پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

پرینترهای اچ‌پی صاحب قابلیت کنترل صوتی می‌شوند

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

پرینترهای اچ‌پی صاحب قابلیت کنترل صوتی می‌شوند

با توجه به مجهز شدن پرینتر‌های شرکت اچ‌پی به قابلیت کنترل صوتی، در آینده‌ای نه چندان‌دور شاهد انجام عملیات چاپ با فرامین صوتی خواهیم بود.

گجت‌های مجهز به فناوری کنترل صوتی و دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده فرامین صوتی به یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های سال 2018 تبدیل شده‌اند. برای مثال در نمایشگاه CES امسال، دیوایس‌های مجهز به کنترل صوتی شامل اسپیکرها، هدفون‌ها و لوازم‌خانگی خود‌نمایی می‌کردند. پرینتر‌ها از دسته محصولاتی به شمار می‌رفتند که ظاهرا از این رویه عقب مانده بودند؛ اما بالاخره شرکت HP تصمیم گرفت پرینترهای شرکت خود را به این فناوری مدرن مجهز کند.

طبق اخبار جدید منتشر شده از کمپانی اچ‌پی، محصولات این شرکت در آینده از سرویس‌های دستیار دیجیتالی شامل آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و مایکروسافت کورتانا پشتیبانی خواهند کرد. البته در‌مورد دستیار سیری اپل باید گفت هنوز مشخص نیست که اچ‌پی قصد دارد پشتیبانی از Siri را همچون دستیار‌های ذکر شده به محصولات خود اضافه کند یا از برنامه‌های خود خارج سازد.

به نقل از Anneliese Olson، مدیر پرینترهای شرکت اچ‌پی:
   " ادغام صدا در پرینتر خانگی از آن یک اپلیکیشن بسیار سودمند می‌سازد. برای خانواده‌های پر مشغله اکوسیستم دستیاران صوتی از حساسیت بالایی برخوردار است و اتصال یک پرینتر به یکی از آن‌ها، یک فرمت طبیعی از خانه هوشمند تلقی می‌شود"


حالا پرینتر‌های جدید اچ‌پی، دنیای چاپگر‌ها را متحوّل خواهند کرد. همچنین انتظار می‌رود HP این امتیاز را به چاپگر‌های نه چندان قدیمی این شرکت بدهد تا آنها نیز با یک بروزرسانی این قابلیت جدید را کسب کنند. اما سوال مهم اینجاست که آیا دیگر شرکت‌های تولید کننده پرینتر‌ هم به این قابلیت جدید برای محصولاتشان فکر می‌کنند یا اینکه اچ‌پی قرار است در ساخت این جهان تازه یکّه‌تاز باشد؟ در حال‌حاظر اطلاعات بیشتری در مورد این پرینتر‌های جدید در دست نیست و باید برای شنیدن اخبار جدید این محصولات منتظر بمانیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.