پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

همه چیز درباره گوشی جدید موتورولا Razr ۲

پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

همه چیز درباره گوشی جدید موتورولا Razr ۲

همه چیز درباره گوشی جدید موتورولا Razr 2

به زیبایی یک برلیان، گوشی های موتورولا همیشه و از گذشته به این شعار خود پایبند بودن و گوشی های زیبایی را وارد بازار جهانی کرده اند.
پس از چند سال وقفه، موتورولا علاوه بر زیبایی، تکنولوژی جدید را هم با فناوری منحصر به فرد خود(البته سری فولد هواوی و سامسونگ بعدها از این تکنولوژی به نوعی کپی برداری کردند)ارائه داد. اگر از قیمت بسیار بالای این  گوشی (چیزی حدود 1500 دلار نزدیک 18 میلیون تومان) بگذریم ،این گوشی توانست جان تازه ای به کمپانی موتورولا ببخشد و همینطور باز هم باعث بازگشت عصر گوشی های تاشو به بازار جهانی گردید.
ما در این مقاله به شایعات پیرامون محصول جدیدتر یا به نوعی بروز رسانی شده این محصول فوق العاده میپردازیم.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 


در تاریخ 21 نوامبر توسط LetsGoDigital  اعلام شد که  در موسسه  ثبت اختراع در آمریکا از  موتورولا گوشی دیده اند که بسیار شبیه به Razr های تاشو فعلی است ، اما با چند تفاوت اساسی.  


ابتدا یک نماد اثر انگشت در صفحه وجود دارد که نشان می دهد اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش قرار دارد. این امر منطقی خواهد بود - و این یک راه حل زیبا تر از اسکنر زیر صفحه در Motorola Razr 2019 است - اگرچه حق ثبت اختراع این تکنولوژی متعلق به کمپانی دیگری است.
در عوض آنچه در اختراع ثبت شده قرار گرفته است ، هشت حسگر در لبه های صفحه است و در هر طرف چهار عدد. اینها می توانند به عنوان دکمه های قابل تنظیم استفاده شوند که با آن صفحه نمایش تاشو باز یا بسته  شوند.

علاوه بر این کار  ، این سنسورها همچنین می توانند بسته به اینکه آیا صفحه نمایش باز یا بسته است ، کارهای مختلفی را انجام بدهد بنابراین اساساً می توانند تعداد زیادی میانبر و تنظیمات سریع را تغییر دهند. .

شایان ذکر است که در تصاویر کشف شده گوشی جدید  بر خلاف سری حال یعنی Motorola Razr 2019 فاقد قسمت تحتانی که اسکنر اثر انگشت در آن جا گرفته بوده است ، و در این گوشی اسکنر اثر انگشت درون صفحه آن قرار دارد.

همچنین هیچ تضمین واقعی  وجود ندارد که موتورولا Razr 2 از این سنسورها برخوردار باشد ، زیرا موتورولا به وضوح در حال تحقیق در مورد این ایده است ، ویژگی های ذکر شده در  موسسه حق ثبت اختراع همیشه آن را به محصولات نهایی تبدیل نمی کند.

احتمالاً مدت بیشتری باید صبر کرد تا ازاین دردانه موتورولا خبرهای بیشتری به گوش برسد .با آترامارت همراه باشید تا به محض رسیدن خبرهای جدید تمامی آنها را با شما درمیان بگذاریم.


 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.