پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی میان‌رده جدید P Samart Z هوآوی با دوربین سلفی بالا جهنده

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی میان‌رده جدید P Samart Z هوآوی با دوربین سلفی بالا جهنده

P Smart Z میان‌رده جدید کمپانی هواوی است که بی سرو صدا معرفی گردید. P Smart Z  عنوان اولین محصول هوآوی را با دوربین سلفی بالاجهنده به خود اختصاص داده است. در ادامه به بررسی مختصری پیرامون این محصول خواهیم پرداخت .

گوشی P Smart Z هوآوی مجهز به یک صفحه نمایش 6.59 اینچی Ultra FullView با رزولوشن 1080x2340 پیکسل Full HD+ و نسبت ابعاد 19.5:9 با بهره مندی از شیشه خمیده 5D می باشد . قلب تپنده این گوشی را پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 710F با معماری 12 نانومتری (4 هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A73 و 4 هسته 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53) تشکیل می دهد و مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 می باشد. این گوشی از 4 گیگابایت حافظه رم و  64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا 512 گیگابایت با  microSD بهره می برد.

دوربینی  دوگانه پشتی این گوشی دارای سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی همراه  با بهره مندی از فلش LED و  قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند AI Portraite و AI Scene می باشد. دوربین جذاب سلفی P Smart Z  نیز  با مکانیزم پاپ-آپ از سنسور 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 بهره می برد. همچنین کمپانی هوآوی ادعا کرده است که مکانیزم بالاجهنده این گوشی تحت فشار 12 کیلوگرمی مورد آزمایش قرار گرفته است و خود سیستم دوربین هم بیش از 100 هزار بار به صورت آزمایشی بالا و پایین رفته تا میزان دوام آن بررسی گردد.

از سایر قابلیت های P Smart Z می توان به بهره مندی از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی، قابلیت GPU Turbo 2.0 ، رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید 9.0 پای، دارای اتصالات  Dual 4G VoLTE، وایفای 11 a، بلوتوث 4.2 LE و پورت  USB Type-C، سیم‌کارت دوگانه هایبرید نانو + نانو/ میکروSD  و در آخر بهره مندی از  باتری قدرتمند 4000 میلی آمپرساعتی  اشاره نمود .

گوشی P Smart Z هوآوی در ابعاد 5x77.3x8.8 میلیمتر و وزنی 196.8 گرمی به رنگ های مشکی، سبز و آبی رنگ آمیزی خواهد شد و با قیمتی حدود 279 یورو (312 دلار) به زودی در بازارهای اروپا  و سپس بازار سایر کشور ها عرضه خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.