله و ظرفیت کلی 64 گیگابایت استفاده کنید. از لحاظ پورت شما به 1 پورت اترنت، 1 پورت HDMI، 2 پورت USB 3.2 Gen 1 Type A و 4 پورت USB 2.0 دسترسی خواهید داشت. توصیه می کنیم قبل از خرید مادربرد PRIME H510M-K ایسوس از ویژگی ها و مشخصات آن اطلاع پیدا کنید. ما مهمترین موارد را در ادامه لیست خواهیم کرد:

پیشنهاد ویژه آترامگ : مادربرد ایسوس H510M-K

ویژگی ها مادربرد PRIME H510M-K ایسوس

 PRIME H510M-K با طراحی قدرتمند، راه حل های خنک کننده جامع و گزینه های تنظیم هوشمند و طیف وسیعی از گزینه های تنظیم عملکرد را از طریق نرم افزار بصری و ویژگی های فریم ویر را در اختیار کاربران و مونتاژکاران حرفه ای قرار می دهد. 

به سبک خود مادربرد ایسوس خود را تنظیم کنید

کنتر های جامع پایه و اساس مادربردهای سری پرایم را تشکیل می دهند. مادربرد H510M-K ایسوس ابزارهای انعطاف پذیری را برای تنظیم هر جنبه از سیستم شما ارائه می دهد و شما را قادر می سازد تا بهینه سازی عملکرد با روش کار خود وفق دهید و بهره وری را به حداکثر برسانید.

بهره وری انرژی همه جانبه

با واحد پردازش انرژی (Epu) از صرفه جویی در انرژی سیستم خود لذت خواهید بود. Epu به طور خودکار مصرف برق را بهینه می کند و با کمک مد Qway صرفه جویی را به حداکثر می رساند.

 

 

کنترل های خنک کنندگی انعطاف پذیر

مادربرد سری پرایم ایسوس از طریق نرم افزار Fan Xpert روی فن های سیستم کنترل کاملی دارد. حالت تنظیم خودکار همه پارامترها را هوشمندانه و با یک کلیک پیکربندی می کند.

کنترل دقیق برق

ماژول تنظیم کننده ولتاژ Dig+ کنترل آنی را روی افت ولتاژ، تغییر خودکار فرکانس و تنظیمات بهره وری انرژی ارائه می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که پردازنده خود را برای ثبات و عملکرد نهایی تنظیم کنید.

خنک حتی در زیر بارکاری زیاد

مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-K با مجموعه ای از هدرهای فن هیبریدی طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که کیس شما حتی در زیر بار کاری شدید خنک و پایدار باقی می ماند.

خنک کننده بر اساس طراحی

مادربردهای سری پرایم H510 دارای کنترل های خنک کننده جامعی هستند که از طریق نرم افزار Fan Xpert یا از طریق Uefi Bios قابل تنظیم هستند.

هر هدر می تواند به صورت دینامیکی سه سنسور حرارتی را مدیریت کند. Fan Xpert به شما این امکان را می‌دهد تا دمای کارت‌های گرافیکی پشتیبانی‌شده ایسوس را مشاهده کنید و برای کارهایی که پردازنده و کارت گرافیک را تحت بار قرار می دهد بهینه سازی خنک کنندگی را به ارمغان می آورد.

 

مونتاژ با مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-K

مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-K برای کنترل هسته های اضافی و افزایش پهنای باند پردازنده های نسل یازدهم Intel Core ساخته شده است و همه اصول اولیه را برای افزایش بهره وری روزانه فراهم می آورد. بنابراین سیستم شما با قدرت پایدار، خنک کنندگی عالی و گزینه های انعطاف پذیر آماده کار است.

پشتیبانی از حافظه های M.2

اسلات M.2 از سرعت انتقال داده تا 32 گیگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند و این امر از طریق پهنای باند X4 PCI Express® 3.0 فراهم می شود که به نوبه خود باعث می شود زمان بوت شدن و بارگذاری برنامه ها سریعتر شود. شما می توانید سیستم عامل خود را روی این درایو نصب کنید و تاخیر در بارگذاری را به سادگی پشت سر بگذارید.

پشتیبانی از PCIe 4.0

مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-K به طور خاص برای نسل یازدهم پردازنده های اینتل طراحی شده است و اتصال PCIe 4.0 را برای استفاده از جدیدترین پردازنده های گرافیکی ارائه می دهد. پهنای باند گسترده و سرعت های انتقال فوق العاده به شما امکان می دهد بارهای کاری فشرده را به راحتی اجرا کنید.

پشتیبانی از USB 3.2 Gen 1 Type-A

تعداد زیادی پورت USB وجود دارد که از دستگاه ها و لوازم جانبی رده بالا پشتیبانی می کنند. از این میان می توان به کانکتورهای پنل پشت USB-C Type A با اتصال سریع USB 3.2 Gen 1 اشاره کرد.

اترنت 1 گیگابیتی اینتل

Intel® Ethernet سربار پردازنده را کاهش می دهد و TCP و UDP فوق العاده بالایی را برای انتقال داده های سریعتر و روان تر ارائه می دهد.

جزئیات کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کند

مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-K  جزئیات ظریفی را اضافه می‌کند که هر تجربه‌ای را بهبود می‌بخشد، کدک‌های انحصاری که کیفیت صدای بی‌نظیری را ارائه می‌دهند به شما امکان می‌دهد سیستم خود را برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد به صورت شخصی سفارشی کنید.

صدای متمایز با PRIME H510M-K

ویژگی‌های ترکیبی آنبرد صدای بالا را ارائه می‌کند. طراحی هوشمند و سخت‌افزار ممتاز کیفیت صدا را برخلاف هر چیزی که تا به حال تجربه کرده‌اید ایجاد می‌کند.

محافظ صوتی

محافظ صوتی، دامنه های سیگنال آنالوگ / دیجیتال را جدا می کند و تداخل چند جانبی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

مجهز به نرم افزار Armory Crate

Armory Crate یک ابزار نرم افزاری جدید است که برای کنترل متمرکز محصولات پشتیبانی شده، با یک رابط بصری واحد طراحی شده است. Armory Crate کنترل تنظیمات محصولات ایسوس، از جمله تنظیمات صفحه کلید و ماوس را فراهم می کند. این نرم افزار حتی دارای ثبت محصول اختصاصی و برجسته است تا به شما کمک کند با انجمن ایسوس در ارتباط باشید.

مجهز به Safeslot Core

Safeslot Core اسلات PCIe  انحصاری ایسوس است که با طراحی مستحکمی همراه است و با یک هوک مخصوص به مادربرد متصل شده است. این اسلات 1.6 برابر نگهداری قوی تر و 1.3 برابر مقاومت برشی بیشتری نسبت به اسلات های استاندارد دارد.

برای اطلاع از قیمت روز مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-K می توانید با فروشگاه آترامارت در تماس باشید. در صورتی که در هنگام خرید با سوالی مواجه شدید یا نیاز به مشاوره داشتید می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.