پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

گلکسی نوت ۷ با محافظ گوریلا گلس ۵ عرضه میشود

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

گلکسی نوت ۷ با محافظ گوریلا گلس ۵ عرضه میشود

سامسونگ در جریان رویداد رسمی خود، از گلکسی نوت 7 که نمایشگر آن از دو طرف خمیده است، رونمایی کرد و همان طور که همگان انتظار داشتند، گوشی جذاب با مشخصات فنی بالا معرفی شد. به گفته شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 7 اولین محصولی است که با محافظ گوریلا گلس ۵ وارد بازار می شود.


فبلت جدید سامسونگ مانند پرچمداران اخیر این شرکت دارای بدنه شیشه ای است که به زیبایی های آن افزوده است. البته با وجود این بدنه شیشه ای، نگرانی هایی درباره استحکام آن وجود دارد. اما باید بدانید که گلکسی نوت 7 علاوه بر شیشه مقاوم به محافظ گوریلا گلس ۵ نیز مجهز شده تا اولین محصولی باشد که با این محافظ روانه بازار می شود. هر دو طرف گلکسی نوت 7 دارای محافظ گوریلا گلس ۵ است که می تواند هرگونه نگرانی خریداران نسبت به استحکام این فبلت را ازبین ببرد.

چندی قبل کمپانی کرنینگ سازنده محافظ های گوریلا گلس، بطور رسمی از محافظ گوریلا گلس ۵ رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی خود مزایای بیشتری مانند استحکام فوق العاده در برابر افتادن از ارتفاع. استفاده از گوریلا گلس ۵ باعث می شود تا هر دو سمت شیشه ای نوت 7 در مقابل ضربات یا پرت شدن مقاوم باشد. همین امر کمک می کند تا گلکسی نوت 7 نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار با بدنه شیشه ای، مقاوم تر باشد.

در کنار طراحی زیبای گلکسی نوت 7، وجود محافظ گوریلا گلس ۵ و گواهینامه IP68 به این معنی است که خیال شما از آسیب های احتمالی بر اثر ضربه یا آب خوردگی راحت خواهد بود.
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.