پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گوشی اوپو A۷۵ با نمایشگر تمام صفحه معرفی شد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

گوشی اوپو A۷۵ با نمایشگر تمام صفحه معرفی شد

دو گوشی چینی اوپو به نام های اوپو A75 و اوپو A75S از خانواده گوشی های میان رده سری A مجهز به نمایشگرهایی تمام صفحه رونمایی شد. این دو محصول که در تایوان رونمایی شدند، در حقیقت از نظر مشخصات فنی و طراحی مشابه هستند و فقط حافظه داخلی آن‌ها با هم تفاوت خواهد داشت. اوپو A75 دارای حافظه 32 گیگابایتی و مدل A75S دارای حافظه بیشتر 64 گیگابایتی است. همینطور مدل اصلی این گوشی با قیمت 367 دلار و مدل اس آن با قیمت بیشتر حدود 400 دلار فروخته خواهند شد.

اوپو A75 و مدل گران تر آن در دو رنگ شامپاینی و مشکی عرضه می شوند. آن‌ها به یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 تمام صفحه و وضوح +Full HD یا 1080×2160 پیکسل مجهز هستند و از تراشه 2.5 گیگاهرتزی 64 بیتی Helio P23 مدیاتک در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 بهره می برند.

همانگونه که گفتیم تنها تفاوت این گوشی‌ها حافظه آن‌ها است، پس دیگر آن‌ها را جداگانه نام نخواهیم برد. حافظه رم اوپو A75، چهار گیگابایت است و می‌توان از طریق یک کارت میکرو اس دی حداکثر تا 256 گیگابایت آن را ارتقا داد. اندروید 7.1 نوقا در کنار رابط کاربری ColorOS 3.2 در راس قسمت نرم افزاری این گوشی می باشد و از اسلات دوگانه سیم کارت هم پشتیبانی می کند. یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فلاش LED و گشودگی لنز f/1.8 در پشت و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.0 برای علاقمندان سلفی در جلوی اوپو A75 قرار دارد. این گوشی یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی دارد و قابلیت های ارتباطی آن شامل 4G LTE به همراه VoLTE، بلوتوث 4.2، GPS، وای فای 2.4/5GHz و OTG است.

یک اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی قرار دارد، ولی یک تکنولوژی تشخیص چهره هوش مصنوعی به نام Oppo AI هم در اختیار کاربران قرار دارد تا قفل گوشیشان را با چهره‌ی خود باز کنند. اوپو A75 همچنین دارای سنسور نور، سنسور مسافت، سنسور جاذبه و قطب نمای الکترونیکی است. ابعاد آن برابر با 156.5×76.7.5 میلی‌متر است و وزن آن هم 152 گرم می باشد.

ولی اوپو می خواهد دو گوشی جدید دیگر تمام صفحه با نام‌های اوپو A83 و اوپو A85 را نیز عرضه کند. هر دو گوشی دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی +HD با نسبت ابعاد 18:9 بوده و سخت افزار پایین رده‌ای را عرضه می‌کنند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.