پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی های میان رده سامسونگ از فناوری نمایشگر Infinity بهره خواهند برد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی های میان رده سامسونگ از فناوری نمایشگر Infinity بهره خواهند برد

سوال این است که آیا شرکت سامسونگ نمایشگر Infinity به کار برده شده در گلکسی اس 8  خود را در گوشی های میان رده به کار خواهد برد؟ از آنجایی که شرکت اپل تولید آیفون ایکس را به نصف کاهش داده است و خرید نمایشگرهای شرکت سامسونگ را کاهش داده است انتطار میرود این شرکت بتواند از پنل های تولیدی خو درسایر محصولاتش استفاده کند.

شرکت اپل سفارش تولید نمایشگر های خود را برای سه ماهه نخست امسال 40 درصد کاهش داده است و این در حالی است بسیاری از منابع مدعی رضایت بخش بودن فروش آیفون x  هستند و اظهار داشته اند که تا چندی دیگر این مطلب در کمپانی کوپرتینویی روشن خواهد شد.
 
پیش از این قراردادی میان سامسونگ و اپل برای تولید تعداد 70 میلیون قطعه  نمایشگر OLED منعقد گردیده بود، که شرکت اپل در نظر داشت از این پنل ها در آیفون ایکس استفاده کند. اما حالا وضعیت تغییر کرده است، پس چرا شرکت سامسونگ از این پنل ها یعنی نمایشگر Infinity در محصولات خودش استفاده نکند؟

طی چند روز گذشته خبرهای زیادی مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی نمایشگر infinity  خود در گوشی های میان رده خود بهره ببرد. همه ما میدانیم که شرکت سامسونگ تنها یکی از سازندگان گوشی های تمام صفحه است که البته این شرکت دارای رویکرد متفاوتی نسبت به رقبای خود نیز میباشد. گوشی گلکسی اس  8 اولین محصول این شرکت بود که با صفحه نمایش تمام صفحه و لبه های نسبتا خمیده به بازار عرضه شد. این گوشی دارای حاشیه های کوچکی در بالا و پایین صفحه نمایش بود که موجب می شد تا باریک تر به نظر برسد. این یک طراحی منحصر به فرد از خانواده گلکسی اس بود که باعث شد بسیاری از دیگر تولیدکنندگان در طراحی محصولات خود ازآن الهام بگیرند.

در حال حاضر جز ادعای شرکت سامسونگ درباره به کارگیری فناوری نمایشکر infinity  در گوشی های میان رده آینده خود، هیچ جزییاتی در دست نیست. هرچند به نظر میرسد چنین چیزی اجتناب ناپذیر باشد. چراکه شرکت سامسونگ هم بتواند همزمان بازاری برای نمایشگر های خود پیدا کند وهم اینکه جایگاه خود را در بازار میان رده ها حفظ کند. به نظر میرسد که شرکت سامسونگ بخاطر کافی بودن ظرفیت تولید نمایشگرهای infinity ، خود آن ها را در محصولات ارزان قیمت خود جاسازی کند تا در بازار به مشتریان بیشتری دست پیدا کند. در واقع سامسونگ میخواهد با ورود گوشی های ارزان قیمت مجهز به نمایشگر infinity در بازار رقبای چینی خود را شکست دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.