پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی A۷۰ مقایسه با Galaxy A۵۰: مشخصات، ویژگی ها و قیمت به صورت جزء به جزء

پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی A۷۰ مقایسه با Galaxy A۵۰: مشخصات، ویژگی ها و قیمت به صورت جزء به جزء

 گلکسی A70 مقایسه با Galaxy A50: مشخصات، ویژگی ها و قیمت به صورت جزء به جزء
به صورت کلی  ، گلکسی A70 بالاتر از گلکسی A50 قرار دارد. ما تمام تفاوت های گلکسی A70 و گلکسی A50 را با شما به اشتراک می گذاریم .

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

سامسونگ Galaxy A70 در کنار Galaxy A80 در "A Galaxy Event" در بانکوک معرفی کرد. ، اما Galaxy A70 با  طراحی درخشان و جذاب، صفحه نمایش Infinity-U و یک باتری بزرگ توانست کانون توجه کارشناسان را به خود جلب کند. این ویژگی ها کم و بیش در گلکسی A50 نیز مشاهده می شوند.

ما در اینجا به صورت جزء به جزء به تفاوت این دو محصول میان رده سامسونگ می پردازیم.

1- طراحی
Galaxy A70 و A50 دارای ویژگی های زیبایی شناسی مشابهی هستند که باعث می شود از فاصله دور یکسان باشند. هر دوی آنها با طرح های گلسایی سه بعدی با جلوه شبه مانند منشور و نمایشگرهای Infinity-U همراه هستند. هر دو تلفن به رنگ های سیاه ، سفید و آبی عرضه می شوند ، اما A70 رنگ  مرجانی اضافی نیز دارد.

گلکسی A70 و A50 هر دو دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش هستند و برای بیومتریک از حالت قفل چهره ای برخوردار هستند. آنها همچنین از سیم کارت های دوگانه با حافظه قابل ارتقا ، جک هدفون 3.5 میلی متری و درگاه Type-C پشتیبانی می کنند.

2-نمایشگر
گلکسی A70 یک تلفن بزرگتر است و در مقایسه با گلکسی A50 از نمایشگر بزرگتری برخوردار است. در حالی که Galaxy A50 از نمایشگر 6.4 اینچی FHD + (2340x1080) Super AMOLED بهره می برد ، گلکسی A70 از نمایشگر بزرگتر 6.7 اینچی FHD + (2400X1080) Super AMOLED برخوردار است.

3-پردازنده
سامسونگ از گلکسی A70 با استفاده از یک چیپست اکتا هسته ای 2.0 گیگاهرتزی 2.0 گیگاهرتز Snapdragon 675 که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است استفاده می کند. جالب اینجاست که Galaxy A50 از چیپست اکتینوس 9610 اکتین هسته ای 2.3 گیگاهرتز بهره می برد. A50 با حداکثر 6 گیگابایت رم نیز ارائه می شود. در حالی که روی کاغذ گلکسی A50 سریعتر از a70 در  چیپست و پردازنده است اما بنا بر ادعای سامسونگ ممکن است در  عملکرد دنیای واقعی ممکن است  با کمی تفاوت باشد.

4-دوربین
در مورد دوربین ها ، هر دو تلفن با دوربین های سه گانه در پشت ، اما با تنظیمات کمی متفاوت ارائه می شوند. A70 از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 برخوردار است ، در حالی که A50 به دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی f / 1.7 می رسد. هر دو گوشی دارای دوربین های 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و عمق 5 مگاپیکسلی هستند. در جلو ، گلکسی A70 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برخوردار است در حالی که A50 دارای دوربین 25 مگاپیکسلی است.

5-باتری
گلکسی A70 در مقایسه با گلکسی A50 که دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است ، از باتری بزرگتر 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. علاوه بر این، A70 از شارژ سریع تا 25 W پشتیبانی می کند ، در حالی که درA50 شارژر سریع 15W تعبیه شده است.

نتیجه
با مقایسه که در بالا ذکر شده دو تفاوت اساسی این دو فقط در باتری و دوربین است و حتی در بعضی مواقع  (پردازنده) a50 از a70پیشی گرفته. قیمت این دو محصول در بازار ایران اصلا متناسب و نزدیک به هم نیست و شاهد تفاوت تقریبا 1.5 میلیونی هستیم که به طور کلی این تفاوت قیمت منطقی به نظر نمی رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.