پربازدیدترین مطالب

کسب و کار

برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی کدامند؟

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۷

برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی کدامند؟

برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی کدامند؟ 

برندهای ایرانی امروز سعی کرده ‌اند پا به‌ پای کمپانی ‌های خارجی، لوازم خانگی را با کیفیت بالا در بازار عرضه کنند. با توجه به اینکه معمولاً افراد ترجیح می‌ دهند هنگام خرید لوازم خانگی، روی به استفاده از برندهای خارجی بیاورند، کمپانی‌های ایرانی نیز شرایط را درک کرده و سعی می ‌کنند محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهند. علاوه بر این حمایت دولت از تولید کنندگان داخلی نیز مزید بر علت شده که امروزه این شرکت ها سعی بر تولید محصولات با کیفیت داشته باشند. اگرچه کماکان برای رسیدن به برندهای بزرگ خارجی مسیر طولانی در پیش داریم ولی نمی توان کیفیت محصولات داخلی را نیز نادیده گرفت. با ما همراه باشید تا برخی از برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی را برای شما بیان کنیم.

حتما بخوانید : معرفی انواع برندهای معروف جهان 

اسنوا

بدون تردید یکی از برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی که موارد متنوعی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز و تلویزیون و تجهیزات تو کار را به بازار ارائه می‌ دهد، برند اسنوا نام دارد. اسنوا به عنوان یکی از با کیفیت ترین و اصلی ترین برندهای ایرانی شناخته می شود. با توجه به استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب در ساخت محصولات و لوازم خانگی، این کمپانی توانسته به خوبی نزدیک به شرکت های خارجی، محصولات خود را با کیفیت بالا در بازار عرضه کند. اسنوا ادعا می کند که با استفاده از متریال با کیفیت و مواد مورد مصرف خود می تواند با کمپانی های تراز اول دنیا رقابت کند. با توجه به نوع ساخت محصولات توسط این برند، پس از استفاده به راحتی می ‌توانید تمیز کاری را انجام داده و لعاب هوشمند موجود در لوازم خانگی اسنوا به خوبی تمیز می شوند.

پارس خزر

اگر به دنبال یک نام آشنا در بین صنایع لوازم خانگی ایران هستید، بدون تردید پارس خزر نخستین گزینه‌ ای است که به ذهن شما می رسد. یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی که محصولات خود را از نیم قرن پیش در اختیار مصرف کننده قرار داده است برند پارس خزر به شمار می رود. این کمپانی توانسته خود را بزرگترین تولید کننده لوازم برقی کوچک در ایران معرفی نماید. چنانچه قصد خرید خرده لوازم برقی برای جهیزیه خود را دارید، توصیه ما به شما استفاده از محصولات پارس خزر خواهد بود.

امرسان

شرکت امرسان که پیشتر به عنوان بزرگترین تولید کننده یخچال و فریزر در ایران شناخته می ‌شد، امروزه با گسترش حوزه فعالیت خود توانسته انواع اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی را نیز با بالاترین کیفیت و تنوع بی نظیر در اختیار مصرف کننده قرار دهد. این کمپانی سعی کرده به هنگام ساخت محصولات و لوازم خانگی، رنگ بندی فوق العاده ای را در نظر گرفته و محصولات خود را با طراحی بی نظیر در بازار عرضه کند. معمولاً گارانتی طولانی مدت محصولات ارائه شده توسط امرسان به شکلی است که کاربران را مجاب می ‌کند تا با پرداخت هزینه ای مناسب، به یک محصول با کیفیت از برند ایرانی خریداری نمایند. وجه تمایز محصولات ارائه شده توسط کمپانی امرسان در مقایسه با سایر برندهای ایرانی، قابلیت استفاده از آن ها در هر دکوراسیونی خواهد بود.

ایکس ویژن

گروه صنعتی مادیران با پشتیبانی از شرکت ایکس ویژن، بیش از ۱۵ سال پیش فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است. لوازم خانگی ارائه شده در این کمپانی بیشتر شامل محصولات صوتی تصویری بوده و کیفیت بسیار بالای این محصولات زبانزد خاص و عام است. علاوه بر این، در کنار این محصولات امروزه ایکس ویژن با طراحی و ساخت یخچال فریزر و ماشین لباسشویی سعی کرده برند خود را گسترش دهد. از جمله نقاط قوت محصولات ارائه شده توسط ایکس ویژن می ‌توان به وجود تنوع بالا در محصولات اشاره کرد. در کنار این موارد، استفاده از سطح مصرف انرژی A  کمک می‌ کند تا محصولاتی را با کمترین میزان مصرف انرژی در اختیار داشته باشید. در واقع مادیران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده ضمانت و خدمات پس از فروش در کشور به خوبی توانسته محصولات ایکس ویژن را حمایت کند.

پاکشوما

هنگامی که صحبت از برندهای ایرانی می شود، بدون تردید ماشین لباسشویی را با نام پاکشوما خواهیم شناخت. این برند با بیش از ۴۰ سال تجربه توانسته در ساخت انواع ماشین لباسشویی شرایط متنوعی را به کار برده تا کاربران بتوانند از این محصولات با بالاترین کیفیت استفاده کنند. در کنار ماشین های لباسشویی این کمپانی که زبانزد خاص و عام است، امروزه یخچال فریزر، مایکروویو، جاروبرقی و کولرهای گازی نیز در سبد تولید پاکشوما قرار گرفته اند. این کمپانی سعی بر این دارد که با گسترش فعالیت های خود، صادرات را نیز به کشورهای منطقه در دستور کار داشته باشد. عملکرد کمپانی پاکشوما به شکلی بوده که در سال ۱۳۹۸ توانسته به عنوان برند محبوب ملی خود را معرفی کند.

سایر برندهای ایرانی

در کنار مواردی که بیان کردیم و به عنوان محبوب ترین برندهای ایرانی در تولید لوازم خانگی شناخته می ‌شوند، برخی دیگر از برندها در چند سال گذشته توانسته اند گامی بلند در این حوزه بردارند. به عنوان مثال لوازم خانگی جی پلاس نیز که توسط گلدیران حمایت می ‌شوند، توانسته اند به خوبی  کیفیت خود را به کاربران نشان داده و محصولی مناسب را در اختیار آن ها قرار دهد.

در کنار این کمپانی، امروزه استیل البرز و اخوان نیز در زمینه تولید لوازم خانگی توکار توانسته اند با بهره مندی از مواد اولیه با کیفیت و استفاده از متخصصین این حوزه بالاترین، سطح کیفی را در ساخت محصولات خود به کار برند. نوع طراحی و ساخت محصولات و لوازم توسط استیل البرز به شکلی است که برای سلیقه های خاص، می توانند گزینه های مناسبی شناخته شوند.

شرکت لوازم خانگی بیمکث نیز در این چند سال با طراحی و ساخت انواع اجاق گاز صفحه ای و فر توکار محصولات خود را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کننده قرار داده است. در کنار این موارد، هود بیمکث به عنوان محبوبترین هود ایرانی فروش بسیار بالایی داشته و در میان انواع کمپانی های ارائه دهنده هود، توانسته خود را به عنوان نخستین برند در این زمینه معرفی کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.