پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با دستبند هوشمند تاک بند بی ۵ هواوی

یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با دستبند هوشمند تاک بند بی ۵ هواوی

هواوی دست‌بند هوشمند جدید خود را تحت نام تاک بند بی 5 معرفی کرد. در ادامه به قابلیت‌های این دستبند ، ویژگی‌ها و قیمت آن خواهیم پرداخت.

هواوی در طی ارائه دست‌بند جدیدش اطلاعاتی را نیز در مورد تجارت خود در عرصه گجت‌های گوشیدنی در اختیار رسانه ها قرار داد. این شرکت با افزایش 150 درصدی فروش گجت‌های پوشیدنی مواجه شده است و در رده دوم برترین فروشندگان در این زمینه به عنوان یک شرکت چینی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

هواوی تاک بند بی 5 از یک نمایشگری لمسی 1.13 اینچی با شیشه‌های D2.5 برخوردار است. ابعاد صفحه‌نمایش نسبت به مدل بی 3 که دو سال پیش عرضه شد حدود 2.4 برابر شده است. به همین خاطر است که استفاده از این دستبند به منظور دریافت اطلاعات و اخبار بسیار آسان است.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستبند امکان تشخیص فرد تماس گیرنده و اطلاع از تماس‌ها است. حتی امکان شنیدن پیام‌های صوتی نیز وجود دارد. پس اگر به گوشی هوشمندتان دسترسی ندارید می‌توانید به راحتی از طریق بلوتوث و دست‌بند جدید هواوی پیام‌های صوتی خود را دریافت کرده و گوش کنید. به‌علاوه این دستبند به چیپ صدای سه هسته‌ای با توانایی از بین بردن نویز مجهز شده است.

عرض دست‌بند هواوی تاک بند بی 5 (Huawei TalkBand B5) 18 میلی‌متر است و از استاندارد مقاوتی IP57 پشتیبانی می‌کند. این دست‌بند بِخصوص در سه مدل بیزینس، اسپورت و فشن وارد بازار خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این دست‌بند تجهیز آن با تکنولوژی TruRelax هواوی می‌باشد. به لطف این تکنولوژی تاک بند بی 5 می‌تواند نحوه تغییر ضربان قلب کاربر را بررسی کند و در صورت نامرتب بودن آن به دلیل استرس یا هر چیز دیگر راهکار‌هایی را ارائه کند.

قابلیت دیگر این گجت هوشمند؛ TruSleep 2.0 است. با این نرم‌افزار مشکلات مربوط به خواب کاربران برطرف خواهند شد. این تکنولوژی خواب کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و در جهت بهبود خواب راهکار‌هایی را ارائه می‌کند. این دست‌بند در صورت عدم تحرک در طولانی مدت هشدار لرزشی می‌دهد. به علاوه آلارم هوشمند و یک گزینه برای پیدا کردن گوشی هوشمند از دیگر ویژگی‌های این دست‌بند هستند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.