پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

گوگل از گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL با قابلیت تماس ماهواره‌ای رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶

گوگل از گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL با قابلیت تماس ماهواره‌ای رونمایی کرد

گوگل از گوشی پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL رونمایی کرد. این دو گوشی به تراشه تنسور G4 با هسته‌های Cortex-X4، A720 و A5201 مجهز شده است و دارای طراحی جدید با لبه‌های گردتر و ماژول دوربین بیضی‌شکل هستند.

گوشی پیکسل 9 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی است و در مقابل پیکسل 9 پرو XL دارای نمایشگر 6.8 اینچی است. هر دو گوشی از فناوری LTPO OLED با رزولوشن 1280×2856 پیکسل بهره می برند. این صفحه نمایش ها از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی آن ها نیز تا 3000 نیت می‌رسد. همچنین، نمایشگر این دو گوشی جدید پیکسل با شیشه محافظ Gorilla Glass Victus 2 پوشانده شده است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارد.

گوشی های پیکسل 9 پرو و پرو XL از سیستم دوربین سه‌گانه پیشرفته با مشخصات یکسان بهره می برند.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.31 اینچ و لنز واید با فوکوس خودکار دوال پیکسل و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است. همچنین دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.51 اینچ و فوکوس خودکار دوال پیکسل و دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر نیز در خود جای داده اند.

این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری 10 بیت HDR را نیز دارند که کیفیت ویدیوها را بهبود می‌بخشد. همچنین، دوربین سلفی این گوشی ها 42 مگاپیکسل است که برای عکس‌های سلفی با کیفیت بالا مناسب است.

گوشی پیکسل 9 پرو دارای یک باتری با ظرفیت 4700 میلی‌آمپر ساعت است و در مقابل پیکسل‌ 9 پرو XL از باتری 5060 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. همچنین این باتری ها از شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

گوشی های جدید پیکسل 9 گوگل از هوش مصنوعی پیشرفته‌تر و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت بهره می‌برد. این دو گوشی جدید دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است که توسط پردازنده تنسور G4 و 12 یا 16 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

دستیار هوش مصنوعی Gemini Live: این دستیار می‌تواند به صورت محلی (آفلاین) روی دستگاه اجرا شود و متن، تصاویر و صدا را درک کند. همچنین، می‌توانید از جمنای بخواهید تا اطلاعاتی درباره ویدیوها یا کلاس‌های آنلاین ارائه دهد.
Circle to Search: با این قابلیت می‌توانید دور هر چیزی که در تلفن خود می‌بینید خط بکشید تا گوگل آن را برای شما جست‌وجو کند و به اشتراک بگذارد.
Pixel Screenshots: این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد در اسکرین‌شات‌های قدیمی جست‌وجو کنید و پاسخ‌های خود را از جمنای بخواهید.
Pixel Studio: این اپلیکیشن از مدل‌های زبانی برای تبدیل دستورات متنی به تصاویر و ویرایش آن‌ها استفاده می‌کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های جدید گوگل قابلیت تماس اضطراری ماهواره‌ای است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد در مواقع اضطراری و در مناطقی که پوشش شبکه موبایل وجود ندارد، با سرویس‌های اضطراری تماس بگیرند و موقعیت مکانی خود را ارسال کنند. این قابلیت به مدت دو سال برای کاربران سری پیکسل 9 رایگان خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.