پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی تاشوی W۲۰۱۸ سامسونگ با لنز عریض رسما معرفی شد

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی تاشوی W۲۰۱۸ سامسونگ با لنز عریض رسما معرفی شد

از ده سال پیش تا به امروز، کمپانی سامسونگ جهت کمک به صندوق خیریه در چین، سری W از اسمارت فون های خود را معرفی کرده است. دهمین عضو این خانواده، گوشی تاشوی W2018 مجهز به دو صفحه نمایش و با طراحی ویژه و خصوصیات یک پرچمدار معرفی شد. که همچنان در آسیا از محبوبیت برخوردار هستند.
 


سامسونگ در طراحی این گوشی، از ترکیب فلز و شیشه استفاده کرده و W2018 را در دو رنگ طلایی و پلاتینیومی عرضه خواهد کرد. پنل پشتی گوشی از محافظ گوریلاگلس بهره برده و دو لولای آن از جنس فلز روی می باشد. طول و عرض این گوشی به ترتیب 132.2 و 63.2 میلیمتر، ضخامت آن 15.9 میلیمتر و وزن این محصول 247 گرم می باشد. همچنین این گوشی دارای یک D-pad  و یک صفحه کلید عددی برای ناوبری می باشد.

پنل جلویی این گوشی، به مانند نمایشگر درونی، از یک صفحه نمایش 4.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره برده که شیشه گوریلاگلس 5 نیز از آن محافظت خواهد کرد. W2018 مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم می باشد که در دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

سامسونگ برای نخستین بار از دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.5 در این محصول استفاده کرده است. دوربین این گوشی از تثبیت کننده اپتیکال تصویر بهره برده و زمانی که نور محیط به هر دلیلی زیاد باشد، به واسطه دیافراگم f/2.4  شرایط را برای تصویربرداری بهتر فراهم می کند. با وجود دیافراگم f/1.5  دوربین اصلی، شما میتوانید شاهد ثبت تصاویر خیره کننده ای باشید.

در پخش پشتی و نزدیک دوربین اصلی، حسگر اثر انگشت این گوشی جانمایی شده است. همچنین، سامسونگ گوشی W2018 را به دکمه بیکسبی مجهز کرده تا وظیفه فراخوانی این دستیار صوتی را انجام دهد. از جمله سایر مشخصات این گوشی میتوان به باتری 2300 میلی آمپری، پورت USB-C و اندروید نوقا 7.1.1 اشاره کرد.

سامسونگ سرویس های بسیار خوبی برای خریداران این محصول فراهم نموده است. خدمات حفاظتی منحصر به فرد در فرودگاه ها و ایستگاه های قطار در کنار سرویس هایی نظیر تعویض صفحه نمایش با قیمتی بسیار پایین، تعمیر رایگان نرم افزار، پاک سازی و ضدعفونی کردن رایگان گوشی و خط تلفن های انحصاری برای اعضای VIP، در انتظار خریداران این محصول می باشد. این گوشی از طریق مخابرات چین عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعات مشخصی درباره قیمت آن منتشر نشده است. هرچند که با توجه به طراحی خاص و مشخصات آن باید در انتظار قیمتی بالا باشیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.