پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

کوله پشتی هیجان انگیز HP با پشتیبانی از واقعیت مجازی

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

کوله پشتی هیجان انگیز HP با پشتیبانی از واقعیت مجازی

اچ پی برای اولین بار ایده کامپیوتر در یک کوله پشتی را مطرح ساخت، ایده ای که در ابتدا باعث حیرت بسیاری شد اما پس از عرضه در بازار نتوانست فروش خوبی داشته باشد چرا که این کامپیوتر بر مبنای ارائه‌ تجربه‌ی واقعیت مجازی به بازار عرضه شده بود و در این زمینه با مشکلات عدیده ای روبرو بود.

اچ پی اما دست از تلاش برنداشت و تغییرات و بهبودهای زیادی را در ایده اصلی اعمال کرد، و در نهایت محصول نهایی با نام Omen X Compact Desktop را معرفی کرد.

این محصول جدید درست مانند نمونه اولیه کاملا قابل حمل بوده و شما به لطف کوله پشتی مخصوص حمل آن قادر خواهید بود تا کامپیوتر خود را در هر جایی همراه خود داشته باشید. محتویات این کوله شامل ۴ باتری، دک شارژ باتری و کابل اتصال هدست واقعیت مجازی وایو می باشد.

این کامپیوتر که قرار است در اواخر ماه جولای روانه بازار شود؛ از پردازنده چهار هسته‌ای نسل هفتمی Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4، کارت گرافیک اورکلاک‌ شده‌ی GTX 1080 و یک حافظه SSD یک ترابایتی PCIe بهره می برد. این سخت افزار بدین معنی است که شما می توانید هدست های واقعیت مجازی را در هر محیطی همراه خود استفاده کنید.

اومن ایکس کامپکت دسکتاپ مجهز به ۴ درگاه USB نوع A و یک درگاه USB 3.1 نوع C است. جک‌های هدفون و میکروفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه HDMI 2.0، مینی دیسپلی‌پورت و یک درگاه پاور هدست واقعیت مجازی وایو نیز در این کامپیوتر تعبیه شده است تا استفاده از هدست واقعیت مجازی تا حد ممکن آسان‌تر شود.

اچ پی یک دک نیز برای اومن ایکس کامپکت دسکتاپ در نظر گرفته است تا مشکل عمده نمونه اولیه را مرتفع سازد چراکه در نمونه اولیه امکان استفاده از این کوله پشتی به صورت یک دسکتاپ معمولی نبود اما به لطف این محصول امکان استفاده از آن به‌صورت کامپیوتر رومیزی فراهم گردیده است. در این دک، ۵ درگاه USB نوع A، یک درگاه USB نوع C، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه دیسپلی‌پورت اضافه تعبیه شده است.

شما می‌توانید از کامپیوتر به‌صورت کوله‌ای یا دسکتاپ استفاده کنید. ۴ باتری که در کوله‌پشتی قرار دارند، هر یک از ظرفیت ۷۳ وات‌ساعت بهره می‌برند و از رابط‌های اتصال گرم بهره می‌برند. بهره بردن از اتصال گرم بدین معنا است که کاربر نیازی به خاموش کردن کامپیوتر برای اتصال وسایل دارای حافظه ندارد.

با شارژ کامل دو باتری می‌توان به مدت یک ساعت از اومن ایکس کامپکت دسکتاپ استفاده کرد. شارژر باتری نیز در این زمان اقدام به شارژ دو باتری دیگر خواهد کرد.

اچ پی در نظر دارد تا تجهیزات کوله پشتی، و دسکتاپ کامپکتOmen X را به صورت جداگانه به فروش برساند، این امر می تواند دست کاربر را به هنگام خرید بازتر کرده و گزینه های انتخابی وی را متنوع تر سازد.

قیمت دسکتاپ اومن ایکس کامپکت از ۲۴۹۹ دلار شروع می شود، و تجهیزات کوله پشتی نیز ۵۹۹ دلار هزینه خواهند داشت.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.