پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی اقتصادی A۹ اوپو با قابلیت های ویژه

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی اقتصادی A۹ اوپو با قابلیت های ویژه

پس از انتشار شایعات فراوان در مورد مشخصات احتمالی گوشی Oppo A9 در رسانه‌ها ، بلاخره این کمپانی چینی تصمیم گرفت که به ‌صورت رسمی از میان‌رده جدید خود رونمایی کند. ظاهرا این گوشی جانشینی برای A7 که حدود  6 ماه پیش معرفی کرده بود خواهد بود در ادامه به بررسی مختصری پیرامون مشخصات اوپو A9، خواهیم پرداخت.

A9 اوپو مجهز به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با بهره مندی از رزولوشن Full HD+ می باشد. همچنین دوربین سلفی را در درون ناچ قطره آبی که در بالای نمایشگر می باشد تعبیه نموده است، اوپو ظاهرا توانسته است نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه را به  عدد بسیار خوب 90.7 درصد برساند.

اوپو برای مرکز تفکر این گوشی از چیپست هشت هسته‌ای Helio P70 مدیاتک با فرکانس 2.1 گیگاهرتز بهره گرفته است و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 همراه با بهره مندی از 6 گیگابایت حافظه رم و دارا بودن 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش نیز بهره گرفته است. این گوشی مجهز به سیستم عامل ColorOS 6  است که  بر پایه اندروید 9 پای خواهد بود.

A9  اوپو مجهز به دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی گردیده است که ظاهرا دوربین 2 مگاپیکسلی تنها برای تشخیص عمق تصویر و تار کردن پس‌زمینه در تصاویر پرتره به منظور کمک  کردن به دوربین اصلی خواهد بود. همچنین  اوپو برای دوربین سلفی محصول جدید خود از دوربینی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی بهره گرفته است.

از سایر قابلیت های گوشی A9 اوپو می توان به بهره مندی از قابلیت اختصاصی بازی تحت عنوان GameBoost 2.0، بهره مندی از سنسور اثر انگشت که آن را در قاب پشتی این گوشی طراحی نموده است و همچنین بهره مندی از باتری با ظرفیت 4020 میلی آمپرساعت اشاره کرد.

بنا بر گفته های کمپانی سازنده  گوشی Oppo A9 قرار است این گوشی در رنگ های  سبز Mica Green، سفید Ice Jade White و بنفش Fluorite Purple و با طراحی سه‌بعدی گرادینت به دست کاربران برسد. همچنین این محصول اقتصادی، با قیمتی حدود 1799 یوان (267 دلار – 239 یورو) و از تاریخ 30 اپریل (10 اردیبهشت) روانه بازار خواهد شد .

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.