پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

نگاهی به گوشی ارزان‌قیمت Wildfire X اچ تی سی با دوربین سه گانه

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به گوشی ارزان‌قیمت Wildfire X اچ تی سی با دوربین سه گانه

نگاهی به گوشی ارزان‌قیمت Wildfire X اچ تی سی با دوربین سه گانه
کمپانی HTC اخیرا از بازار هند خارج شده بود و ظاهرا با معرفی گوشی هوشمند و جدید خود با نام Wildfire X تصمیم به ورود مجدد به این بازار را گرفته است. در مورد گوشی جدید Wildfire X باید گفت این محصول مورد نظر توسط کمپانی تایوانی HTC تولید نشده است و تولید کننده آن برند چینی InOne Smart Technology می باشد که توسط HTC مجوز ورود به بازار هند را کسب نموده است.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی کالا اینجا کلیک نمایید.

معرفی گوشی HTC Wildfire X
گوشی هوشمند HTC Wildfire X مجهز به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با بهره مندی از رزولوشن HD+ است که نسبت نمایشگر به بدنه 88.8 درصدی را ارائه خواهد کرد و همچنین از ناچی به شکل قطره آب در بالای این صفحه نمایش بهره گرفته است که پذیرای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه نیز خواهد بود. سازنده برای طراحی پشت این گوشی شبیه به آینه سه‌بعدی بهره گرفته است و این قاب پذیرای دوربین سه‌گانه گوشی و حسگر اثر انگشت آن می‌باشد.

مشخصات گوشی HTC Wildfire X
قلب تپنده HTC Wildfire X را تراشه Helio P22 مدیاتک  تشکیل داده است که همراه با بهره مندی از 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم درکنار 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. البته با وجود شیار کارت حافظه امکان افزایش تا سقف 256 گیگابایت نیز امکان پذیر خواهد بود. اچ‌تی‌سی  Wildfire X با اندروید Pie و با یک باتری 3300 میلی آمپرساعتی تنها در رنگ آبی یاقوتی روانه بازار خواهد شد.

دوربین  HTC Wildfire X
Wildfire X مجهز به دوربین سه‌گانه می باشد که  از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر اپتیکال و سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بهره گرفته است .

سایر امکانات و مشخصات HTC Wildfire X
در مورد سایر امکانات و مشخصات این گوشی می توان به  باندلی از این گوشی که "MyBuddy" نام دارد که علاوه ‌بر به اشتراک گذاشتن موقعیت فعلی شما به‌صورت لایو می‌تواند در موقعیت‌های خطرناک نیز هشدار بلندی دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند صدا و تصویر از محیط اطراف کاربر را در زمان واقعی منتقل کند. علاوه‌براین قابلیت‌ها MyBuddy توانایی این را دارد تا در صورت گم کردن  یا سرقت گوشی، جای آن را به شما اعلام نماید.

قیمت و زمان عرضه
بنا بر اخبار منتشر شده گفته می شود که نسخه 3+32 گیگابایتی این دستگاه با قیمت تقریبی 155 دلار (140 یورو) در بازار هند به فروش خواهد رسید، در حالیکه قیمت نسخه 4+128 گیگابایتی آن 195 دلار (175 یورو) خواهد بود. حتی شنیده می شود که  امکان خرید هر دو نسخه این گوشی در مدتی محدود به قیمتی کمتر از 140 دلار کمتر وجود خواهد داشت و از تاریخ 22 آگوست (31 مرداد)  عرضه آنها آغاز می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.