پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

وان پلاس نورد بادز ۳ پرو با قابلیت حداکثر حذف نویز و صدای پیشرفته فراگیر

شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰

وان پلاس نورد بادز ۳ پرو با قابلیت حداکثر حذف نویز و صدای پیشرفته فراگیر

وان پلاس نورد بادز 3 پرو ( oneplus nord buds 3 pro ) یک ایرباد بی‌سیم حرفه ای است که به تازگی توسط شرکت وان پلاس معرفی شده است. این ایرباد دارای درایورهای دینامیک 12.4 میلی‌متری با روکش تیتانیوم است که کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

وان پلاس نورد بادز 3 پرو از ویژگی‌ پیشرفته‌ Basswave 2.0 بهره می برد. این فناوری  برای بهبود کیفیت بیس و ارائه صدای واضح‌تر طراحی شده است. فناوری BassWave 2.0 به صورت دینامیک بیس را تقویت می‌کند و در عین حال وضوح و شفافیت صدا را حفظ می‌کند.

BassWave 2.0 به طور خودکار تنظیمات صدا را بر اساس محتوای در حال پخش بهینه می‌کند تا بهترین کیفیت صدا را ارائه دهد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا از تجربه‌ی شنیداری عمیق‌تر و لذت‌بخش‌تری برخوردار شوند، به خصوص در هنگام گوش دادن به موسیقی با بیس قوی.

وان پلاس نورد بادز 3 پرو از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می برد که می‌تواند تا 49 دسی‌بل از نویز محیط را کاهش دهد و تجربه‌ی صوتی آرامش‌بخش‌تری را برای شما فراهم کند. این ایرباد همچنین از بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند که اتصال پایدار و با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

کیس شارژ این محصول دارای استاندارد IP55 است که آن را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم می‌سازد و مجهز به باتری 440 میلی‌آمپر ساعتی است که امکان استفاده‌ی حداکثر تا 44 ساعت را فراهم می‌کند. همچنین این کیس از شارژ سریع بهره برده که با 10 دقیقه شارژ، 11 ساعت پخش موسیقی را ارائه می دهد.

قیمت وان‌پلاس نورد بادز 3 پرو حدود 80 دلار است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.