پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هوآوی از گوشی های nova ۵، nova ۵ Pro و nova ۵i رونمایی کرد

چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

هوآوی از گوشی های nova ۵، nova ۵ Pro و nova ۵i رونمایی کرد

هوآوی از گوشی های nova 5، nova 5 Pro و nova 5i رونمایی کرد
کپانی هوآوی پس از شایعات فراوان در مورد محصولات جدید خانواده nova 5 خود بلاخره طی رویداد بزرگی در چین از سه گوشی هوشمند جدید این خانواده رونمایی کرد. در ادامه به معرفی مختصر این  سه عضو جدید خانواده nova 5 خواهیم پرداخت .

گوشی Huawei nova 5 Pro
هواوی برای نوا 5 پرو از نمایشگر OLED 6.39 اینچی با کیفت Full HD+ بهره گرفته است. این نمایشگر دارای ناچی به شکل قطره آب در بالای خود می باشد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در داخل آن تعبیه نموده است. همچنین حسگر اثر انگشت را نیز زیر نمایشگر قرار داده است.

قطعات Huawei nova 5 Pro
در ادامه باید گفت که هواوی برای نوا 5 پرو از تراشه پرچمدار Kirin 980 با همراهی 8 گیگابایت حافظه رم و دارا بودن 128 – 256 گیگابایت حافظه داخلی را به کار گرفته است. همچنین  این گوشی از یک باتری 3500 میلی آمپرساعتی و یک شارژر 40 واتی SuperCharge هوآوی نیز بهره خواهد برد.

دوربین نوا 5 پرو
نوا 5 پرو مجهز به دوربینی چهارگانه در قسمت  قاب پشتی می باشد، این دوربین از  سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور دوم 16 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض، سنسور سوم 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره مند گردیده است .

قیمت و زمان عرضه
هواوی این گوشی گرانقیمت خود را در نسخه 8+128 گیگابایتی حدود 435 دلار (385 یورو) نسخه 8+256 گیگابایتی را حدود  500 دلار (440 یورو) عنوان کرده است . البته هوآوی یک نسخه ویژه تحت عنوان nova 5 Pro Limited Edition مجهز به ایرفون بنفش FreeLace عرضه می کند که  قیمت آن را نیز چیزی حدود 550 دلار (490 یورو) اعلام نموده است . بنا بر گفته های هواوی  ظاهرا این گوشی از 28 ژوئن (7 تیر) روانه  بازار می شود.

گوشی Huawei nova 5
در مورد نوا 5 هوآوی می توان گفت که اولین گوشی هوآوی با تراشه جدید Kirin 810  است.  بنا بر اظهارات هواوی در واقع فروش این گوشی از اواسط جولای آغاز خواهد شد، چراکه ظاهرا  برای ساخت این تراشه هوآوی به زمان بیشتری نیاز دارد. این چیپست جدید هوآوی از دو هسته Cortex-A76  و شش هسته Cortex-A55 همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6  بهره مند گردیده است.

سایر  مشخصات نوا 5  
در مورد سایر مشخصات گوشی نوا 5  میتوان گفت که مشابه نوا 5 پرو می باشد و از همان نمایشگر OLED دارای ناچ ، دوربین چهارگانه و ... بهره برده است. باید اشاره کرد که این گوشی فقط در یک نسخه 8+128 گیگابایتی و با قیمتی حدود 435 دلار (385 یورو) عرضه خواهد شد.

گوشی Huawei nova 5i
آخرین مدل یعنی نوا 5i، از پردازنده  Kirin 710 همراه با بهره مندی از 6+128 گیگابایت یا 8+128 گیگابایت بهره خواهد برد.

دوربین Huawei nova 5i
این گوشی نیز مجهز به دوربینی چند گانه می باشد که از سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی زاویه عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره خواهد برد. همچنین دوربین سلفی این گوشی در حفره‌ای در قسمت بالای سمت چپ گوشی تعبیه گردیده است.

سایر امکانات nova 5i
در ادامه نیز باید گفت که این گوشی از ظرفیت باتری 4000 میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد و برخلاف دو گوشی دیگر از یک شارژ سریع 18 واتی که هوآوی در چند سال اخیر در گوشی‌های میان‌رده خود از آن استفاده کرده مجهز گردیده است. همچنین سنسور اثر انگشت آن هم در قاب پشتی و در کنار دوربین چهارگانه آن واقع شده است.

قیمت و زمان عرضه nova 5i
nova 5i به رنگهای مشکی، قرمز و آبی رنگ آمیزی شده است و با قیمت حدود  290 دلار (260 یورو) برای نسخه 6+128 و 320 دلار (280 یورو) برای نسخه 8+128 گیگابایت روانه بازار خواهد شد .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.