پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

آشنایی با برند وان پلاس

پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸

آشنایی با برند وان پلاس

آشنایی با برند وان پلاس

برند وان پلاس یکی از برندهای معروف در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند می باشد. شرکت چینی وان پلاس که در سال 2013 تاسیس شده است، در مقایسه با سایر شرکت های تولیدکننده مانند سامسونگ، گوگل و اپل جزء کمپانی نوپا به حساب می آید. با این وجود توانسته است محصولات با کیفیت مناسب و قابل قبولی به بازار عرضه کرده و در دنیای موبایل های هوشمند مشهور شود.

کمپانی وان پلاس با معرفی گوشی وان پلاس وان فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد. این گوشی توسط شرکت مذکور با همکاری کمپانی Cyanogen تولید شده است. برند وان پلاس از زمان شروع فعالیت، دو پرچمدار را به طور سالانه تولید و به بازار عرضه می کند. اکنون با گذشت چندین سال از فعالیت این کمپانی، برند وان پلاس به عنوان یکی از رقبای سرسخت محصولات غول های فناوری دنیا به حساب می آید. رابط کاربری این برند، OxygenOS نام دارد که یکی از بهترین رابط های کاربری سیستم عامل اندروید محسوب می شود.

برخی محصولات برند وان پلاس

وان پلاس وان: این گوشی که در آوریل 2014 عرضه شد، با پشتیبانی از مجموعه نرم افزاری قدرتمند، امکان شخصی سازی دیوایس را از نظر نرم افزاری برای کاربر فراهم می کند. به علاوه، مشخصات سخت افزاری این گوشی از جمله دلایل متمایز کننده آن نسبت به محصولات مشابه است. نمایشگر این گوشی 5/5 اینچ می باشد و پردازنده آن اسنپدراگون 801 کوالکام است که نیروی پردازشی مناسب را تامین می کند. رم موبایل مورد بررسی، 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن در دو مدل 16 و 64 گیگابایتی عرضه شد.

وان پلاس 2: این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 است و مجهز به درگاه USB-C می باشد. به طوری که در زمان معرفی آن، اولین گوشی هوشمند عرضه شده به بازار بود که در ساخت آن، این درگاه استفاده شده بود. از جمله ویژگی های ظاهری آن، ارائه پنج کاور رنگی است.

وان پلاس X: این گوشی در اکتبر 2015 معرفی و به بازار عرضه شد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به پردازنده اسنپدراگون 801، پشتیبانی از درگاه USB و نیز پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد.

وان پلاس 3: کمپانی وان پلاس چهارمین محصول خود را با طراحی جسورانه و ویژگی های متمایزی عرضه کرد. این محصول دارای دوربین سلفی با ظرفیت 8 مگاپیکسل بوده که به لرزشگیر اپتیکال مجهز می باشد. بعد از این گوشی، محصول وان پلاس 3T معرفی شد که تفاوت محسوسی بین آن و نسخه پیشین وجود نداشت و تنها دارای پردازنده جدیدتری بود.

وان پلاس 5: معرفی این گوشی، تغییر بزرگ دیگری در تولید محصولات این برند بود. پردازنده آن از نوع اسنپدراگون 835 بوده و دارای رم 6 گیگابایتی می باشد. از جمله مشخصات آن می توان به رم 8 گیگابایتی و حق انتخاب کاربران برای حافظه 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. دوربین آن 16 و 20 مگاپیکسل و از نظر طراحی ظاهری مشابه آیفون می باشد.

وان پلاس 6: این محصول در سال 2018 معرفی شد. اندازه نمایشگر آن، 28/6 اینچ می باشد. بعد از این مدل، نسخه پرچمدار آن یعنی وان پلاس 6T معرفی شد.

وان پلاس 7 و وان پلاسT7: اندازه نمایشگر این محصول به 67/6 اینچ ارتقا یافت. اگرچه از نظر طراحی ظاهری مشابه مدل وان پلاس 6T می باشد، اما دارای دوربین 48 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 855 است و به عنوان یکی از گوشی های هوشمند پرچمدار به حساب می آید. حافظه داخلی آن از نوع UFS 3.0 می باشد.

وان پلاس 8:  صفحه نمایش امولد با رفرش ریت 120 هرتز می باشد. امکان پشتیبانی از شبکه 5G و شارژ سریع 30 واتی را دارا می باشد. رم آن از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی آن UFS 3.0 است.

وان پلاس 9: دارای اندازه ای معادل 55/6 اینچ می باشد. نرخ نوسازی آن 120 هرتز است. باتری آن از نوع 4500 میلی آمپری و شارژ سریع 65 واتی است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.