پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

کلاب هاوس و نحوه ی ورود به آن

یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰

کلاب هاوس و نحوه ی ورود به آن

کلاب هاوس چیست؟

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که اهل فضایی مجازی باشد و نام کلاب هاوس را نشنیده باشد. اما ممکن است دید روشنی از این اصطلاح نداشته باشید و حتی هیچ نوع تصوری از کاربرد آن در ذهن شما نباشد. از این رو لازم است به توضیح بیشتر در این مورد بپردازیم. قبل از هر چیزی لازم است بگوییم، کلاب هاوس اپلیکیشنی است که در آن افراد می توانند به صورت زنده به گفتگو با یکدیگر بپردازند و در رابطه با هر موضوعی نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

ذکر این نکته در رابطه با اپلیکیشن کلاب هاوس ضروری است که ارتباط در این اپلیکیشن تنها به صورت صوتی می باشد و همین موضوع است که این اپلیکیشن را از دیگر اپلیکیشن های فضای مجازی متفاوت کرده است. طراحی کلاب هاوس به این شکل است که در آن تعداد مشخصی از افراد اجازه ی صحبت دارند و افراد دیگر فقط می توانند به صورت شنونده در آن حضور داشته باشند. برای این که فردی بتواند وارد بحث شود باید گزینه ی اجازه یا همان اسپیکر را فعال کرده و اگر این اجازه به او داده شود، می تواند شروع به صحبت کردن نماید.

چگونه وارد کلاب هاوس شویم؟

حال که با اپلیکیشن کلاب هاوس و کاربرد آن آشنا شدید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توان وارد فضای این اپلیکیشن شد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: این اپلیکیشن را هم می توان به راحتی مانند هر نوع اپلیکیشن دیگر بر روی گوشی های موبایل نصب کرد. اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که برای استفاده از کلاب هاوس حتما باید از طرف فرد دیگری دعوتنامه داشته باشید. در غیر این صورت باید نام خود را در قسمت انتظار این اپلیکیشن ثبت کنید.

هنگامی که دعوتنامه از طرف شخص دیگری برای شما ارسال شد، باید در اتاق های این برنامه عضو شوید. همچنین این اجازه به شما داده می شود که بتوانید یک اتاق یا روم جدید با میزبانی خودتان به وجود آورید. پس از ورود به کلاب هاوس شما هم می توانید برای دیگران دعوتنامه فرستاده و از آن ها بخواهید وارد این اپلیکیشن شوند. امکان جستجو افراد از طریق نام کاربری که دارند، در این اپلیکیشن وجود دارد و از این طریق می توانید افراد مورد نظر را بیابید.

ورود به روم ها در کلاب هاوس

ارتباط در کلاب هاوس از طریق گفتگو در روم ها انجام می شود. از این جهت آشنایی با نحوه ی ورود به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که وارد این اپلیکیشن می شوید در صفحه ی اصلی آن روم هایی برای شما به نمایش درمی آید که این روم ها به واسطه ی موضوعات یا افراد منتخب شما در صفحه ی اول قرار می گیرند. اما اگر این روم ها مطابق با سلیقه ی شما نبود برای دیدن روم های بیشتر می توانید به بخش انتهایی صفحه ی اصلی رفته و بر روی دکمه ی explore کلیک کنید تا به این ترتیب روم های بیشتری برای شما به نمایش درآید.

برای این که از زمان برگزاری روم های مورد علاقه ی خود در کلاب هاوس اطلاع داشته باشید، می توانید به تقویم موجود در این اپلیکیشن مراجعه نمایید. در این تقویم زمان دقیق برگزاری روم ها وجود دارد. در کنار هر روم یک زنگوله به نشانه ی اعلان وجود دارد که با فعال کردن آن می توانید از زمان تشکیل روم مورد نظر در کلاب هاوس اطلاع پیدا کنید. همچنین برای این که بتوانید راحت تر به روم های مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید می توانید به کلاب های تشکیل شده در همان حوزه بروید.

کلاب ها در برنامه کلاب هاوس گروه هایی هستند که در آن افرادی که به یک موضوع مشترک علاقه دارند دور هم جمع شده اند و روم های مختلفی را در همان حوزه برگزار می کنند. در واقع در این گروه ها فقط به همان موضوع مشخص که مورد علاقه ی همه ی افراد گروه است، پرداخته می شود. اگر می خواهید که کلاب خاصی را که به موضوع مورد علاقه ی شما مرتبط می باشد را بیابید می توانید نام آن کلاب را در ذره بینی که در بالای صفحه وجود دارد تایپ کرده و از این طریق کلاب مورد نظر را بیابید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.