پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

هدفون های بی سیم FreeBuds هواوی

جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

هدفون های بی سیم FreeBuds هواوی

هواوی قرار است از هدفون‌های بی‌سیم جدید خود به نام FreeBuds رونمایی کند. این هدفون جدید همراه با محصولات خانواده P20 به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه به جزئیات این لوازم‌جانبی جدید هواوی خواهیم پرداخت.
 
هواوی برای ساخت پرچمدار جدید خود به نوعی از آیفون ایکس اپل الگو گرفته است. در واقع حاشیه کم، بریدگی بالای صفحه‌نمایش و چینش عمودی دوربین‌های پشتی که از بارزترین ویژگی‌های آیفون ایکس می‌باشد؛ حالا در پرچمدار جدید هواوی مشاهده می‌شود. علاوه بر آن هدفون‌های بی‌سیم جدید هواوی یا همان FreeBuds به اپل ایرپادز شبیه می‌باشند. البته از این عملکرد هواوی نمی‌توان به عنوان تقلید یاد کرد ، در واقع هواوی در تلاش است تا محصولات خود را به‌روز کند و با قابلیت‌های جدید‌تر کاربران خود را راضی نگه‌ دارد.
 
شرکت هواوی در راستای ارائه محصولات سری پی 20، از این محصول جالب به نام FreeBuds نیز رونمایی کرده است. این هدفون بی‌سیم در حال حاضر یک رقیب سرسخت برای AirPods اپل به شمار می‌رود. به گفته شرکت هواوی این هدفون‌ها با هر با شارژ تا 10 ساعت موسیقی پخش خواهند کرد که این رقم با وجود یک کاور ذخیره کننده شارژ افزایش می‌یابد. در واقع عملکرد و عمر باتری این مجموعه تقریبا دو برابر محصولات رده بالای مشابه می‌باشد. همانطور که گفتیم FreeBuds و AirPods در رقابت سنگینی به‌سر می‌برند و از طرفی بسیار به هم شبیه می‌باشند، به حدی که اگر این دو را در کنار هم بگذارید، تشخیصشان کار آسانی نخواهد بود.
 
هدفون‌های FreeBuds با توجه به این مقدار شارژ‌دهی، احتمالا از نسخه بلوتوث 5 و چیپ‌های کوالکام بهره می‌برد. البته هنوز صحت عملکرد این دستگاه به اثبات نرسیده است و باید منتظر بررسی‌های دقیق بر روی این هدفون باشیم.

این هدفون بی‌سیم (FreeBuds) در رنگ مشکی و سفید و با نوک سیلیکونی برای قرار‌گیری راحت‌تر در گوش عرضه خواهد شد.

در ادامه هواوی با انتشار یک تیزر مژده‌ی محصولات هیجان‌انگیز و جدید خود را داده است. مانند Moonlight Selfie Stick، دستبند هوشمند Band 2 Pro و ایرفون Active Noise Cancellation که هر کدام یک خبر خوب برای کاربران به شمار می‌روند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.