پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی مانیتور جدید EliteDisplay E۲۴۳d اچ پی طراحی شده برای امور اداری

پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی مانیتور جدید EliteDisplay E۲۴۳d اچ پی طراحی شده برای امور اداری

 

 
مانیتور جدید کمپانی اچ پی با نام  EliteDisplay E243d رونمایی شد. این نمایشگر مجهز به وب‌کم، پورت GbE و پورت USB-C است
 
این نمایشگر جدید اچ‌پی اولین مانیتور مخصوص انجام کارهای اداری، با قابلیت استفاده به‌عنوان داک برای لپ‌تاپ‌های مجهز به پورت USB Type-C است. EliteDisplay E243d با بهره مندی از یک وب‌کم پاپ‌آپ، کنترلر GbE و هاب USB 3.0 Type-A ، امکان  انتقال برق با USB را نیز دارا می باشد. ای مانیتور در اواخر سال جاری میلادی با حدود  قیمت پایه‌ی ۳۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.
 
مهم‌ترین ویژگی مانیتور EliteDisplay E243d قابلیت‌های اتصال داک آن می باشد. این مانیتوربا بهره مندی از  پنل IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، روشنایی ۲۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، زاویه‌ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه، زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی، برای انجام کارهای اداری طراحی شده و برای این دسته از امور بسیار مناسب می باشد.
 
EliteDisplay E243d دارای  یک وب‌کم پاپ‌آپ 720p همراه دو جایگاه میکروفون، پورت کنترلر شبکه‌ی GbE و هابی با قابلیت چهار پورت USB 3.0 است. این نمایشگر جهت بهره مندی از پورت USB-C از توان برق ۶۵ وات برخوردار است  که می تواند برای شارژ دهی بیشتر لپتاپ‌های ۱۳ اینچی و برخی از لپتاپ‌های ۱۵ اینچی کافی باشد. اچ‌پی برای آنکه کاربران بتوانند با کامپیوترهای فاقد پورت USB-C نیز از این مانیتور بهره مند شوند ، برای محصول خود، یک پورت D-Sub و یک ورودی HDMI 1.4 نیز طراحی کرده است.
 
پایه‌ی قابل تنظیم نمایشگر EliteDisplay E243d از دیگر ویژگی‌های مثبت آن محسوب می شود. که نه تنها امکان تنظیم ارتفاع پایه را داراست، بلکه امکان چرخاندن یا کج نمودن آن نیز فراهم می باشد. همچنین امکان استفاده از مانیتور در حالت‌ افقی نیز فراهم است.
 
اچ‌پی مانیتور EliteDisplay E243d از ماه دسامبر روانه بازار خواهد کرد و برچسب قیمتی حدود ۳۲۹ دلار خواهد داشت.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.