پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی هواوی آنر ویو ۲۰

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی هواوی آنر ویو ۲۰

کمپانی چینی معروف هواوی ، گوشی قدرتمند و شگفت انگیز  آنر ویو 20 (Huawei Honor View 20) را همراه خود به نمایشگاه CES 2019 آورده است . آنر ویو 20 هواوی، از ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری فوق‌العاده‌ای برخوردار گشته است که در ادامه به بررسی مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

شرکت چینی هواوی، با دولت و شرکت‌های آمریکایی در حال جنگی غیر مستقیم می باشد، اما این موضوع سبب غیبت بزرگترین گوشی‌ساز چینی در نمایشگاه CES 2019 نگردیده است. ظاهرا این کمپانی لپ تاپ‌ها، پرینتر، موبایل و گجت‌های دیگری را همراه خود به لاس وگاس آورده است.
از  جذاب‌ترین محصولات کمپانی هواوی در نمایشگاه سال جاری، گوشی هواوی آنر ویو 20 عنوان می شود که با هم نگاهی نزدیکتر به این محصول می اندازیم.

گوشی آنر ویو 20  هوآوی آنقدر شگفت انگیز و جذاب است که با بارها دیدن آن باز همان هیجان نخستین مشاهده گوشی را احساس می کنید. این پرچمدار هوآوی قدرت پردازش وتفکر خود را از تراشه کایرین 980 می گیرد و از حافظه در دو نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی بهره مند گردیده است که همراه با  256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین مجهز به باتری قدرتمند با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعتی  بوده و به دوربین اصلی شگفت انگیز دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی مجهز گردیده است.

در مورد طراحی و زیبایی آن باید گفت که در زمان بررسی گوشی هواوی آنر ویو 20 بین تحسین مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده و زیبایی حیرت انگیز آن متحیر  می‌مانیم. هواوی روی پنل شیشه‌ای پشتی دستگاه به وسیله لیزر حرف V را حک نموده و ظاهری خاص به گوشی بخشیده است . در پنل جلویی نیز شاهد نمایشگر 6.4 اینچی و کمترین میزان حاشیه ممکن هستیم. همچنین هواوی بدون این که از طراحی ناچ استایل استفاده کرده باشد به لطف حفره ای که روی صفحه نمایش فراهم نموده است دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی خود را درون محصول جدیدش  جای داده است .

برخلاف شایعات و ترسی که از این سبک طراحی در زمان دیدن نخستین پتنت‌ها وجود داشت این حفره روی نمایشگر گوشی هواوی آنر ویو 20 نشان داد که حداقل در مقایسه با سبک ناچ استایل، این نحوه قرار دادن دوربین سلفی، زیبایی بیشتری برای گوشی ها را به ارمغان خواهد آورد.

آنر، برند زیر شاخه کمپانی هواوی برای تولید محصولات بالارده و پرچمداران اقتصادی می باشد و ظاهرا همین نکته اقتصادی سبب گردیده که گوشی هواوی آنر ویو 20 فاقد صفحه نمایش AMOLED میت 20 پرو باشد.

بهره مندی از سیستم عامل اندروید 9 پای در هواوی آنر ویو 20 نشانگر وجود آنچه در جدیدترین سیستم عامل پلتفرم اندروید ارائه شده، در گوشی آنر ویو 20 نیز در دسترس می باشد. ظاهرا در این گوشی خبری از ماژول دوربین سه گانه به کار رفته در هواوی پی 20 پرو و میت 20 پرو نیست، اما با هواوی آنر ویو 20 نیز امکان خلق  تصاویرشگفت انگیز  48 مگاپیکسلی وجود دارد. هواوی برای دست یافتن به افکت‌هایی همچون عمق میدان و ارائه قابلیت‌هایی مثل عکاسی پرتره، در آنر ویو 20  سنسور ثانویه ای تجهیز نموده است.

در آخر باید گفت که آنر ویو 20 محصولی ارزشمند بوده و با دارا بودن قابلیت‌های سخت افزاری هم رده با گران‌ترین پرچمداران بازار که در حدود قیمت 1000 دلاری به فروش می رسند را با  قیمتی بسیار پایین‌تر حدود 500 دلار را  در اختیارکاربران قرار دهد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.