پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی های جدید سامسونگ و ال‌ جی در رویداد CES ۲۰۱۸

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی های جدید سامسونگ و ال‌ جی در رویداد CES ۲۰۱۸

وبسایت ETnews اعلام کرده که سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES 2018 با گوشی های جدید خود وارد خواهند شد. ذکر این نکته نیز ضروری است که این دو شرکت پرچم داران 2018 خود را در این نمایشگاه معرفی نمی کنند و از طرفی احتمالا میان رده های جدید این دو کمپانی کره ای در اوایل سال آتی رونمایی خواهند شد.

با توجه به شرایط موجود، پیش بینی محصولات جدید سامسونگ و ال جی کار سختی نخواهد بود؛ احتمالا سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس آغاز کند. شرکت ال جی نیز احتمالا از مدل 2018 گوشی LG K10 رونمایی می کند. هرچند که اطلاعات فوق رسمی نیست اما با توجه به بازه زمانی مرسوم برای رونمایی محصولات جدید سری K گوشی های ال جی و خانواده گلکسی ای سامسونگ که ژانویه می باشد، احتمالا این پیش بینی ها درست به نظر می رسند.

گوشی های جدید هر دو شرکت میان رده می باشند، اما از لحاظ سخت افزاری و طراحی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. شرکت سامسونگ به منظور یکپارچگی بیشتر نام گذاری محصولات سری گلکسی ای و پرچمداران خود، تصمیم گرفته است مدل های جدید گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 را دیگر عرضه نکند، در عوض به جای این دو گوشی، از گلکسی ای 8 و نسخه پلاس آن رونمایی خواهد کرد.

مدل های جدید سری گلکسی ای برخی از ویژگی های خوب پرچم داران امسال سامسونگ به همراه خواهند داشت؛ به عنوان مثال طراحی بدون حاشیه و نمایشگر بزرگ و کشیده سوپرامولد با نسبت ابعاد 18:9 یکی از این ویژگی هاست؛ تصاویر موجود از گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس، عدم وجود صفحه نمایش لبه منحنی در گوشی های میان رده این شرکت را تایید می کند. محصولات جدید سری گلکسی ای از Bixby Home و Bixby Reminders نیز پشتیبانی می کنند؛ اما هیچکدام از این دو مدل دکمه اختصاصی بیکسبی نداشته و ضمنا نمی توانید از این دو گوشی برای دسترسی به Bixby Voice (امکانات صوتی بیکسبی) استفاده کنید.

نسخه پلاس گلکسی ای 8 مجهز به صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن Full HD+ خواهد بود؛ مدل دیگر نیز به همراه نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 18.5:9 و رزولوشن 1080*2220 پیکسلی روانه بازار خواهد شد. میان رده های جدید سامسونگ دوربین اصلی دوگانه نداشته و صرفا دوربین ثانویه این محصولات دوگانه می باشد که احتمالا دوست داران عکاسی سلفی از این محصولات استقبال می کنند.

گوشی LG K10 مجهز به یک نمایشگر 5.3 اینچی در ابعاد مرسوم 16:9 بوده که البته حاشیه های زیادی خواهد داشت. این گوشی با پردازنده 4 هسته ای، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین این دیوایس از رادیوی FM نیز پشتیبانی کرده و با کمک نسخه جدید LG K10، از امکانات سرویس پرداخت LG Pay نیز می توانید استفاده کنید.

با گذشت زمان، صحت اطلاعات فاش شده پیرامون تاریخ رونمایی گوشی های جدید سامسونگ و ال جی مشخص خواهد شد. با توجه به زمان نمایشگاه CES 2018 که از 9 ژانویه (19 دی) آغاز می شود، بایستی کمتر از یک ماه صبر کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.