پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به دستبند سلامتی Band ۵ آنر مجهز به سنجش میزان سطح اکسیژن خون

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به دستبند سلامتی Band ۵ آنر مجهز به سنجش میزان سطح اکسیژن خون

نگاهی به دستبند سلامتی Band 5 آنر مجهز به سنجش میزان سطح اکسیژن خون
شرکت آنر در کنار رونمایی از دو گوشی جدید سری آنر 9X و لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو 16 از محصول جدید خود دستبند هوشمند و سلامتی Honor Band 5 نیز رونمایی کرد که در ادامه به معرفی مختصر آن خواهیم پرداخت.

مشخصات Honor Band 5
Honor Band 5 مانند نسخه قبلی خود Honor Band 4  از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی OLED با رزولوشن 120x240 پیکسلی بهره مند گردیده است که توانایی نمایش اس‌ام‌اس‌ها و مسیج‌های دریافتی از دیگر برنامه‌های گوشی مانند WeChat را خواهد داشت.

در ادامه باید گفت که Honor Band 5 مانند مدل قبلی خود امکان نمایش ضربان قلب را به صورت اپتیکال خواهد داشت، البته برای این مکانیزم از سنسور TruSeen 3.5 بهره گرفته است که کمی جدیدتر از TruSeen 3.0 محسوب می گردد.

دستبند Honor Band 5 مجهز به سنسور SpO2 برای مشاهده سطح اکسیژن خون است که می‌تواند برای افرادی که به ماجراجویی در ارتفاعات علاقه دارند بسیار مفید واقع شود. البته به غیر از کوهنوردان، سنجش میزان غلظت اکسیژن در خون برای افرادی که از بیماری‌های خاص مانند هیپوکسی (یا هایپوکسیا: بیماری کم اکسیژنی) نیز رنج می‌برند می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

سایر مشخصات مشخصات Honor Band 5
از سایر قابلیت های دستبند Honor Band 5 می توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، بهره مندی از 10 حالت ویژه ورزشی، امکان تشخیص سکته مغزی برای شناگران، بهره مندی از باتری قدرتمند که طبق ادعای آنر با یک بار شارژ می‌تواند تا 14 روز دوام داشته باشد اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه Honor Band 5
شرکت آنر برای نسخه استاندارد Honor Band 5 در کشور چین با قیمت حدود  28 دلار عرضه می شود و نسخه مجهز به NFC که حدود 32 دلار قیمت گذاری شده است از هفته بعد روانه بازار خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.