پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

گوشی لوکس گلکسی Z فلیپ ۶ تزیین شده با طلای ۲۴ عیار

سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹

گوشی لوکس گلکسی Z فلیپ ۶ تزیین شده با طلای ۲۴ عیار

نسخه لوکس گلکسی Z فلیپ ۶ توسط برند معروف Caviar معرفی شده است. این نسخه با الهام از ورزش تنیس و به مناسبت مسابقات تنیس آزاد آمریکا طراحی شده است. این گوشی‌ها با استفاده از مواد مرغوب مانند چرم Chevre و Epsom ساخته شده‌اند و با کریستال‌های سواروسکی تزئین شده‌اند.

دو مدل اصلی این نسخه لوکس شامل مدل‌های زمرد (Emerald) و یاقوت کبود (Sapphire) هستند. مدل زمرد با چرم سبز و مدل یاقوت کبود با چرم آبی پوشیده شده‌اند. هر دو مدل دارای تزئینات نقره‌ای و طلای ۲۴ عیار هستند و تنها در ۹۹ نسخه تولید خواهند شد.

این طراحی‌ها با رنگ‌های روشن و سایه‌های سبز که یادآور زمین‌های تنیس هستند، همراه با المان‌های زرد و رزگلد، سبک Tennis Core را منعکس می‌کنند.

نسخه لوکس گلکسی Z فلیپ ۶ علاوه بر طراحی منحصر به فرد خود از صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۲۶۴۰x۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می برد.

قلب تپنده این گوشی لوکس سامسونگ تراشه Snapdragon 8 Gen 3 است که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار است. این تراشه شامل یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.39 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با فرکانس 3.10 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.90 گیگاهرتز و دو هسته Cortex-A520 با فرکانس 2.20 گیگاهرتز می باشد.

در مورد حافظه، این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می‌شود که هر دو نسخه دارای 12 گیگابایت رم هستند.

دوربین اصلی نسخه لوکس گلکسی Z فلیپ ۶ شامل حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و زاویه دید ۸۵ درجه است. این دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) است و از زوم هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تا ۱۰ برابر بزرگنمایی کند. 

دوربین فوق‌عریض این گوشی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و لنز f/2.22 بهره می برد و دوربین سلفی نیز دارای حسگر ۱۰ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و زاویه دید ۸۵ درجه است.

این دوربین‌ها به شما امکان می‌دهند تا عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا بگیرید و از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند زوم هوش مصنوعی و لرزشگیر اپتیکال بهره‌مند شوید.

نسخه لوکس گلکسی Z فلیپ ۶ دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا یافته است. این باتری از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، این گوشی از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته مانند 5G، WiFi 6، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت‌های دیگری مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IPX8) و حسگر اثر انگشت جانبی است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.