پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی های K۴۰s و K۵۰s ال‌جی با گواهینامه نظامی

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی های K۴۰s و K۵۰s ال‌جی با گواهینامه نظامی

نگاهی به گوشی های K40s و K50s ال‌جی با گواهینامه نظامی
کمپانی ال‌جی از چند گوشی هوشمند جدید با نام های LG K40s و LG K50s رونمایی کرد. هر دو گوشی از میان‌رده‌هایی با سطح مقاومتی بالا خواهند بود که در ادامه به معرفی مختصر آنها خواهیم پرداخت.

 

برای خرید گوشیهای ال جی  اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط اقساطی اینجا کلیک نمایید.

نمایشگر گوشی LG K40s
گوشی LG K40s از نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن HD+ با  نسبت ابعاد 19.5:9 بهره گرفته است. در بالای این نمایشگر ناچی به شکل قطره آب شکل گرفته که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی  درون آن تعبیه شده است.

مشخصات  داخلی گوشی LG K40s
کمپانی ال جی از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 2 گیگاهرتز برای گوشی LG K40s به کار گرفته است که نام آن را منتشر نکرده است. در کنار این پردازنده همچنین از دو میزان حافظه رم؛ 2 – 3 گیگابایت  همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در نظر گرفته شده است.

دوربین گوشی LG K40s
ال جی برای گوشی LG K40s  دوربینی دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض در نظر گرفته است.

در مورد سایر مشخصات گوشی LG K40s می توان به بهره مندی از باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپرساعتی اشاره کرد که  متأسفانه شارژ سریع برای آن ارائه نخواهد شد. همچنین باید گفت که این گوشی دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810G است، این یعنی می‌تواند از شرایط سختی مانند افتادن، حرارت، سرما و ... سربلند بیرون آید.

مشخصات گوشی LG K50s
گوشی K50s ال‌جی مجهز به نمایشگر بزرگتر 6.5 اینچی می باشد و میتوان گفت که از بسیاری جهات شبیه به بردار کوچکتر خود می باشد. در واقع رزولوشن و نسبت ابعاد نمایشگر مشابه و ناچ و دوربین سلفی  آنها نیز باهم تفاوتی نخواهند داشت.

از سایر تفاوت ها میتوان به بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپرساعتی، دوربین پشت گوشی نیز علاوه‌بر سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی زاویه عریض، دارای یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز بهره مند گردیده است اشاره نمود. گوشی K50s ال‌جی فقط در نسخه 3/32 گیگابایتی عرضه خواهد شد و در آخر باید گفت که LG K40s و LG K50s به رنگ های جدید Aurora Black و Moroccan Blue رنگ آمیزی خواهند شد .

قیمت و زمان عرضه  LG K40s و LG K50s
فروش این دو دستگاه از اکتبر ماه در اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی آغاز خواهد شد، اما درخصوص قیمت این دو دستگاه هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.