پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۳ نسخه ۵G

پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۳ نسخه ۵G

کمپانی شیائومی اخیرا طی مراسمی در کشور چین از نسخه قدرتمندتر و شگفت انگیز خود می میکس 3 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G پرده برداری نموده است که با هم به برسی مختصر آن خواهیم پرداخت.

می میکس 3 به مرکز قدرت 7 نانومتری هشت هسته ای اسنپدراگون 855 بهره مند گردیده است و همچنین به مودم اسنپدراگون X50 نیز مجهز می باشد. این چیپ توانایی پشتیبانی از شبکه 5G را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

در واقع افزودن فناوری 5G  افزایش سرعت دانلود آن را به 2 گیگابایت برثانیه ارتقاء می دهد که در نوع خود شگفت انگیز است و کاربرانی که علاقه مند به سرعت اینترنت می باشند می توانند با سرعتی شگفت انگیز نسبت به نسخه های دیگر از اینترنت لذت ببرند. می میکس 3 شیائومی با بهره مندی از سرعت دانلود و آپلود شگفتی آور آن، بدون شک مدلی برجسته خواهد شد.

باید عنوان کرد که نسخه  فعلی می میکس 3 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 می باشد که دارای چیپی هشت هسته ای و از پرچمداران سال 2018 محسوب می گردد.

کمپانی شیائومی سالهاست که با همکاری چاینا موبایل در حال بررسی و تحقیق و توسعه بر روی فناوری شگتفی آور5G می باشد. گفته می شود که نسخه جدید می میکس 3  که مجهز به این فناوری جدید نیزهست، در اوایل سال  2019 در بازار اروپا عرضه گردد.

این روزها  شایعات زیادی نیز در مورد  نسل بعدی پرچمدار شیائومی یعنی می میکس 4 در فضای مجازی مبنی بر بهره مندی از مشخصاتی همچون پردازنده اسنپدراگون 855 و صفحه نمایش کم حاشیه‌تر منتشر شده است که ما نیز در فرصتی دیگر به آنها خواهیم پرداخت.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.