پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

کنسول دستی PlayStation Portal با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد

پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳

کنسول دستی PlayStation Portal با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد

سونی پس از رونمایی اولیه از برنامه های خود برای یک کنسول بازی از راه دور در ماه می، اکنون پورتال پلی استیشن را منتشر کرده است که قبلاً با نام Project Q شناخته می شد. این دستگاه اساساً یک افزونه دستی پلی استیشن 5 است زیرا نمی تواند بازی ها را به صورت بومی ارائه کند. جزئیات بیشتر را می توان در زیر یافت.

مشخصات پورتال پلی استیشن

پورتال پلی استیشن در اصل یک دستگاه بازی از راه دور تجلیل شده است. سونی قبلاً تأیید کرده بود که دستگاه برای پخش بازی‌ ها از کنسول PS5 شما به Wi-Fi متکی است. بله، به این معنی است که برای اجرای بازی ها در پورتال پلی استیشن باید یک PS5 داشته باشید. تا زمانی که اتصال وای فای PS5 شما و اتصال وای فای در مکانی که بازی می کنید قوی باشد، با هیچ مشکلی در بازی مواجه نخواهید شد.

آداپتور USB برای اتصال هدفون و هدست به PS5 از طریق PlayStation Link مورد نیاز است. این فناوری در رایانه‌ های شخصی و مک نیز پشتیبانی می‌ شود. هدفون‌ های Pulse Explore و Pulse Elite دارای اتصال چند نقطه‌ ای نیز هستند. می توانید آنها را به PS5 و یک دستگاه بلوتوث (مانند تلفن خود) به طور همزمان وصل کنید، بنابراین می توانید به راحتی در حین انجام بازی به تماس پاسخ دهید.

هدفون ها همچنین هر کدام دارای درایورهای مغناطیسی مسطح طراحی شده هستند (اولین دستگاه های صوتی پلی استیشن که شامل آنها می شود). سونی ادعا می‌کند که یکی از اولین شرکت‌هایی است که هدفون‌ هایی را با این فناوری ارائه می‌کند، که به گفته او "تجربه شنیداری در سطح دوستداران صوتی را که معمولاً در هدفون‌های ممتاز برای مهندسان صدا حرفه‌ای یافت می‌شود، ارائه می‌ دهد."

از آنجایی که هیچ بلوتوثی در پورتال موجود نیست، نمی‌توانید از هیچ یک از هدفون/هدست با آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد، چند راه حل برای صدا دارد. اول اینکه دارای جک 3.5 میلی متری صداست تا بتوانید از هدفون های سیمی با آن استفاده کنید. راه حل دیگر برای صدا، بلندگوهای دوگانه داخلی است. گزینه سوم، سخت افزار جدید سونی است که بر روی استاندارد جدید اتصال پلی استیشن لینک اجرا می شود. اینها هدست‌ های Pulse Elite و هدفون‌ های بی‌سیم Pulse Explorer هستند. سونی خاطرنشان می کند که Elite و Explore اولین دستگاه های صوتی پلی استیشن هستند که از فناوری مغناطیسی مسطح استفاده می کنند. این چیزی است که معمولاً در هدفون های رده بالا و به ندرت در هدفون ها یافت می شود.

کنسول دستی PlayStation Portal

دستگاه Portal دارای یک صفحه نمایش LCD هشت اینچی است که بین دو دسته کنترل نصب شده است که بسیار شبیه به یک کنترلر DualSense است که به دو قسمت تقسیم شده است. با این حال، دکمه پلی استیشن به سمت چپ منتقل شده است و در حالی که بلافاصله مشخص نیست صفحه لمسی کجاست، عملکرد بخشی از خود صفحه لمسی است.

در غیر این صورت، دستگاه دارای ویژگی های DualSense مانند محرک های تطبیقی و بازخورد لمسی است، در حالی که صفحه نمایش از وضوح تصویر تا 1080p و 60fps پشتیبانی می کند. مانند DualSense یک جک 3.5 میلی متری صدا نیز برای پشتیبانی از صدای سیمی وجود دارد. جزئیات مربوط به پردازنده و باتری هنوز در دست نیست.

قیمت و زمان در دسترس بودن

هنوز تاریخ عرضه یا تاریخ پیش‌سفارش مشخص نشده است، با این حال، هر زمان که کنسول عرضه شود، قیمتی معادل 199 دلار خواهد داشت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.