پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

افشای مشخصات کامل و رندرهای رسمی گلکسی S۲۴ FE

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴

افشای مشخصات کامل و رندرهای رسمی گلکسی S۲۴ FE

اطلاعات جدیدی درباره گلکسی S24 FE افشا شده است. این گوشی احتمالاً با تراشه اگزینوس 2400 عرضه خواهد شد و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین، این گوشی به 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد شد.

بررسی‌های اولیه از گلکسی S24 FE نشان می‌دهند که این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی بهبودهای قابل توجهی دارد. این گوشی همچنین دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند Portrait Studio و Live Translate است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

صفحه نمایش گلکسی S24 FE با حاشیه‌های باریک‌تر نسبت به مدل قبلی طراحی شده است. این صفحه نمایش 6.7 اینچ از نوع OLED با رزولوشن FullHD است و از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت بهره می برد.

در مورد ساختار بدنه گلکسی S24 FE می توان گفت که فریم آن تخت و آلومینیومی است و دارای پنل‌های شیشه‌ای در جلو و پشت است که با فناوری +Gorilla Glass Victus محافظت می شود. این گوشی دارای ابعاد 162 در 77.3 در 8 میلی‌متر می باشد که نسبت به مدل قبلی کمی بزرگ‌تر است.

گلکسی S24 FE به تراشه اگزینوس 2400 مجهز خواهد بود. این تراشه دارای پردازنده‌ای 10 هسته‌ای است که شامل یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.11 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، و شش هسته Cortex-A520 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز می‌باشد. همچنین، پردازنده گرافیکی Xclipse 940 در این تراشه به کار رفته است.

گوشی گلکسی S24 FE مجهز به دوربین سه‌گانه در پشت با چیدمان عمودی است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری است. 

دوربین سلفی گلکسی S24 FE دارای رزولوشن 10 مگاپیکسل با لنز واید و دیافراگم f/2.22 است و از فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

این دوربین‌ها بهبودهایی در زمینه رنگ‌های طبیعی‌تر، افزایش شارپنس، و بهبود پردازش تصاویر خواهند داشت. همچنین، عملکرد عکاسی در نور کم نیز بهبود یافته است.

باتری این گوشی ظرفیت 4565 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات است. همچنین از سیستم‌عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1.13 بهره می برد.

حسگر اثر انگشت درون نمایشگر با بهبود عملکرد نسبت به مدل قبلی، درگاه USB Type-C در پایین گوشی، کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست ، پشتیبانی از شبکه 5G، وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3، NFC از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات گوشی پر طرفدار S24 FE می باشد.

قیمت گلکسی S24 FE هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما بر اساس شایعات و اطلاعات موجود، انتظار می‌رود که این گوشی با قیمتی حدود 600 تا 700 دلار عرضه شود. این قیمت می‌تواند بسته به بازار و نسخه‌های مختلف (مانند حافظه داخلی و رم) متفاوت باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.